Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16
1.5.2.) Miejscowość: Lubsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubsza.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0227ed67-b227-4fd4-ab20-240197d0041e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00018850/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup i dostawa średniego samochodu pożarniczego dla OSP Mąkoszyce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zwiększenie odporności subregionu brzeskiego na zagrożenia i klęski żywiołowe – zakup specjalistycznych pojazdów i sprzętu dla jednostek OSP w gminach Lubsza, Olszanka i Skarbimierz
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0227ed67-b227-4fd4-ab20-240197d0041e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się w języku polskim, przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postępowania została opublikowana na Platformie. Szczegółowe informacje o
sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania oświadczeń i dokumentów zwarte są w
pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): RODO (obowiązek informacyjny) - szczegółowe informacje zawarte są w specyfikacji
warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): RODO (obowiązek informacyjny) - szczegółowe informacje zawarte są w specyfikacji
warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP
MĄKOSZYCE” w ramach projektu „Zwiększenie odporności subregionu brzeskiego na zagrożenia i klęski żywiołowe –
zakup specjalistycznych pojazdów i sprzętu dla jednostek OSP w gminach Lubsza, Olszanka i Skarbimierz”.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027
oraz środków Budżetu Państwa.
3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę nowego średniego samochodu ratowniczogaśniczego
z napędem 4x4 (uterenowionego). Pojazd nowy, nie używany – rok produkcji nie wcześniej niż 2024 z silnikiem
wysokoprężnym przystosowanym do ciągłej pracy, o mocy nie mniejszej niż 210 kW, który będzie posiadał wszystkie
wymagane prawem certyfikaty dopuszczające pojazd do ruchu i użytkowania jako pojazd uprzywilejowany. Wykonawca
zobowiązany będzie do dostawy pojazdu spełniającego minimalne wymagania określone w Załączniku Nr 3 do SWZ –
Wymagania techniczno-jakościowe. Zamawiający odbierze pojazd w siedzibie Wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby
pojazd był fabrycznie nowy, kompletny, spełniał minimalne wymagania określone przez Zamawiającego i był gotowy do
Ogłoszenie nr 2025/BZP 00243418/01 z dnia 2025-05-22
2025-05-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
użytkowania.
Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji dla pojazdu:
- gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne – nie mniej niż 2 lata,
- gwarancja na perforację nadwozia – nie mniej niż 10 lat,
- gwarancja na powłokę lakierniczą – nie mniej niż 2 lata.
Pojazd stanowiący przedmiot zamówienia powinien posiadać wszelkie niezbędne dokumenty w celu dokonania rejestracji
pojazdu jako pojazd specjalny, oraz ubezpieczenia pojazdu przez Zamawiającego
Pojazd przekazany do odbioru Zamawiającemu powinien:
1) być dopuszczony do ruchu przez właściwy organ administracji,
2) musi posiadać aktualne świadectwo homologacji podwozia,
3) posiadać gwarancję określoną w książce gwarancyjnej i na zabudowę pożarniczą,
Wraz z pojazdem wykonawca wyda Zamawiającemu:
1) dwa komplety kluczyków,
2) instrukcję obsługi w języku polskim.
3) dokument gwarancji wystawiony przez producenta pojazdu,
4) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie z ustawą z dnia
20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1251), dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań
Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego
lub ochronie zdrowia i życia oraz mienia, a także zasad wydawania dopuszczenia tych wyrobów do użytkowania, w tym
ważne świadectwo dopuszczenia potwierdzające wymagania minimalne dla pojazdu kategorii 3 ważne na dzień składania
ofert.
4.2.6.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
7.1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego o wartości co najmniej
800.000,00 zł wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały
wykonane oraz załączeniem dowodów określających, że dostawy te zostały wykonane należycie.
7.2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w
oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach,
o których mowa w rozdziale 9.
7.3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału
w postępowaniu określone w pkt 7.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
7.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają
dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które elementy
wykonają poszczególni Wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 PZP, tj. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału oraz oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1.1 do SWZ,
-załącznik nr 3 do SWZ „Wymagania techniczno– jakościowe przedmiotu zamówienia”.
-wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z
podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem
dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a
jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostałyszczegółowo opisane w specyfikacji warunków zamówienia dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia. O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI LUBSZA
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
- Zakup i dostawa średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na potrzeby OSP MĄKOSZYCE
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Kościerzycach
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Michałowicach
więcej: przetargi LUBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup nowego lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP Dobrzyków.
- Zakup samochodu pożarniczego dla OSP Rzymkowice
- Zakup fabrycznie nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Olszówce
- Dostawa lekkiego samochodu ratowniczo -gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej Wola Kalinowska, Gmina Sułoszowa
- Zakup średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla OSP w Warzycach
- DOSTAWA SAMOCHODU DO TRANSPORTU OSÓB TYPU BUS 9 OSOBOWY DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W ŚWIDNIKU
więcej: Wozy strażackie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.