Ogłoszenie z dnia 2023-06-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00202644/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
,,Udostępnienie zespołu narzędzi informatycznych w formie multiportalu umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 207
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-914
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwilk@srk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.srk.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo - likwidacja kopalń
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Udostępnienie zespołu narzędzi informatycznych w formie multiportalu umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b32ea0b-eb14-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00265133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00202644
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-KCL-0023/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 462000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) Udostępnienie Zamawiającemu narzędzi informatycznych w formie multiportalu, umożliwiającego tworzenie, edycję oraz publikację oferty nieruchomości Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. przeznaczonych do sprzedaży/najmu na minimum 20 internetowych portalach branżowych.
2) Portal powinien umożliwić dostęp do publikacji ofert m.in. w wymienionych portalach branżowych.
• www.otodom.pl
• www.nieruchomosci-online.pl
• www.gratka.pl
• www.adresowo.pl
• www.morizon.pl
• www.domiporta.pl
• www.domy.pl
3) Wykonawca winien wskazać kolejne portale, na których będą publikowane ogłoszenia.
4) Zamawiający szacuje, że liczba ofert publikowanych na portalach wyniesie średnio ok. 300 - 350 ofert miesięcznie, z wyłączeniem okresu przejściowego o którym mowa
w ust. II pkt. 3. poniżej - „Uwarunkowania dodatkowe”.
2. Uwarunkowania techniczno-organizacyjne realizacji zamówienia:
1) Panel powinien być wyposażony w możliwość edycji ogłoszeń na każdym etapie emisji w ten sposób, że zarówno dodawanie, jak i późniejsza edycja ogłoszeń, wszelkie dokonane zmiany eksportuje na portale.
2) Funkcjonalność panelu winna umożliwić publikowanie oferty nieruchomości w wielu portalach jednocześnie.
3) Dodatkowo powinien posiadać moduł statystyk, na które składają się również wyświetlenia z najważniejszych portali branżowych wraz z możliwością zarządzania ofertami z jednego poziomu oraz monitoringiem zainteresowania ofertą.
3. Uwarunkowania dodatkowe:
a) Okres rozliczeniowy: płatności cykliczne – 30-dniowe,
b) Minimalny czas trwania zlecenia: 12 pełnych okresów rozliczeniowych,
c) Okres wypowiedzenia: 1 pełny okres rozliczeniowy (nie krócej niż 30 dni),
d) Okres przejściowy (dla nowego Wykonawcy) – 90 dni od daty zawarcia umowy podzielony na etapy:
- etap I – 30 dni – ilość ofert 50 – cena jednostkowa jw.
- etap II – 30 dni – ilość ofert 120 – cena jednostkowa jw.
- etap III – 30 dni – ilość ofert 220 – cena jednostkowa jw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32426000-5 - Sieciowy system publikacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64216200-5 - Elektroniczne usługi informacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1436148,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nexthouse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365870741
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 25
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Modernizacja systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu w trybie Zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa zestawów komputerowych, komputerów przenośnych wraz z pakietem MS Office i monitorami dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A.
- "Dostawa siatki zgrzewanej zaczepowej dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń"
- Ogród zmysłów, zabaw i pomysłów w Przedszkolu Miejskim nr 20 w Bytomiu
- "Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa rurociągu tłocznego w kierunku rzeki Wisły, modernizacja pompowni P4" wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych uzgodnień (...)"
- Bezgotówkowy zakup paliwa oraz energii elektrycznej na okres 24 miesięcy oraz płatność kartami za przejazdy drogami i parkowanie.
więcej: przetargi w Bytomiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.