Og³oszenie z dnia 2025-06-06
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OPON DO PRAC W LEKKICH I CIʯKICH WARUNKACH.
OPONY DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH
Nr sprawy: TECH/149/AK/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wroc³aw
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPON DO PRAC W LEKKICH I CIʯKICH WARUNKACH.
OPONY DO POJAZDÓW CIʯAROWYCH
Nr sprawy: TECH/149/AK/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9fcd73c9-7781-454e-b225-32da0ee6c0c9
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00264293
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00078352/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.15 Zakup opon
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez System dostêpny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pañstwa danych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest 4 Regionalna Baza Logistyczna (dalej: 4 RBLog), ul. Bernarda Pretficza 28, 50-984 Wroc³aw, reprezentowana przez Komendanta 4 RBLog, tel.: 261 650 451, e-mail: 4rblog@ron.mil.pl
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TECH/149/AK/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia i wymagania do niego znajduj± siê w projektowanych postanowieniach umowy (wraz z za³±cznikami) stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 34352100-0 - Opony do pojazdów ciê¿arowych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciê¿kich warunkach
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy informuje, i¿ przewiduje korzystanie z zamówieñ opcjonalnych zgodnie z zapisami projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.Zamawiaj±cy w Za³±czniku nr 1 do SWZ okre¶la gwarantowany poziom zamówienia, który mo¿e poszerzyæ poprzez zwiêkszenie ilo¶ci asortymentu do maksymalnej ilo¶ci okre¶lonej w tabeli w Za³±czniku nr 1 do SWZ, w kolumnie ‘Ilo¶æ (zamówienie opcjonalne)’ na co Wykonawca wyra¿a zgodê.
Podstaw± uruchomienia zamówienia objêtego prawem opcji bêd± bie¿±ce potrzeby komórek zaopatrywanych oraz zagwarantowane na ten cel ¶rodki finansowe.
Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem a nie obowi±zkiem Zamawiaj±cego wobec czego Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nie sk³adania zamówieñ w tym zakresie.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Jako najkorzystniejsz± Zamawiaj±cy wybierze ofertê z najni¿sz± cen±, która otrzyma maksymaln± ilo¶æ 100 punktów. Pozosta³e oferty zostan± przeliczone proporcjonalnie do najtañszej wg wzoru podanego w rozdziale 15 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca do oferty powinien do³±czyæ wype³nion± w ca³o¶ci przygotowan± przez Zamawiaj±cego KARTÊ KATALOGOW¡ WYKONAWCY stanowi±c± Za³±cznik nr 5 do SWZ, odnosz±c± siê do ka¿dego wymaganego parametru (w³a¶ciwo¶ci, cechy, funkcji itp.) oferowanego produktu, w tym danych konstrukcyjnych, technicznych oraz dodatkowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe bêd± niekompletne, Zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ zawartej umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy, zgodnie z § 10 projektowanych postanowieñ umowy stanowi±cych Za³±cznik nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-06-16 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-07-15
INNE PRZETARGI Z WROC£AWIA
- Robota budowlana - Adaptacja obiektu biurowo - administracyjnego dla potrzeb Wa³brzyskiej Delegatury Wojewódzkiego inspektora Ochrony ¦rodowiska we Wroc³awiu
- US£UGA SERWISU TECHNICZNEGO ORAZ NAPRAW APARATÓW MEDYCZNYCH M. IN. DO KOMPRESJI KLATKI PIERSIOWEJ, APARATÓW EKG, STO£ÓW, KARDIOMONITORÓW ORAZ DO URZ¡DZEÑ REHABILITACYJNYCH - POWTÓRKA
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWYCH WOLNYCH LOKALI MIESZKALNYCH (PUSTOSTANÓW) STANOWI¡CYCH W£ASNO¦Æ GMINY WROC£AW
- 59.2025 Wykonanie analizy morfologii i sk³adu chemicznego implantów dentystycznych na potrzeby Katedry i Zak³adu Chirurgii Stomatologicznej Uniwersytetu Medycznego im. Piastów ¦l±skich we Wroc³awiu
- Pielêgnacja terenów zielonych obszaru Kampusu Grunwaldzkiego, pomiêdzy ulicami: Wyszyñskiego, Szczytnick±, Polaka, Joliot Curie we Wroc³awiu
- Us³ugi transportu krwi, materia³ów krwiopochodnych, biologicznych, leków cytostatycznych oraz szpiku kostnego, komórek krwiotwórczych i innych produktów komórkowych przeznaczonych
wiêcej: przetargi w Wroc³awiu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.