Og³oszenie z dnia 2025-06-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUBSZA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412786
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Brzeska 16
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lubsza
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-313
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubsza@lubsza.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: bip.lubsza.ug.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6dece8aa-6e80-4656-9999-b9d037a6d888
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00272121
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00018850/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Termomodernizacja ¶wietlicy w Dobrzyniu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
B1.1.4 „Wzmocnienie efektywno¶ci energetycznej obiektów lokalnej aktywno¶ci spo³ecznej” Krajowego Planu Odbudowy i Zwiêkszenia Odporno¶ci
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6dece8aa-6e80-4656-9999-b9d037a6d8883.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a
Wykonawcami odbywa siê w jêzyku polskim, przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl. Zamawiaj±cy nie przewiduje komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej. Dokumentacja niniejszego postêpowania zosta³a opublikowana na Platformie. Szczegó³owe informacje o
sposobie porozumiewania siê zamawiaj±cego z wykonawcami oraz sposobie przekazywania o¶wiadczeñ i dokumentów zwarte s± w
pkt 10 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): szczegó³owe informacje zawarte s± w specyfikacji
warunków zamówienia dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegó³owe informacje zawarte s± w specyfikacji
warunków zamówienia dostêpnej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Tak
4.1.12.) Maksymalna liczba czê¶ci, jaka mo¿e zostaæ udzielona jednemu wykonawcy: 1
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 1: „Termomodernizacja placówki kultury w Dobrzyniu” – roboty budowlane.
Zakres rzeczowy robót budowlanych obejmuje m.in.:
1) roboty rozbiórkowe,
2) roboty izolacyjne,
3) ocieplenie ¶cian i o¶cie¿y
4) przebudowa konstrukcji dachu,
5) wymiana instalacji odgromowej,
6) wymianê obróbek blacharskich,
7) wymiana pokrycia dachowego,
8) wymianê stolarki okiennej i drzwiowej,
9) wymianê ¼ród³a ogrzewania wraz z modernizacj± wêz³a ciep³owniczego,
10) wymianê instalacji ogrzewczej,
11) wymiana rura¿u zimnej i c.w.u.
12) wymianê o¶wietlenia,
13) instalacje elektryczne wewnêtrzne i zewnêtrzne,
14) monta¿ paneli fotowoltaicznych PV,
15) roboty w zakresie zagospodarowania terenu,
16) monta¿ pochylni dla niepe³nosprawnych,
17) pozostawienie lub odtworzenie wlotów dla nietoperzy, monta¿ drewnianych budek szczelinowych, pozostawienie szczelin w okapie dachu,
18) prace towarzysz±ce i odtworzeniowe.
Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowê konstrukcji dachu, remont i termomodernizacjê budynku Placówki Kultury, zlokalizowanego w miejscowo¶ci Dobrzyñ nr 58, 49-312 Szyd³owice, dzia³ki nr 250/1 i 250/3, obrêb Dobrzyñ.
Roboty nale¿y wykonywaæ zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia, projektem architektoniczno-budowlanym, projektami technicznymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczn± decyzj± nr 523/25 (B.6740.4.98.2024.A£) z dnia 23.12.2024 r. zatwierdzaj±ca projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, decyzj± Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska w Opolu nr WPN.6401.93.2025.AP z dnia 15.05.2025 r., opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a tak¿e obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262700-8 - Przebudowa budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryæ i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw s³onecznych
09332000-5 - Instalacje s³oneczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45312311-0 - Monta¿ instalacji piorunochronnej
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
34951000-8 - Platformy wej¶ciowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 2: „Termomodernizacja placówki kultury w Dobrzyniu” – nadzór inwestorski.
¦wiadczenie us³ug nadzoru inwestorskiego, realizowanego w imieniu i na rzecz Zamawiaj±cego, obejmuj±cego obowi±zki zwi±zane z profesjonalnym i kompleksowym nadzorem oraz kontrol± i rozliczeniem zadania inwestycyjnego – robót budowlanych opisanych w czê¶ci 1 niniejszego postêpowania.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
1) Przejêcie od Zamawiaj±cego obowi±zków nadzoru.
2) Przygotowanie i sprawdzenie dokumentów zwi±zanych z przekazaniem placu budowy.
3) Kontrolê procesu budowy.
4) Reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci realizacji robót budowlanych z dokumentacj± zamówienia, obowi±zuj±cymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej.
5) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu materia³ów niezaakceptowanych na pi¶mie przez Zamawiaj±cego (w przypadku stosowania rozwi±zañ równowa¿nych), wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania.
6) Sprawdzanie, odbiory (czê¶ciowe / koñcowy) robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych, nadzór nad pracami ziemnymi, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz udzia³ w czynno¶ciach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazaniu ich do u¿ytkowania.
7) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad, a tak¿e kontrolowanie rozliczeñ budowy i prawid³owo¶ci zafakturowania wykonanych robót.
8) Kontrolê zgodno¶ci przebiegu robót z obowi±zuj±c± dokumentacj± zamówienia oraz terminowo¶ci ich wykonania.
9) Sporz±dzanie sprawozdania z wykonanych prac do akceptacji Zamawiaj±cego.
10) Koordynacjê dzia³añ, w zakresie wspó³pracy z projektantem oraz rozwi±zywanie problemów w przypadku wyst±pienia jakichkolwiek trudno¶ci w realizacji robót wg dokumentacji projektowej i konieczno¶ci zatwierdzenia rozwi±zañ dodatkowych lub zamiennych.
11) Kontrolê zgodno¶ci realizacji z dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, obowi±zuj±cymi przepisami, aktualn± wiedz± techniczn±, prawem budowlanym i innymi przepisami w tym zakresie.
12) Kontrolowanie zgodno¶ci realizacji robót z zapisami umów o realizacji przedsiêwziêcia inwestycyjnego.
13) Kontrolê jako¶ci i ilo¶ci wykonanych robót i czê¶ciowe ich odbiory oraz kontrola jako¶ci zastosowanych materia³ów i ich zgodno¶ci z dokumentacj± projektow± oraz obowi±zuj±cymi przepisami o dopuszczeniu do obrotu.
14) Nadzorowanie i egzekwowanie wykonywania robót przez Wykonawcê robót zgodnie
z zasadami wiedzy technicznej, zapisami umów o realizacjê przedsiêwziêcia inwestycyjnego, ustaw± Prawo Budowlane i przepisami z nim zwi±zanymi, dokumentacj± projektow±, warunkami technicznymi wykonania robót, ustalonymi terminami realizacji, obowi±zuj±cymi normami, zasadami oraz przepisami prawa polskiego, a tak¿e udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególno¶ci dotycz±cymi procedur i standardów realizacji inwestycji.
15) Sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót i wbudowywanych materia³ów.
16) Sprawdzanie prawid³owo¶ci protoko³u odbioru robót oraz faktury pod wzglêdem merytorycznym, formalno-rachunkowym oraz zgodno¶ci z zawart± umow± z Wykonawc± robót.
17) Powiadamianie Zamawiaj±cego o wszelkich odbiorach robót prowadzonych przez podmiot pe³ni±cy nadzór inwestorski.
18) Zg³aszanie projektantowi zastrze¿eñ do dokumentacji zg³oszonych przez Wykonawcê robót i wyegzekwowanie od projektanta stosownych poprawek, uszczegó³owieñ, rozwi±zañ projektowych i innych czynno¶ci niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, oraz przebiegu procesu inwestycyjnego.
19) Informowanie Zamawiaj±cego o problemach, jakie wyst±pi³y, jak równie¿ o problemach przewidywanych, sposobach ich unikniêcia lub niezbêdnych dzia³aniach koryguj±cych.
20) Wstrzymywanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mog³a wywo³aæ zagro¿enie lub spowodowa³aby niedopuszczaln± niezgodno¶æ
z obowi±zuj±cymi przepisami.
21) U³atwienie polubownego rozstrzygania sporów.
22) Organizowanie i prowadzenie okresowych narad koordynacyjnych na budowie,
w terminach uzgodnionych z Zamawiaj±cym i Wykonawcami robót (w³±cznie
z przygotowaniem i archiwizacj± protoko³ów ze wszystkich formalnych narad) dotycz±cych bie¿±cych i przysz³ych robót (w razie konieczno¶ci), w których udzia³ braæ bêdzie Wykonawca robót, Projektant oraz Zamawiaj±cy, jak równie¿ zapewnienie wdra¿ania podjêtych decyzji wp³ywaj±cych na postêp i terminowo¶æ wykonywanych robót.
23) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urz±dzeñ technicznych oraz archiwizacja wszystkich protoko³ów prób i badañ przeprowadzonych w trakcie budowy.
24) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz przygotowanie dokumentów do odbiorów czê¶ciowych i odbioru koñcowego.
25) Przyjêcie od Wykonawcy robót inwentaryzacji powykonawczej uzbrojenia terenu
oraz skompletowanej ca³o¶ciowej dokumentacji powykonawczej i sprawdzenie jej kompletno¶ci poprzez dokonanie stosownej adnotacji.
26) Przygotowanie i uczestniczenie w odbiorze koñcowym, w³±cznie z przekazaniem zakoñczonego zadania Zamawiaj±cemu i jego ostatecznym rozliczeniem.
27) Nadzór nad uzyskaniem pozwolenia na u¿ytkowanie.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zg³aszania w ka¿dym czasie uwag i zastrze¿eñ dotycz±cych procesu inwestycyjnego, które Inspektor Nadzoru (Wykonawca) jest zobowi±zany niezw³ocznie przeanalizowaæ i uwzglêdniæ, zawiadamiaj±c Zamawiaj±cego
o podjêtych dzia³aniach i ich skutkach.
Nadzór inwestorski nale¿y wykonywaæ zgodnie ze Specyfikacj± Warunków Zamówienia, projektem architektoniczno-budowlanym, projektami technicznymi, przedmiarami robót, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), ostateczn± decyzj± nr 523/25 (B.6740.4.98.2024.A£) z dnia 23.12.2024 r. zatwierdzaj±ca projekt architektoniczno-budowlany i udzielaj±ca pozwolenia na budowê, decyzj± Regionalnego Dyrektora Ochrony ¦rodowiska w Opolu nr WPN.6401.93.2025.AP z dnia 15.05.2025 r., opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia, uzgodnieniami, warunkami, zezwoleniami, a tak¿e obowi±zuj±cymi przepisami i normami, sztuk± budowlan±, zasadami wspó³czesnej wiedzy technicznej.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacj±
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
7.1. W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Nie dotyczy
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej: Nie dotyczy
3)sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie formu³uje warunku udzia³u w postêpowaniu w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e:
Dotyczy czê¶ci 1 - dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 15 (piêtnasto-) osobowym zespo³em, przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±cym kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym:
- minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Kierownika budowy, posiadaj±cego uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania
robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
- W okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - wyka¿e ¿e w okresie ostatnich piêciu lat od dnia
w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy –
w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej
z przedmiotem zamówienia z podaniem ich warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna wskazanie dwóch robót polegaj±cej na termomodernizacji budynku na kwotê nie mniejsz± ni¿ 800.000,00 z³ brutto.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach,
o których mowa w rozdziale 9.
Dotyczy czê¶ci 2.-
Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum: 3 (trzy) osobowym zespo³em, przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadaj±cym kwalifikacje, do¶wiadczenie i uprawnienia niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia,
w tym:
- minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji
w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
- minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora do kontrolowania robót sanitarnych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji cieplnych, sieci i instalacji wentylacyjnych, sieci i instalacji gazowych, sieci
i instalacji wodoci±gowych oraz kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
- minimum 1 (jedn±) osob± posiadaj±c± uprawnienia do pe³nienia funkcji Inspektora do kontrolowania robót elektrycznych, posiadaj±cego uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji w budownictwie bez ograniczeñ w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz posiadaj±cy aktualne za¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do Izby In¿ynierów Budownictwa,
- w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – sprawowa³ nadzór nad co najmniej jedn± robot± budowlan± o charakterze i z³o¿ono¶ci porównywalnej z przedmiotem zamówienia z podaniem warto¶ci oraz daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych, ¿e nadzór by³ sprawowany zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
Za spe³nienie warunku Zamawiaj±cy uzna wskazanie jednej us³ugi nadzoru polegaj±cej na termomodernizacji budynku, na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³ brutto.
Ocena spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dokonana zostanie zgodnie z formu³± „spe³nia”/„nie spe³nia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach,
o których mowa w rozdziale 9
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie wykonawcy / o¶wiadczenia wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego*,2) o¶wiadczenie i zobowiazanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby (je¶li dotyczy)*,
3) pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik (je¶li dotyczy)*,
4) pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia
(je¶li dotyczy)*,
5) uzasadnienie tajemnicy przedsiêbiorstwa (je¶li dotyczy) *,
6) dokumenty rejestrowe lub wskazanie w o¶wiadczeniu wykonawcy / o¶wiadczeniach wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia publicznego / o¶wiadczeniu i zobowiazaniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sk±d
Zamawiaj±cy mo¿e je pobraæ samodzielnie,
7) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej,
8) wykaz us³ug /robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci,
daty i miejsca wykonania, oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów
okre¶laj±cych, czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne
dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli z przyczyn
niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – dla ka¿dej czê¶ci
odrêbnie.
9) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia
10) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem
podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem,
a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów
potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
11) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych
lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego
potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art.
109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z
op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem
zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o
dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci
nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian do umowy oraz warunków ich wprowadzenia okre¶la pkt 19 SWZ7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ poprzez Platformê e-Zamówienia. O terminie z³o¿enia oferty decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji na Platformie.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-25 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI LUBSZA
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Dobrzyniu
- Zakup i dostawa ¶redniego samochodu ratowniczo-ga¶niczego na potrzeby OSP M¡KOSZYCE
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Ko¶cierzycach
- Termomodernizacja budynku placówki kultury w Micha³owicach
wiêcej: przetargi LUBSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie bie¿±cych prac remontowych i sta³ej konserwacji o charakterze budowlanym w obiektach administrowanych przez PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, oraz w zakresie pilnych robót budowlanych.
- "Remont ³azienek budynku A w Domu Pomocy Spo³ecznej w Mierczycach 34"
- Roboty budowlane polegaj±ce na remoncie przej¶cia podziemnego prowadz±cego na strzelnicê biatlonow± w Dusznikach-Zdroju
- "Prace remontowe" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Adaptacja akustyczna oraz remont ¶cian sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starych Za³ubicach, gm. Radzymin
- ZWIÊKSZENIE ROLI KULTURY I TURYSTYKI W ROZWOJU SUBREGIONALNYM POPRZEZ UTWORZENIE KALETAÑSKIEGO CENTRUM ¯ELAZNEGO SZLAKU
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.