eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDoposażenie stacji paliw CNG o aparaturę kontrolno - pomiarową



Ogłoszenie z dnia 2025-06-11

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie stacji paliw CNG o aparaturę kontrolno – pomiarową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350641392

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-580

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48 12 64 62 202

1.5.8.) Numer faksu: +48 12 64 62 350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wolnik@mpo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mpo.krakow.pl/pl/main

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mpo krakow.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie stacji paliw CNG o aparaturę kontrolno – pomiarową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3be1fd91-8b94-48bd-85e6-cd937e89261b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00272368

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający zastosował tryb zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 a) ustawy Pzp (tj. Dz. U. z 2024, poz. 1320), ponieważ zachodzi konieczność montażu w ciągu istniejącej instalacji na
stacji do tankowania gazu CNG eksploatowanej przez MPO Sp. z o.o. dodatkowej aparatury kontrolno – pomiarowej, z uwagi na stwierdzone rozbieżności pomiędzy wartościami odczytów pobranego gazu dokonanymi przez PSG Oddział Zakład Gazowniczy w Krakowie oraz MPO Sp. z o.o. Mając na względzie, iż ww stacja do dnia 30.06.2025 r. objęta jest gwarancją jakości, to wszelkie prace montażowo – instalacyjne mogą być realizowane tylko i wyłącznie przez Wykonawcę przedmiotowej stacji tj. firmę NGV AUTOGAS Sp. z o.o., ul. Kochanowskiego 3/1A, 31-127 Kraków pod rygorem utraty gwarancji jakości.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TZ/TT/3/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest montaż w ciągu istniejącej instalacji na stacji do tankowania gazu CNG eksploatowanej przez Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania Sp. z o.o, dodatkowej aparatury kontrolno – pomiarowej, która umożliwi m.in. wyznaczenie ciepła spalania gazu CNG, a tym samym rozliczenie zużycia gazu w oparciu o wskazania omawianej aparatury, a zatem potwierdzi ilość pobranego przez Spółkę gazu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2 a) do zaproszenia do negocjacji.
3. Termin realizacji zadania: nie później niż 16 tygodni dni od daty podpisania Umowy tj. do dnia 16.09.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38432210-7 - Chromatografy gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38432100-3 - Aparatura do analizowania gazów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 503070,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 503070,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 503070,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGV AUTOGAS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 350871809

7.3.3) Ulica: Kochanowskiego, 3/1A

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-127

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 503070,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-16

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji umowy: nie później niż 16 tygodni dni od daty podpisania Umowy tj. do dnia 16.09.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.