eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulejów ul. Przydziałki, gmina Sulejów



Ogłoszenie z dnia 2024-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulejów ul. Przydziałki, gmina Sulejów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konecka 42

1.5.2.) Miejscowość: Sulejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-330

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446102530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.sulejow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/882910

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulejów ul. Przydziałki, gmina Sulejów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d29add67-c1c0-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00271114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041854/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulejów ul. Przydziałki, gmina Sulejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088957

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173916,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego w miejscowości Sulejów ul. Przydziałki, gmina Sulejów.
W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
• budowę 16 aluminiowych, ośmiokątnych słupów oświetlenia ulicznego o wysokości 9,00 m;
• ułożenie linii kablowej oświetlenia ulicznego kablem typu YAKXs 4x25 mm2 na odcinku od istniejącego słupa nr 6 do projektowanego słupa nr 16;
• montaż opraw oświetlenia ulicznego na nowozabudowanych stanowiskach słupowych;
• montaż i połączenie projektowanej linii kablowej YAKXs 4x25 mm2 z istniejącym przewodem linii izolowanej typu AsXsN 2x25 mm2 na istniejącym słupie nr 6;
• montaż nowej skrzynki oświetlenia ulicznego wykonanej z tworzywa termoutwardzalnego na wolnej nodze (od strony ul. Cmentarnej) istniejącej stacji transformatorowej 15/0,4 kV nr 1-0518 „Sulejów Cmentarna”;
• przed rozpoczęciem robót dokonać wszelkich niezbędnych zgłoszeń wymaganych przepisami prawa, wynikających z załączonych pozwoleń, uzgodnień, decyzji,
Jeżeli w dokumentacji wskazano przykładowe produkty z podaniem norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, to produkty te stanowią przykłady elementów i urządzeń, jakie mogą być użyte przez Wykonawców w ramach robót, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wszelkie zmiany i odstępstwa od propozycji przedstawionych w dokumentacji projektowej nie mogą powodować obniżenia założonych parametrów pracy oraz nie mogą powodować obniżenia właściwości funkcjonalnych i użytkowych instalacji. Zamiana materiałów i elementów określonych w dokumentacji technicznej na inne, nie może powodować zmniejszenia trwałości eksploatacyjnej.
Przedmiot zamówienia należy wykonać na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, Specyfikacji Warunków Zamówienia, zgodnie z zapisami zawartymi w projektowanych postanowieniach umowy.
Podstawą do wyceny przedmiotu zamówienia jest projekt architektoniczno-budowlany, a pozostałe dokumenty są pomocnicze.
Wycena oferty winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem i normami.
Wykonawca zapewnia bezpieczeństwo na terenie prowadzonych prac. W trakcie trwania prac należy zapewnić dojazd i dojście mieszkańcom przyległych posesji, uniemożliwiając wejście na plac budowy osobom trzecim.
Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu:
• kosztorys powykonawczy pomocniczy wraz z zestawieniem ilości wbudowanych materiałów;
• certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów;
• dziennik budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i kierownika budowy o zakończeniu robót;
• komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia;
• oświadczenie kierownika budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami PGE Dystrybucja, przepisami i obowiązującymi normami;
• inwentaryzację geodezyjną powykonawczą.
• zgłoszenia zakończenia robót w PINB,
• protokół z wykonania pomiarów rezystancji dla instalacji elektrycznych i oświetlenia terenu oraz z innych badań wymaganych prawem polskim i normami dla zakresu wykonanego w branży elektrycznej;
• Protokół odbiorowy podpisany przez PGE Dystrybucja.
Pozostałe informacje w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133332,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133332,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MR INSTAL Makowski sp. j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272826769

7.3.3) Ulica: Podchorążych

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-234

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133332,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dokonał rewizji ustalonej wartości szacunkowej zamówienia po terminie składania ofert. Wartość zamówienia ustalona przed wszczęciem postępowania wynosiła 214.447,29 zł, po dokonaniu rewizji: 173.916,99 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.