eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUdrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r. ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r.
ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: /32/ 777 49 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.gliwice@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r.
ETAP III-Usuwanie szkód po powodzi na terenie NW Gliwice z podz.na częś

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4e99ad9-0d9b-4b74-936a-0f82bb07f00d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00273355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181370

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: C.ROZ.2710.55.2025.APS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3713011,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Usunięcie nieprawidłowości stanu technicznego wałów przeciwpowodziowych rzeki Bytomki w km 0+000-1+016 wał prawy i km 0+000-0+902 wał lewy w m. Zabrze

Opis przedmiotu zamówienia:
• wycince drzew i karczowaniu pni,
• wyrównaniu niwelety koron wałów,
• wykonaniu przesłony przeciwfiltracyjnej w km 0+280 – 0+633 wału prawego oraz 0+010 – 0+380 wału lewego,
• wykonaniu dogęszczenia korpusu wałów do uzyskania wskaźnika zagęszczenia Is ≥ 0,92,
• wykonaniu umocnień koron wałów dla celów komunikacyjnych oraz zabezpieczających przed działalnością zwierząt poprzez wzmocnienie koron geokratą wypełnioną i zagęszczoną otoczakami lub klińcem,
• odbudowie rowu przywałowego wału prawego,
• wykonaniu opasek z kiszki faszynowej podnóża skarp rzeki Bytomki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 3245562,06 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 Zabudowa wyrwy w prawym brzegu rzeki Bytomki 5+210-5+514 z remontem ubezpieczeń brzegowej w m. Zabrze

Krótki opis przedmiotu zamówienia:
• Wykoszenie porostów wraz z wygrabieniem,
• Rozbiórkę umocnień z kiszki faszynowej,
• Prace ziemne - grunt kategorii III,
• Plantowanie i obsiew skarpy,
• Wykonanie umocnień z kiszek faszynowych Ø 20 cm,
• Zabudowa wyrwy materiałem ziemnym ułożonym na geowłókninie o gramaturze 300g/m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 223615,83 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 Zabudowa wyrw brzegowych, wyrwy dennej i remont ubezpieczeń w cieku Drama 23+200-25+015

Opis przedmiotu zamówienia :
• Ręczne wykoszenie porostów gęstych, twardych ze skarp cieku wraz z wygrabieniem;
• Rozbiórka ubezpieczeń z kiszek faszynowych,
• Zabudowa wyrw brzegowych materiałem ziemnym oraz narzutem kamiennym na geowłókninie wraz z umocnieniem podstawy skarp za pomocą palisady drewnianej
Ø 10-12 cm,
• Plantowanie i obsiew skarp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246000-3 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 243833,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2756850,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3492128,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2756850,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stawecki Holding Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 291 42 01

7.3.3) Ulica: ul. Legnicka 28,

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2756850,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209369,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305412,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214771,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanisław Koneszko Konserwacja Urządzeń Wodno-Melioracyjnych Kanalizacja Ściekowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311028104

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 2

7.3.4) Miejscowość: Kozłów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217771,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wnioskiem z dnia 27.03.2025 r. dokonał zgłoszenia
w trybie art. 118 ust. 1 ustawy o ochronie przyrody działań polegających na wykonaniu prac
związanych z zabudową wyrw na cieku Drama w km 23+200-25+015 w m. Tarnowskie Góry,
gm. Tarnowskie Góry.
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Katowicach decyzją znak
WPN.670.174.2025.AS5 z dn. 28.04.2025r. wniósł sprzeciw wobec działań Zamawiającego,
ponieważ zakres zaplanowanych prac jest znaczny i może powodować ingerencję w
środowisko przyrodnicze. Planowane do wykonania działania związane z zabudową wyrw
powstałych po przejściu fali powodziowej we wrześniu ub. roku zlokalizowane będą
częściowo w granicach form przyrody, tj. zespołu przyrodniczo-krajobrazowego Park w
Reptach i dolina rzeki Dramy oraz obszaru Natura 2000 Podziemia Tarnogórsko-Bytomskie
PLH240003. W sąsiedztwie koryta Dramy na odcinku przepływającym przez teren zespołu
przyrodniczo-krajobrazowego znajdują się cenne siedliska przyrodnicze Kwaśne buczyny
(Luzulo-Fagenion), a także miejsca występowania nietoperzy, w tym nocka Bechsteina
(Myotis bechsteinii) będącego przedmiotem ochrony obszaru Natura 2000. Ze względu na bardzo wysokie i cenne walory przyrodnicze podejmowane są też działania mające na celu
objęcie przedmiotowego terenu ochroną rezerwatową. W związku z powyższym realizacja zadania nie jest możliwa.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214711,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 267307,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.