Og³oszenie z dnia 2025-06-06
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00267206/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-06
- 2025/BZP 00280590/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-16
- 2025/BZP 00389618/01 - Wynik z dnia 2025-08-25
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Instytut Matki i Dziecka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288395
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kasprzaka 17a
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-211
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imid.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ugi w zakresie nadzoru autorskiego i serwisu systemu informatycznego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ec732ce-6370-4333-830d-e7c760df20ff
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00266680
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://imid.ezamawiajacy.pl/pn/imid/demand/213707/notice/public/details3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
3. Zawiadomienia, o¶wiadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazuj±:
1) drog± elektroniczn±: anna.jania@imid.med.pl; zamowienia.publiczne@imid.med.pl
2) poprzez Platformê, dostêpn± pod adresem: https://imid.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Link, pod którym w strefie publicznej zosta³o opublikowane postêpowanie:
https://imid.ezamawiajacy.pl/pn/imid/demand/213707/notice/public/details
4.Osob± uprawnion± do porozumiewania siê z Wykonawcami jest Anna Jania, tel. 22 32 77 245.
13. Dokumenty elektroniczne w postêpowaniu lub w konkursie musz± spe³niaæ ³±cznie nastêpuj±ce wymagania: 1) s± utrwalone w sposób umo¿liwiaj±cy ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a tak¿e przekazanie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym no¶niku danych; 2) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci elektronicznej, w szczególno¶ci przez wy¶wietlenie tej tre¶ci na monitorze ekranowym; 3) umo¿liwiaj± prezentacjê tre¶ci w postaci papierowej, w szczególno¶ci za pomoc± wydruku; 4) zawieraj± dane w uk³adzie niepozostawiaj±cym w±tpliwo¶ci co do tre¶ci i kontekstu zapisanych informacji. 14. Zamawiaj±cy, zgodnie z Paragrafem 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 KB/s; 2) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej; 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2; 4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf. 15. Zamawiaj±cym rekomenduje dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w formatach: .pdf., xlsx, .doc, .zip.
16. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj. 1) plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany –format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert; 2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas godzina: minuta: sekunda (hh:mm:ss) generowany wed³ug czasu lokalnego serwera
synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) („RODO”) chcieliby¶my poinformowaæ o zasadach przetwarzania danych osobowych w przypadku, gdy Zamawiaj±cy przetwarza Pana/i dane osobowe w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Zamawiaj±cy.
3. Z Zamawiaj±cym w zakresie spraw zwi±zanych z ochron± danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê:
1) kieruj±c pismo na adres jego siedziby lub elektronicznie za po¶rednictwem korespondencji mailowej na adres: dyr@imid.med.pl albo
2) za po¶rednictwem platformy ePUAP na adres: /IMiDWarszawa/SkrytkaESP.
4. Zamawiaj±cy wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych („IOD”), z którym mo¿e siê Pan/i kontaktowaæ w sprawach przetwarzania Pana/i danych osobowych. Kontakt z IOD jest mo¿liwy za po¶rednictwem poczty elektronicznej pod adresem: iod@imid.med.pl, telefonicznie pod nr (22) 32 77 495 lub pisemnie na adres siedziby Zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy przetwarza Pana/i dane osobowe w nastêpuj±cych celach:
1) przeprowadzenie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. g RODO w zw.
z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
2) weryfikacja informacji o niekaralno¶ci w ramach podmiotowych ¶rodków dowodowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c w zw. z art. 10 RODO w zw.
z przepisami ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
3) archiwizacja danych osobowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 9 ust. 2 lit. j RODO w zw. z ustaw± o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeñ w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO lub art. 9 ust. 2 lit. f RODO, tj. przetwarzanie jest niezbêdne do wykonania zadañ realizowanych w interesie publicznym – w³a¶ciwego gospodarowania mieniem Zamawiaj±cego, tj. przeprowadzeniem wa¿nego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, gwarantuj±cego prawid³owe wydatkowanie ¶rodków publicznych.
6. Okres przechowywania Pana/i danych osobowych wynosi:
1) okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
2) okres, w którym mog± ujawniæ siê roszczenia zwi±zane z t± umow±, czyli przez okres przedawnienia wynikaj±cy z Kodeksu Cywilnego lub innych w³a¶ciwych przepisów prawa;
3) okres konieczny do realizacji ci±¿±cych na Zamawiaj±cym obowi±zków prawnych, w szczególno¶ci archiwizacyjnych – zgodnie z obowi±zuj±c± u Zamawiaj±cego Instrukcj± kancelaryjn±.
7. Pana/i dane osobowe bêd± przekazywane podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa lub podmiotom wspó³pracuj±cym z Zamawiaj±cym na podstawie odpowiedniej umowy i po zastosowaniu odpowiednich ¶rodków organizacyjnych i technicznych s³u¿±cych ich zabezpieczeniu, w szczególno¶ci bêd± to:
1) podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówieñ publicznych lub art. 6 ustawy o dostêpie do informacji publicznej;
2) podmiot odpowiedzialny za obs³ugê platformy, na której prowadzone jest postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego;
3) podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi: doradztwa prawnego, audytu, kurierskie lub pocztowe, ksiêgowo-rozliczeniowe;
4) podmioty bêd±ce dostawcami oprogramowania u¿ywanego do przetwarzania Pana/i danych osobowych.
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków c.d. informacji dot. RODO znajduje siê w rozdz. II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A/ZP/SZP.261-27/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 4
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 1 – Nadzór autorski, utrzymanie i serwis systemu GAXAM
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 2 – Nadzór autorski, utrzymanie i serwis sytemu EOD
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 3 – Nadzór autorski, utrzymanie i serwis systemu INFOMEDICA
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ nr 4 – Nadzór autorski, utrzymanie i serwis systemu IC PEN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³
nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena (C)
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³. nr 6 do SWZ;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
4. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 3 ppkt 2), sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 2, lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy Pzp, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3. Ofertê sk³ada siê na Formularzu Ofertowym – zgodnie z za³. nr 1 do SWZ oraz w tabeli asortymentowo – cenowej – zgodnie z za³. nr 2 do SWZ i opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – za³. nr 3 do SWZ, stanowi±cych integraln± czê¶æ oferty.Wraz z ofert± (tj. formularzem ofertowym, tabel± asortymentowo-cenow±, OPZ) Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) o¶wiadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1;
2) w przypadku podpisania oferty lub za³±czników przez osobê, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, tj. bez umocowania prawnego do reprezentacji firmy dla uznania wa¿no¶ci oferta musi zawieraæ orygina³ stosownego pe³nomocnictwa w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym osoby/osób, których umocowanie wynika z dokumentów rejestrowych lub z elektronicznym po¶wiadczeniem zgodno¶ci z okazanym dokumentem na podstawie art. 97 §2 Prawa o notariacie.
a) W przypadku, gdy dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, zosta³y wystawione przez upowa¿nione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone podpisem elektronicznym.
b) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje siê na zasadach opisanych w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. „W sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie”.
c) Po¶wiadczenia zgodno¶ci cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, mo¿e dokonaæ równie¿ notariusz na podstawie art. 97 § 2 Prawa o notariacie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ichw postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdz. IX pkt 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wskazuj±
w formularzu ofertowym – za³. nr 1 do SWZ, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia
z postêpowania
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiany Umowy mog± byæ dokonane na podstawie art 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w formie pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci w przypadku:1) zmiany przepisów prawa - zmiany s± mo¿liwe tylko w zakresie okre¶lonym takimi zmianami prawa;
2) zmian w zakresie udzielonych Zamawiaj±cemu licencji na oprogramowanie.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 i pkt 4 ustawy Pzp.
3. W przypadku zaistnienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 i 2 powy¿ej, Strona, która powo³uje siê na tê okoliczno¶æ obowi±zana jest niezw³ocznie nie pó¼niej ni¿ w terminie 7 dni roboczych od jej zaistnienia, zawiadomiæ o danej okoliczno¶ci drug± Stronê. Zaniechanie obowi±zku okre¶lonego w zdaniu poprzedzaj±cym stanowi podstawê odmowy zmiany Umowy, chyba, ¿e konieczno¶æ zmiany wynika z bezwzglêdnie wi±¿±cych przepisów prawa powszechnie obowi±zuj±cego.
1. W zwi±zku z art. 439 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewiduj± nastêpuj±ce zasady zmiany (waloryzacji) wynagrodzenia Wykonawcy, w zakresie ceny rycza³towej (miesiêcznej), okre¶lonej w za³±czniku nr 3, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia:
1) przez cenê materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± Umowy nale¿y rozumieæ:
a) ceny kosztów energii elektrycznej,
b) ceny licencji i dostêpów dotycz±cych sytemu, które Wykonawca musi wykupiæ od producenta w celu realizacji us³ugi;
2) poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, o których mowa w pkt 1, uprawniaj±cy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia Strony ustalaj± na poziomie 25% (zmiana ceny/kosztu o 25% w stosunku do ceny/kosztu z dnia zawarcia Umowy);
3) poziom zmiany cen materia³ów lub kosztów, o którym mowa w pkt 2, musi byæ wykazany w sposób bezsporny przez Wykonawcê, przy czym Wykonawca w celu wykazania poziomu zmiany cen materia³ów lub kosztów winien odwo³aæ siê do wska¼nika og³aszanego w komunikacie Prezesa G³ównego Urzêdu Statystycznego;
4) Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ do wykazania wp³ywu zmiany cen materia³ów lub kosztów na cenê lub koszt realizacji Umowy (rycza³t miesiêczny), np. poprzez przedstawienie umów z dostawcami i zmian tych umów, pism od dostawców, faktur za nabywane materia³y niezbêdne do realizacji umowy, przy czym Wykonawca zobowi±zany jest równie¿ wykazaæ, ¿e nie mia³ wp³ywu na zmianê cen materia³ów lub kosztów;
5) Wykonawca zobowi±zany jest do opisania (przedstawienia analizy) wp³ywu poszczególnych zmian cen materia³ów i kosztów na koñcow± cenê us³ugi;
6) ka¿da kolejna zmiana mo¿e byæ dokonana nie czê¶ciej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty dokonania poprzedniej zmiany, a w przypadku pierwszej zmiany nie wcze¶niej ni¿ po up³ywie 9 miesiêcy od daty z³o¿enia oferty, na podstawie której zawarto niniejsz± Umowê;
7) maksymalna warto¶æ zmiany ceny rycza³towej (miesiêcznej) dokonana na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ 10 % ceny rycza³towej okre¶lonej w Za³±czniku nr 3 – w skali pierwszych 12 miesiêcy i ka¿dych kolejnych 12 miesiêcy od daty zawarcia Umowy;
8) maksymalna warto¶æ zmiany ceny rycza³towej (miesiêcznej), dokonana na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa powy¿ej, nie mo¿e przekroczyæ 25 % ceny rycza³towej (miesiêcznej) okre¶lonej pierwotnie w Za³±czniku nr 3 – w okresie obowi±zywania Umowy;
9) waloryzacja nie mo¿e s³u¿yæ do poprawiania b³êdów Wykonawcy dokonanych w trakcie kalkulacji oferty i nie mo¿e prowadziæ, do zmniejszenia ryzyka zwi±zanego z niedoszacowaniem oferty przez Wykonawcê, ani do wzbogacenia siê Wykonawcy czyli wzrostu jego zysku;
10) Wykonawca ma obowi±zek zmiany wynagrodzenia nale¿nego podwykonawcom, je¿eli Wykonawcy temu zmieniono warto¶æ wynagrodzenia, w zwi±zku ze zmianami cen i kosztów realizacji zamówienia, o których mowa wy¿ej;
Ze wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków ci±g dalszych zmian znajduje siê w Za³. nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-13 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://imid.ezamawiajacy.pl/pn/imid/demand/213707/notice/public/details
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-12
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
Czê¶æ 4 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
W zwi±zku z wej¶ciem w ¿ycie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców stosunku do których zachodz± przes³anki art. 7 ust. 1 tej¿e ustawy.1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w Dziale IX ustawy Pzp przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy Pzp.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie
o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt 15 Pzp oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.
3. Odwo³anie przys³uguje na:
1) niezgodn± z przepisami ustawy Pzp czynno¶æ Zamawiaj±cego, podjêt±
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;
2) zaniechanie czynno¶ci w postêpowaniu o udzielenie zamówienia do której Zamawiaj±cy by³ obowi±zany na podstawie ustawy Pzp;
4. Odwo³anie wnosi siê do Prezesa Krajowej Izby Odwo³awczej (dalej: Prezes Izby). Odwo³uj±cy przekazuje Zamawiaj±cemu odwo³anie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopiê tego odwo³ania, je¿eli
zosta³o ono wniesione w formie pisemnej, przed up³ywem terminu do wniesienia odwo³ania w taki sposób, aby móg³ on zapoznaæ siê z jego tre¶ci± przed up³ywem tego terminu.
5. Odwo³anie wobec tre¶ci og³oszenia lub tre¶ci SWZ wnosi siê w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych lub tre¶ci SWZ na stronie internetowej.
6. Odwo³anie wnosi siê w terminie:
1) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej;
2) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynno¶ci Zamawiaj±cego stanowi±cej podstawê jego wniesienia, je¿eli informacja zosta³a przekazana w sposób inny ni¿ okre¶lony w pkt 1.
7. Odwo³anie w przypadkach innych ni¿ okre¶lone w pkt 5 i 6 wnosi siê w terminie 5 dni od dnia, w którym powziêto lub przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci mo¿na by³o powzi±æ wiadomo¶æ o okoliczno¶ciach stanowi±cych podstawê jego wniesienia.
8. Na orzeczenie Krajowej Izby Odwo³awczej (dalej: Izba) oraz postanowienie Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, stronom oraz uczestnikom postêpowania odwo³awczego przys³uguje skarga do s±du.
9. W postêpowaniu tocz±cym siê wskutek wniesienia skargi stosuje siê odpowiednio przepisy ustawy z dnia 17.11.1964 r. - Kodeks postêpowania cywilnego o apelacji, je¿eli przepisy Rozdzia³u 3 Dzia³u IX ustawy Pzp nie stanowi± inaczej.
10. Skargê wnosi siê do S±du Okrêgowego w Warszawie - s±du zamówieñ publicznych, zwanego dalej „s±dem zamówieñ publicznych”.
11. Skargê wnosi siê za po¶rednictwem Prezesa Izby, w terminie 14 dni od dnia dorêczenia orzeczenia Izby lub postanowienia Prezesa Izby, o którym mowa w art. 519 ust. 1 ustawy Pzp, przesy³aj±c jednocze¶nie jej odpis przeciwnikowi skargi. Z³o¿enie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo pocztowe jest równoznaczne z jej wniesieniem.
12. Prezes Izby przekazuje skargê wraz z aktami postêpowania odwo³awczego do s±du zamówieñ publicznych w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postêpowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ugi audytu bezpieczeñstwa przetwarzania danych w Rz±dowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych zwi±zanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem po³o¿onych na osiedlu we Wroc³awiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja si³owni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdro¿enie systemu zakupowego
- WYKONANIE MODERNIZACJI ROZDZIELNI ¦REDNIEGO NAPIÊCIA 45315100-9* ST1 NA TERENIE SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. L. RYDYGIERA W KRAKOWIE SP. Z O.O.
- Serwis, asysta techniczna, pakiet szkoleniowy oraz prace zwi±zane z rozwojem oprogramowania systemu informatycznego wspomagaj±cego zarz±dzanie w Urzêdzie Miasta ¦winouj¶cie
- Rozbudowa dostêpu obywateli i przedsiêbiorców do cyfrowych us³ug publicznych wraz z ich automatyzacj± w Gminie Turek
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla u¿ytkowanego przez Zak³ad Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Zakup oprogramowania w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna gmina St±porków
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





