Ogłoszenie z dnia 2023-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121283/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00141915/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
- 2023/BZP 00152733/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Systematyki i Ewolucji Zwierząt Polskiej Akademii Nauk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000326227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sławkowska 17
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-016
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 422 19 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: office@isez.pan.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.isez.pan.krakow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1aaf9b84-bab0-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność naukowa i badawcza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aaf9b84-bab0-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276876
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121207/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP, wentylacji mechanicznej, części dachu, wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej (-1) w budynku Muzeum Przyrodniczego ISEZ PAN
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121283
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPU 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 421431,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 1: Remont systemu sygnalizacji pożaru – SSP w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:a) demontaż istniejących instalacji wczesnego ostrzegania pożarowego i oddymiania,
b) utylizacja istniejących czujek jonizacyjnych,
c) dostawa i montaż centrali i sygnalizatorów przeciwpożarowych spełniających aktualne wymagania przeciwpożarowe,
d) przygotowanie pełnej dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorami przez Państwową Straż Pożarną,
e) szkolenia personelu w zakresie obsługi i eksploatacji nowych systemów.
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 1 – załącznik nr 4.1 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 9 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 1 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 11 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
4.5.5.) Wartość części: 269353,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 2: Remont systemu wentylacji mechanicznej i części dachu w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:a) demontaż istniejącej centrali wentylacyjnej N1, N2, TGE oraz istniejącej automatyki sterującej,
b) demontaż istniejących wentylatorów dachowych,
c) montaż nowych central wentylacyjnych oraz instalacja,
d) przystosowanie podejść istniejących kanałów wentylacyjnych do central wentylacyjnych,
e) regulacja wydatków powietrza, oznakowanie, uruchomienie systemów wentylacyjnych,
f) konfiguracja i wizualizacja systemów wentylacji wraz z integracją z kotłownią,
g) montaż nowych nasad kominowych,
h) wymiana uszkodzonych płyt poliwęglanowych w świetlikach dachowych,
i) doszczelnienie pokrycia kominów wentylacyjnych na dachu budynku;
2. 2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 2 – załącznik nr 4.2 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 9 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 2 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 11 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.5.5.) Wartość części: 122684,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie nr 3: Wymiana drzwi na kondygnacji podziemnej w Muzeum Przyrodniczym ISEZ PAN:a) przygotowanie otworu pod drzwi, w tym demontaż starych drzwi,
b) montaż 2 szt. drzwi wewnętrznych aluminiowych jednoskrzydłowych EI30 - dymoszczelnych;
2. Szczegółowy opis zamówienia przedstawia:
1) Przedmiar robót dla zadania nr 3 – załącznik nr 4.3 do SWZ;
2) Projekt Architektoniczno-Budowlany (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 9 do SWZ;
3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (dla zadań nr 1-3) – załącznik nr 10 do SWZ.
3. Zamówienie obejmuje również doprowadzenie pomieszczeń do stanu pierwotnego i uporządkowanie.
4. Przedmiot umowy dla zadania nr 3 należy wykonać zgodnie z:
1) Pozwoleniem nr ZN-I.5142.318.2022 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków z dn. 18.08.2022 r. – załącznik nr 11 do SWZ;
2) Decyzją o pozwoleniu na budowę;
3) Projektem Architektoniczno-Budowlanym;
4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych;
5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
45421131-1 - Instalowanie drzwi
4.5.5.) Wartość części: 29394,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322550,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 364432,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 322550,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe ELEKTROINSTAL Stanisław Osmenda;
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591552934
7.3.3) Ulica: ul. Józefa Piłsudskiego 70A
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE ELEKTROINSTAL MIECHÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 322550,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do terminu składania ofert w zadaniu nr 2 nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną w zadaniu nr 3 – Wykonawcy: P.M. ELEKTRO-MAX PIOTR MORONSKI; 32-091 Raciborowice, ul. Pod akacjami 6 z ceną ofertową 98648,89 zł przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 27444,99 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98648,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98648,89 PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Prace konserwatorskie przy ruinach zamku w Raciążku
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





