Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00270936/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001471
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.7.) Numer telefonu: 256431976
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.krawczyk-styrna@uph.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uph-edu.logintrade.net/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a067fa0a-46e0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275095
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00123227/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotyczy projektu: „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr umowy o dofinansowanie projektu POWR.03.05.00-00-Z107/17-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00270936/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.290.59.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest zapewnienie Świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
2. Usługa gastronomiczna polegać będzie na zapewnieniu baru kawowego dla uczestników szkoleń, organizowanych w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”.
1) Miejsce świadczenia usługi:
Usługi objęte przedmiotem zamówienia świadczone będą w Centrum Sportu i Rekreacji Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach ul. 3-go Maja 54.
2) Termin świadczenia usług, liczba osób, dla których świadczone będą usługi:
Usługi świadczone będą w ciągu 8 dni szkoleniowych, w terminie 02.12.2021-05.12.2021 i 09.12.2021-12.12.2021 r. W tych dniach zostanie wydanych po 60 posiłków natomiast w pozostałe dni szkolenia po 90 posiłków. Wykonawca zapewni łącznie 600 posiłków.
3) Standard usług:
Zamawiający określa następujące wymagania w zakresie barku kawowego:
a) trzy kanapki składające się z: bułki, wędliny - szynka, pomidor, ogórek, masło;
b) dwa ciastka typu pączek lub podobne;
c) owoce: 2 banany, 2 jabłka;
d) napój gorący/kawa/herbata (zamiennie) - 250 ml;
e) sok 250 ml;
f) woda niegazowana - 250 ml;
g) baton lub czekolada - 250 g;
4) Inne warunki świadczenia usług:
a) Podana liczba osób korzystających z usług gastronomicznych jest liczbą stałą,
b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić naczynia, sztućce (dopuszcza się jednorazowe) i serwetki, przygotować miejsce i uprzątnąć po zakończeniu świadczenia usługi z zachowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 16.11.2021 r. ogłosił postępowanie na świadczenie usług cateringowych na szkoleniu „Trener Personalny” w ramach projektu „Wsparcie uczelni szansą na jej rozwój”. Już po ogłoszeniu postępowania Zamawiający dopatrzył się błędu technicznego powodującego, że postepowanie nie zostało opublikowa-ne na platformie zakupowej PZP24. Błąd ten powoduje naruszenie przepisu art. 280 w/w ustawy PZP, a w dalszej konsekwencji powoduje, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Budowa parku kieszonkowego w lokalizacji - Stary Park w Siedlcach" w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Rozbudowa bazy magazynowej i uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie Centrum Przesiadkowego w Siedlcach
- Uzupełnienie zasobów Miasta Siedlce służących do realizacji zadań OL i OC w ramach "Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Dostawa sprzętów komputerowych dla Uniwersytetu w Siedlcach.
- Dostawa leków z podziałem na 2 zadania
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Kornela Makuszyńskiego w Korytowie A w 2026 roku.
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Władysława Rdzanowskiego w Radziejowicach ul. Główna 2.
- "Świadczenie usług cateringowych realizowanych na potrzeby spotkań i wydarzeń organizowanych na Stadionie Śląskim w Chorzowie"
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia dzieci uczęszczających do oddziałów przedszkolnych (3-6 lat) oraz klas 1-8 w Szkole Podstawowej im. Adama Mickiewicza w Karniowie z dietą
- Usługa w zakresie całodziennego żywienia pacjentów Lubuskiego Centrum Ortopedii im. dr. Lecha Wierusza w Świebodzinie Spółka z o.o.
- Usługi cateringowe dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bolesławcu w 2026 r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





