eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówSprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych" z podziałem na części



Ogłoszenie z dnia 2025-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych” z podziałem na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-064

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@erzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.erzeszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9b03a6df-bf7c-4503-8ea6-0fe0cf915bc9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych” z podziałem na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b03a6df-bf7c-4503-8ea6-0fe0cf915bc9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070839/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych w ramach projektu „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych” z podziałem na części.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Podmiot dofinansowujący: Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie, Projekt/program (nazwa): Poprawa jakości kształcenia ogólnego w rzeszowskich szkołach podstawowych / Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, Numer identyfikacyjny projektu/programu: FEPK.07.12-IP.01-0007/23-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00133026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-A.271.8.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161378,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie magicznego dywanu, magicznej ściany oraz podłogi interaktywnej zgodnie z OPZ dla części 1.
Skład zamówienia obejmuje:
1. magiczny dywan - 1 szt.
2. magiczna ściana - 1 szt.
3. podłoga interaktywna - 1 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 1 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 39700,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie materiałów biurowych i pomocy dydaktycznych zgodnie z OPZ dla części 2.
Skład zamówienia obejmuje:
1. przybory dla ucznia: teczka, długopisy, ołówki, kredki, notatnik, papier ksero – 96 kpl.
2. filament do drukarki 3d – 1 kpl.
3. przybory dla młodego aktora/teczka, notatnik, kosmetyki do wizażu, flamastry, ołówki – 30 kpl.
4. las - naklejka na ścianę wielokrotnego użytku – 1 szt.
5. zakup kompletów materiałów szkolnych na potrzeby zajęć grupowych (kredki, bloki, papier kolorowy) – 17 kpl.
6. papier ksero biały - A4 – 10 kpl.
7. papier ksero kolorowy – 10 szt.
8. papier satynowy biały – 10 szt.
9. koszulki krystaliczne w pudełku – 10 szt.
10. zestaw kreatywny – 3 kpl.
11. zestaw dziurkaczy ozdobnych – 1 kpl.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 2 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe

4.5.5.) Wartość części: 22063,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych do zajęć rewalidacyjnych, kompensacyjnych i logopedycznych zgodnie z OPZ dla części 3.
Skład zamówienia obejmuje:
1. lustro- do ćwiczeń mimiki, logopedycznych, ekspresji – 1 szt.
2. maty do ćwiczeń gimnastycznych, choreograficznych – 15 szt.
3. poduszki okrągłe – 5 szt.
4. gruszka mała – MED – 2 szt.
5. hamak – 1 szt.
6. dywan puzzle – 1 szt.
7. mata-emocje – 1 szt.
8. materac trzyczęściowy – 1 szt.
9. parawan wyciszający – 1 szt.
10. chusta Klanza – 3 szt.
11. piankowa mata- puzzle alfabet i cyferki – 6 kpl.
12. zestaw poduszek okrągłe/kwadratowe – 3 kpl.
13. zestaw piłek emotek – 3 kpl.
14. parawan – 1 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 3 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 7456,18 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie pomocy dydaktycznych przeznaczonych do nauki przedmiotów przyrodniczych zgodnie z OPZ dla części 4.
Skład zamówienia obejmuje:
1. Mikroskop nauczycielski MB-100 z kamerą 5 MPX USB – 1 szt.
2. Zestaw do badania wody – 1 kpl.
3. Zestaw do badania powietrza – 1 kpl.
4. Zestaw do badania gleby – 1 kpl.
5. Zestaw do oznaczania twardości ogólnej i węglanowej wody – 1 kpl.
6. Labdisc Środowisko – 1 szt.
7. Preparaty mikroskopowe i narzędzia laboratoryjne – 1 kpl.
8. Mikroskop biologiczny – 7 szt.
9. Kamera mikroskopowa 5 MPX USB – 1 szt.
10. Życie w glebie – 1 kpl.
11. Życie w wodzie – 1 kpl.
12. Obieg wody w przyrodzie - model funkcjonalny – 1 szt.
13. Zestawy elementów do budowy OZE – 1 kpl.
14. Komplet szkła laboratoryjnego – 3 kpl.
15. Kompasy – 2 kpl.
16. Stacja pogody – 2 szt.
17. Gleba zestaw badawczo-doświadczalny – 3 kpl.
18. Preparaty mikroskopowe - zdrowe tkanki człowieka – 3 kpl.
19. Preparaty mikroskopowe - co żyje w kropli wody – 3 kpl.
20. Zestaw preparatów biologicznych – 3 kpl.
21. Globus interaktywny -1 szt.
22. Zestaw do pobierania prób glebowych – 3 kpl.
23. Kratownica do pomiaru liczebności populacji w terenie – 12 szt.
24. Klasowy zestaw szkła do pracy w grupach – 1 kpl.
25. Statyw – 1 kpl.
26. Mini laboratorium kolometryczne do badania wody – 3 kpl.
27. Lornetka podstawowa – 12 szt.
28. Kompas zamykany Azymut – 12 szt.
29. Stacja pogody dydaktyczna, drewniana – 1 kpl.
30. Zestaw szkła nauczyciel – 1 kpl.
31. Model DNA - uczniowskie do montażu – 12 szt.
32. Czujnik hałasu – 1 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 4 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162000-5 - Pomoce naukowe

4.5.5.) Wartość części: 49098,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie literatur zgodnie z OPZ dla części 5.
Skład zamówienia obejmuje:
1. Słowniki polsko-hiszpańskie, hiszpańsko-polskie – 26 szt.
2. Książka Bored? Games! Part 1. English board games for learners and teachers. Gry do nauki angielskiego poziom A1-B1– 1 szt.
3. logopedyczny niezbędnik – 2 kpl.
4. I wonder 1 Pupil`s Book – podręcznik ZESTAW 1 – 12 szt.
5. I wonder 1 Activity Book - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 1 – 12 szt.
6. I wonder 2 Pupil`s Book - podręcznik ZESTAW 2 – 29 szt.
7. I wonder 2 Activity Book - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 2 – 29 szt.
8. I wonder 3 Pupil`s Book - podręcznik ZESTAW 3 – 23 szt.
9. I wonder 3 Activity Book - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 3 - 23 szt.
10. I wonder 4 Pupil`s Book - podręcznik ZESTAW 4 – 13 szt.
11. I wonder 4 Activity Book - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 4 – 13 szt.
12. English 2 Students Book - podręcznik ZESTAW 5 – 10 szt.
13. English 2 Workbook - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 5 – 10 szt.
14. English 3 Students Book - podręcznik ZESTAW 6 – 13 szt.
15. English 3 Workbook - zeszyt ćwiczeń ZESTAW 6 – 13 szt.
16. Repetytorium ósmoklasisty – 7 szt.
17. Kid's box 1: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
18. Kid's box 2: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
19. Kid's box 3: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
20. Kid's box 4: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
21. Kid's box 5: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
22. Kid's box 6: Książka do nauki słownictwa i gramatyki – 1 szt.
23. Repetytorium do egzaminu ósmoklasisty – 20 szt.
24. książka do gramatyki – 20 szt.
25. Vocabulary builder 1 Podręcznik z ćwiczeniami do nauki słownictwa – 2 szt.
26. Vocabulary builder 2 Podręcznik z ćwiczeniami do nauki słownictwa – 2 szt.
27. Podręcznik z ćwiczeniami do nauki gramatyki. Grammar Trainer 1 – 2 szt.
28. Podręcznik z ćwiczeniami do nauki gramatyki. Grammar Trainer 2 – 2 szt.
29. Bored? Games! Part 1 English board games for learners and teachers – 1 szt.
30. Bored? Games! Part 2 English board games for learners and teachers – 1 szt.
31. pakiet klasa 1: "Kalejdoskop ucznia. Liczenie. Klasa 1" – 8 szt.
32. pakiet klasa 1/2/3: Słowniczek ortograficzny. Edukacja wczesnoszkolna. Klasy 1-3" – 24 szt.
33. pakiet klasa 1/2/3: "Kalejdoskop ucznia. Lektury. Klasy 1-3" cz. 1 – 24 szt.
34. pakiet klasa 1/2/3: "Kalejdoskop ucznia. Lektury. Klasy 1-3" cz. 2 – 24 szt.
35. pakiet klasa 2 i 3: "Kalejdoskop ucznia. Ortografia. Klasy 2-3" – 16 szt.
36. pakiet klasa 4: "Ortograffiti. MIKS. Poziom podstawowy. Część 1. Klasy IV-VI” – 8 szt.
37. pakiet klasa 5: "Ortograffiti. MIKS. Poziom podstawowy. Część 2. Klasy IV-VI” – 8 szt.
38. pakiet klasa 6: "Ortograffiti. MIKS. Poziom średnio zaawansowany. Część 1. Klasy IV-VI” – 8 szt.
39. pakiet klasa 7: "Ortograffiti. MIKS. Poziom średnio zaawansowany. Część 2. Klasy IV-VI” – 8 szt.
40. pakiet klasa 8: "Ortograffiti. MIKS. Poziom zaawansowany. Część 1. Klasy IV-VI – 8 szt.
41. pakiet klasa 4: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 4” cz. 1 – 8 szt.
42. pakiet klasa 4: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 4” cz. 2 – 8 szt.
43. pakiet klasa 5: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 5” cz. 1 – 8 szt.
44. pakiet klasa 5: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 5” cz. 2 – 8 szt.
45. pakiet klasa 6: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 6” cz. 1 – 8 szt.
46. pakiet klasa 6: „Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 6” cz. 2 – 8 szt.
47. pakiet klasa 7: "Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 7" – 8 szt.
48. pakiet klasa 8: "Matematyka wokół nas. Zeszyt ćwiczeń. Klasa 8" – 8 szt.
49. pakiet klasa 4 - 5 - 6: "Tablice: język angielski (+rozmówki)" – 24 szt.
50. pakiet klasa 4: "Język angielski. Karty pracy w szkole i w domu. Klasa 4" – 8 szt.
51. pakiet klasa 5: "Język angielski. Karty pracy w szkole i w domu. Klasa 5" – 8 szt.
52. pakiet klasa 6: "Język angielski. Karty pracy w szkole i w domu. Klasa 6" – 8 szt.
53. pakiet klasa 7 - 8: "Teraz egzamin ósmoklasisty. Język angielski. Repetytorium" – 16 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 5 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 22111000-1 - Podręczniki szkolne

4.5.5.) Wartość części: 24467,96 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie gier edukacyjnych zgodnie z OPZ dla części 6.
Skład zamówienia obejmuje:
1. interaktywne gry językowe – 2 kpl.
2. gry językowe – 46 szt.
3. gra karciana – 5 szt.
4. pakiet - operacje myślowe i pamięć – 2 kpl.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 6 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37524000-7 - Gry

4.5.5.) Wartość części: 7713,91 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie zestawu do nauki programowania zgodnie z OPZ dla części 7.
Skład zamówienia obejmuje:
1. zestaw do nauki programowania – 20 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 7 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 8113,82 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostarczenie pakietu materiałów edukacyjnych zgodnie z OPZ dla części 8.
Skład zamówienia obejmuje:
1. Pakiet materiałów edukacyjnych do przeprowadzenia projektu ABC ekonomii – 1 szt.
II. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:
1. Opis przedmiotu zamówienia dla cz. 8 zamówienia
2. projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 2764,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99378,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA MAC Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6570082245

7.3.3) Ulica: ul. Wincentego Witosa 76

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49766,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113577,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49766,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA HANDLOWA "PIĄTKA" Teresa Bajor

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8721445191

7.3.3) Ulica: ul. Pułaskiego 2A,

7.3.4) Miejscowość: Mielec

7.3.5) Kod pocztowy: 39-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49766,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23378,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49228,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23378,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Suchowola

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23378,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4463,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8077,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4463,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6572913756

7.3.4) Miejscowość: Suchowola

7.3.5) Kod pocztowy: 26-020

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4463,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7872,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7872,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8421781039

7.3.3) Ulica: ul. Floriana Ceynowy 21

7.3.4) Miejscowość: Bytów

7.3.5) Kod pocztowy: 77-100

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7872,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4680,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6691,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4680,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Quatro Computers Maciej Zachara

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8130000178

7.3.3) Ulica: ul. Jana Matejki 2

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 36-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4680,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.