Ogłoszenie z dnia 2025-06-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu
pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalny Ośrodek Szkolno – Wychowawczy im. Henryka Sienkiewicza w Świdniku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430418212
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C.K.Norwida 4
1.5.2.) Miejscowość: Świdnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 534 288 466
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sosw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sosw.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu
pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a347dd6-2144-4984-b50b-84cb4c3055e7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267324
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073742/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. „Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych”
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a347dd6-2144-4984-b50b-84cb4c3055e73.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem : https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a347dd6-2144-4984-b50b-84cb4c3055e7
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę składa się, pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w formatach danych określonych w przepisach
wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania
publiczne (Dz. U. z 2024 r. poz. 1557 ze zm.), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej
w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie.
Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia , o którym mowa w pkt 11.6 SWZ, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się
jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego
zastosowania.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia, o którym mowa w pkt 11.6 SWZ,
przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności
(zamawiający dopuszcza także format RAR) z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych (i przekazuje się jako załącznik),
lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące
tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz.
U. z 2022 r., poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert (sposób składania ofert opisano w rozdziale 13 SWZ) odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;
2) Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego
na zadanie pn.: Zakup sprzętu, wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu pn. „Rozwój kompetencji kluczem do
sukcesu w XXI wieku – podniesienie jakości edukacji w Gminie Biała” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować we wszystkich sprawach związanych
ochroną i przetwarzaniem danych osobowych pod adresem e-mail: inspektor@myiod.pl lub pocztą tradycyjną na adres gminy;
4) Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z późn.
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność;
6) Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz
jego załączników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego
danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) Wykonawcy nie przysługuje:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZS.26.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane w ramach realizacji zadania pn.: „Prowadzenie Ośrodka Wsparcia i Testów” w Świdniku w ramach modułu II programu PEFRON pn. „Centra informacyjno – doradcze dla osób n niepełnosprawnością”
część 1 zamówienia – Dostawa powiększalników
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w załączniku nr 1) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
Powiększalnik dwuekranowy szt.2 Stacjonarny powiększalnik elektroniczny z dwoma ekranami o wysokiej rozdzielczości, umożliwiający jednoczesne powiększanie i wyświetlanie różnych fragmentów tekstu lub obrazów. Urządzenie przeznaczone dla osób z dysfunkcją wzroku, ułatwiające czytanie i analizę dokumentów. • Rozdzielczość ekranów Full HD lub wyższa.
• Dwa wyświetlacze o przekątnej co najmniej 10,5 cala.
• Zmiana kontrastu i kolorów.
• Zamrażanie obrazu z możliwością jego powiększania.
• Dostosowywanie pola widzenia.
• Linia ułatwiająca czytanie.
• Możliwość podłączenia do komputera przewodowo lub bezprzewodowo.
• Funkcja OCR (optyczne rozpoznawanie znaków).
• Przenoszenie rozpoznanego tekstu na ekran komputera.
• Dwie kamery o rozdzielczości minimum 8 Mpix każda.
• Zasilacze, niezbędne okablowanie, torba transportowa.
• Powiększenie minimum 25x do bliży i 30x do dali
Powiększalnik stacjonarny z dotykowym ekranem i ruchomym ramieniem szt. 1 Stacjonarny powiększalnik elektroniczny z dotykowym ekranem i ruchomym ramieniem, umożliwiający wygodne ustawienie urządzenia i łatwą obsługę. Urządzenie przeznaczone dla osób z dysfunkcją wzroku, ułatwiające czytanie i pisanie. • Dotykowy ekran o przekątnej co najmniej 22 cale.
• Rozdzielczość ekranu Full HD lub wyższa.
• Ruchome ramię z regulacją wysokości i kąta nachylenia, umożliwiające dostosowanie pozycji ekranu do indywidualnych potrzeb użytkownika.
• Powiększenie obrazu minimum 60x.
• Funkcja zmiany kontrastu i kolorów, zapewniająca optymalną jakość obrazu.
• Oświetlenie, gwarantujące równomierne i jasne oświetlenie obszaru roboczego.
• Funkcja zamrażania obrazu, umożliwiająca zatrzymanie obrazu w celu dokładnej analizy.
• Funkcja OCR (optyczne rozpoznawanie znaków), pozwalająca na konwersję obrazu tekstu na tekst edytowalny.
• Linia ułatwiająca czytanie, wspomagająca osoby z problemami wzroku.
• Zasilacze, niezbędne okablowanie, torba transportowa.
Powiększalnik przenośny 13,3 cala szt. 2 Przenośny powiększalnik elektroniczny z ekranem o przekątnej minimum 13 cali, umożliwiający łatwe powiększanie tekstu i obrazów w dowolnym miejscu. Urządzenie przeznaczone dla osób z dysfunkcją wzroku, ułatwiające czytanie w podróży i w terenie. • Urządzenie wyposażone w ekran o przekątnej nie mniejszej niż 13 cali.
• Rozdzielczość ekranu co najmniej HD lub wyższa.
• Zdolność powiększenia w zakresie minimum od 3 do 25 razy lub szerszym.
• Funkcjonalność umożliwiająca regulację kontrastu i kolorów wyświetlanego obrazu.
• Zintegrowany akumulator zapewniający długotrwałą pracę urządzenia.
• System oświetlenia wykorzystujący technologię LED.
• Masa urządzenia nieprzekraczająca 2100 gramów.
• Zasilacze, niezbędne okablowanie, torba transportowa.
Przenośny powiększalnik szt. 2 Przenośny powiększalnik elektroniczny, ułatwiający czytanie i oglądanie przedmiotów osobom z wadami wzroku. • Przekątna ekranu: minimum 20 cali
• Obraz w rozdzielczości HD
• Blokada fokusu
• Funkcja zamrażania obrazu (Stopklatka)
• Regulowane linie czytania
• Trzy tryby pracy: blisko, daleko, odbicie lustrzane (obrót kamery na twarz użytkownika)
• Ruchome ramię kamery, zmiana kąta nachylenia, zmiana wysokości
• Funkcja umożliwiająca powrót do miejsca, w którym zakończono czytanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
38651600-9 - Kamery cyfrowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla
różnych części zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę, w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO)
obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”,
Ps - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancj
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczn
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane w ramach realizacji zadania pn.: „Prowadzenie Ośrodka Wsparcia i Testów” w Świdniku w ramach modułu II programu PEFRON pn. „Centra informacyjno – doradcze dla osób n niepełnosprawnością”
Dostawa sprzętów wspomagający funkcjonowanie osób z ograniczeniami sensorycznymi i ruchowymi;
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w załączniku nr 1) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
Inteligentne okulary dla niewidomych i niedowidzących
Inteligentne okulary z wbudowaną kamerą i oprogramowaniem, które analizuje otoczenie i przekazuje informacje głosowe użytkownikowi. szt. 1 Urządzenie przeznaczone dla osób niewidomych i niedowidzących, ułatwiające orientację w przestrzeni i rozpoznawanie obiektów. • Wbudowana kamera umożliwiająca uzyskanie obrazu w wysokiej rozdzielczości.
• Głośnik lub słuchawki zapewniające przekazywanie informacji głosowych.
• Urządzenie o czasie pracy na akumulatorze wynoszącym co najmniej 5 godzin.
• Odporność na zachlapania i pył zgodna z określonym standardem wytrzymałości - IP53.
• Obsługa połączeń Wi-Fi oraz Bluetooth.
• Funkcjonalność obejmująca rozpoznawanie tekstu drukowanego, pisma ręcznego, etykiet, banknotów i innych elementów.
• Natychmiastowe przetwarzanie tekstu.
• Możliwość skanowania tekstu oraz opisywania otoczenia.
• Wykrywanie światła i kolorów oraz rozpoznawanie gotówki.
• Dostęp do bezpłatnych, nieograniczonych aktualizacji serwisowych oraz wieczystej subskrypcji aktualizacji.
Wibracyjny pas nawigacyjny szt. 1 Pas z wbudowanymi wibracjami, który wskazuje kierunek i odległość do celu. Urządzenie przeznaczone dla osób niewidomych i niedowidzących, ułatwiające orientację w przestrzeni. • Wibracje umożliwiające różne ustawienia intensywności i częstotliwości.
• Funkcja umożliwiająca planowanie tras.
• Regulowana konstrukcja zapewniająca komfort użytkowania.
• Kompatybilność z popularnymi systemami operacyjnymi dla urządzeń mobilnych.
• Akumulator zapewniający działanie przez co najmniej 7 godzin.
• Wyposażenie obejmujące ładowarkę oraz torbę do transportowania urządzenia.
• Funkcjonalność obejmująca wskazywanie kierunków (np. północ geograficzna), przechodzenie przez ulicę i określanie trasy do wybranego miejsca docelowego.
• Rozmiar pasa w obwodzie talli mieszczący się w zakresie 92-102 cm ?????
Tablet neurologiczny Tablet neurologiczny szt.2 Tablet medyczny do terapii poznawczej neuroTab lub równoważne
- Urządzenie gotowe do użytku bez konieczności przechodzenia do systemu operacyjnego, instalowania czy konfiguracji dodatkowych programów komputerowych
Zakres dostępnych funkcjonalności:
• Licencja pozwalająca na użytkowanie nieograniczona czasowo,
• Ocena funkcji poznawczych,
• Skala depresji Becka, Test jakości życia WHOQOL
• Ból i inne problemy
• Koordynacja wzrokowo-ruchowa
• Terapia funkcji poznawczych
• Komunikacja
• Odtwarzanie muzyki
• Eksport wyników
• Moduł internet
Minimalne parametry techniczne:
• Ekran dotykowy
• Przekątna ekranu
• Rozdzielczość ekranu 2880x1920 px
• Ochronna obudowa z paskiem
• Podstawka z możliwością regulacji
• Wersja językowa (możliwość przełączania): polska, angielska, niemiecka, ukraińska, rosyjska
Urządzenie lektorskie Urządzenie lektorskie przetwarzające tekst na mowę syntetyczną i odczytujące na głos przetworzone dokumenty. szt. 2 Urządzenie przeznaczone dla osób niewidomych i niedowidzących, ułatwiające dostęp do literatury i informacji. • Urządzenie wyposażone w wysokiej jakości system dźwiękowy.
• możliwość zapisywania na karcie SD/pamięci USB rozpoznanych plików w formatach minimum: epub, docx i mp3 .
• Konstrukcja zapewniająca łatwą i intuicyjną obsługę.
• Wbudowana kamera o szerokim kącie widzenia i wysokiej rozdzielczości.
• Technologia rozpoznawania tekstu.
• Oświetlenie LED wspomagające działanie urządzenia.
• Obsługa różnorodnych języków, w tym lokalnych i międzynarodowych.
• Regulacja parametrów dźwięku, takich jak głośność i prędkość mowy.
• Różnorodne porty, takie jak HDMI, USB, czytnik kart oraz wejście słuchawkowe.
• Akumulator zapewniający działanie przez co najmniej 4 godziny.
• Torba do wygodnego transportu.
Cyber oko - system z wbudowanym interfejsem śledzenia wzroku, dla wielu pacjentów zestaw ze stelażem, walizką szt. 1 Urządzenie medyczne wraz z oprogramowaniem wspierające terapię osób z zaburzeniami neurologicznymi oraz komunikację alternatywną za pomocą dotyku i wzroku bazując na technologii śledzenia wzroku użytkownika Urządzenie medyczne wraz z oprogramowaniem wspierające terapię osób z zaburzeniami neurologicznymi oraz komunikację alternatywną za pomocą dotyku i wzroku bazując na technologii śledzenia wzroku użytkownika
Zakres dostępnych funkcjonalności:
• Licencja na oprogramowanie nieograniczona czasowo
• Urządzenie przeznaczone do zastosowania w placówkach, gabinetach z możliwością dodawania wielu kont pacjenta
• Obsługa realizowana za pomocą intuicyjnych metod interakcji, takich jak wzrok i dotyk.
• Tryby pracy dostosowane do różnych potrzeb użytkownika, w tym konfiguracje jedno- i dwuoczne.
• Funkcjonalności wspierające terapię funkcji poznawczych, obejmujące ćwiczenia takie jak zadania podstawowe, rozumienie, myślenie, wyobraźnia, ćwiczenia słowne oraz liczbowe.
• Komunikacja alternatywna: Klawiatura wirtualna, Książka komunikacyjna, Tablice kontekstowe
• Wsparcie dla treningu wzroku.
• Ocena funkcji poznawczych (CFA)
• Niezależne wyniki dla każdego pacjenta
• Skala depresji Becka, Test jakości życia WHOQOL
• Dodatkowe funkcje, takie jak odtwarzanie muzyki oraz generowanie wyników w formie tabel i wykresów.
• Wersja językowa (możliwość przełączania): polska, angielska, niemiecka, ukraińska, rosyjska
Minimalne parametry techniczne:
• Dotykowy ekran
• Wbudowany system do śledzenia wzroku pacjenta.
• Ekran o rozdzielczości Full HD lub wyższej, z przekątną wynoszącą co najmniej 20 cali.
• Rozdzielczość Full HD 1920x1080 px
• Mobilne rozwiązania w zestawie, w tym konstrukcja wspierająca transport urządzenia (statyw) umożliwiające ustawanie urządzenia w dogodnej pozycji dla pacjenta.
Cyber oko - system z wbudowanym interfejsem śledzenia wzroku, wersja domowa, zestaw ze stelażem, walizką szt. 1 Urządzenie medyczne wraz z oprogramowaniem wspierające terapię osób z zaburzeniami neurologicznymi oraz komunikację alternatywną za pomocą dotyku i wzroku bazując na technologii śledzenia wzroku użytkownika Urządzenie medyczne wraz z oprogramowaniem wspierające terapię osób z zaburzeniami neurologicznymi oraz komunikację alternatywną za pomocą dotyku i wzroku bazując na technologii śledzenia wzroku użytkownika
Zakres dostępnych funkcjonalności:
• Licencja na oprogramowanie nieograniczona czasowo
• Urządzenie przeznaczone do zastosowania indywidualnego/domowego.
• Obsługa realizowana za pomocą intuicyjnych metod interakcji, takich jak wzrok i dotyk.
• Tryby pracy dostosowane do różnych potrzeb użytkownika, w tym konfiguracje jedno- i dwuoczne.
• Funkcjonalności wspierające terapię funkcji poznawczych, obejmujące ćwiczenia takie jak zadania podstawowe, rozumienie, myślenie, wyobraźnia, ćwiczenia słowne oraz liczbowe.
• Komunikacja alternatywna: Klawiatura wirtualna, Książka komunikacyjna, Tablice kontekstowe
• Wsparcie dla treningu wzroku.
• Dodatkowe funkcje, takie jak odtwarzanie muzyki oraz generowanie wyników w formie tabel i wykresów.
• Wersja językowa (możliwość przełączania): polska, angielska, niemiecka, ukraińska, rosyjska
Minimalne parametry techniczne:
• Dotykowy ekran
• Wbudowany system do śledzenia wzroku pacjenta.
• Ekran o rozdzielczości Full HD lub wyższej, z przekątną wynoszącą co najmniej 20 cali.
• Rozdzielczość Full HD 1920x1080 px
• Mobilne rozwiązania w zestawie, w tym konstrukcja wspierająca transport urządzenia (statyw) umożliwiające ustawanie urządzenia w dogodnej pozycji dla pacjenta.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33197000-7 - Medyczne urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla
różnych części zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę, w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO)
obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”,
Ps - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancj
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczn
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane w ramach realizacji zadania pn.: „Prowadzenie Ośrodka Wsparcia i Testów” w Świdniku w ramach modułu II programu PEFRON pn. „Centra informacyjno – doradcze dla osób n niepełnosprawnością”
część 3 zamówienia - Dostawa sprzętu wspierającego przemieszczanie się i transfer pacjenta
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w załączniku nr 1) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
Przystawka elektryczna do wózka inwalidzkiego szt .1 Przystawka elektryczna montowana z przodu wózka inwalidzkiego, zmieniająca go w trójkołowy pojazd elektryczny, zwiększający mobilność użytkownika. • Kompatybilność z różnorodnymi konstrukcjami wspierającymi mobilność użytkownika.
• Silnik o odpowiedniej mocy zapewniający wydajne działanie - minimum 350 W
• Mechanizm hamulcowy zapewniający bezpieczeństwo podczas użytkowania.
• Wyposażenie w elementy zwiększające widoczność i sygnalizację dźwiękową.
• Składana konstrukcja wspierająca łatwy transport oraz przechowywanie.
• Odpowiednie parametry kół wspierające komfort i stabilność - minimum 11 cali.
• Konstrukcja spełniająca określone standardy odporności na działanie czynników zewnętrznych – IP54
• Wyświetlacz kierowcy musi pokazywać dane dotyczące jazdy(prędkość,dystans,czas,zasilanie) oraz inne ustawienia.
Jasność wyświetlacza musi dostosowywać się automatycznie do natężenia światła w otoczeniu.
Wyświetlacz musi być zamontowany centralnie na kierownicy z możliwością obracania.
Składany podnośnik transportowo – kąpielowy do 150 kg
Przenośny podnośnik ułatwiający transport osób niepełnosprawnych, z funkcją umożliwiającą bezpieczną kąpiel. szt.2 • Urządzenie przeznaczone dla użytkowników o określonej maksymalnej wadze - do 150 kg.
• Konstrukcja składana, wykonana z lekkich materiałów, ułatwiająca transport i przechowywanie.
• System umożliwiający szybki montaż i demontaż bez konieczności użycia narzędzi.
• Całkowita waga urządzenia dostosowana do wymogów transportu i użytkowania - nie przekraczająca 30 kg.
• Element wspierający przesuwanie urządzenia przez operatora.
• Odporność na działanie wody oraz zastosowanie materiałów zabezpieczających przed korozją.
• Funkcja umożliwiająca podnoszenie zarówno z niskich, jak i wysokich powierzchni.
• System wspierający podtrzymywanie i transport, wyposażony w wielopunktowy uchwyt.
• Mechanizm jezdny wyposażony w blokadę dla zwiększenia bezpieczeństwa.
• Wyposażenie ułatwiające transport, takie jak pokrowiec lub inne akcesoria.
• Wbudowany akumulator z możliwością ładowania.
• Regulowany zakres podnoszenia dostosowany do różnych potrzeb użytkownika.
• Minimalny zakres podnoszenia w zakresie 27-166 cm
• Przewidywany okres użytkowania podnośnika minimum 30 000 cykli podnoszenia lub 10 lat
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33192300-5 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów
33193110-3 - Pojazdy inwalidzkie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla
różnych części zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę, w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO)
obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”,
Ps - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancj
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczn
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie realizowane w ramach realizacji zadania pn.: „Prowadzenie Ośrodka Wsparcia i Testów” w Świdniku w ramach modułu II programu PEFRON pn. „Centra informacyjno – doradcze dla osób n niepełnosprawnością”
część 4 zamówienia – Dostawa sprzętu do wspomagania komunikacji i funkcji wzrokowych
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie elementów we wskazanych ilościach do miejsca wskazanego przez Zamawiającego zgodnie z zestawieniem rzeczowo – ilościowym (opisanym w załączniku nr 1) w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
b) Dostarczane pomoce muszą być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą złożenia oferty), sprawne, nieużywane, nieeksponowane na wystawach oraz imprezach targowych, nieuszkodzone i nieobciążone prawami osób trzecich, bezpieczne, kompletne, tj. posiadający wszelkie akcesoria, niezbędne do ich użytkowania. Zaoferowany sprzęt musi być kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów.
c) Wykonawca zapewni takie opakowanie przedmiotów jakie jest wymagane, żeby nie dopuścić do jego uszkodzenia lub pogorszenia jego jakości w trakcie transportu do miejsca dostawy.
d) Przedmioty będą oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności znakami bezpieczeństwa.
e) Wykonawca wyda Zamawiającemu instrukcje obsługi sprzętu lub – jeśli są one udostępniane przez producenta w formie elektronicznej – przekaże adresy WWW, pod którymi można je pobrać.
f) Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z normami Unii Europejskiej oraz Polskimi Normami.
g) Koszty przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
Zestaw do modelowania MÓWik + tablet+ FE z Etui oraz przycisk + Ramię hydrauliczne-przegubowe 3 zestawy Zestaw do komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC), umożliwiający osobom z trudnościami w komunikacji wyrażanie swoich potrzeb i myśli. Zestaw MÓWik lub rozwiązanie równoważne .
Zestaw składający się z oprogramowania oraz tabletu i przeznaczony do stosowania u osób w różnym wieku z dysfunkcjami w celu łagodzenia lub kompensowania skutków niepełnosprawności, mających trudności z porozumiewaniem się za pomocą mowy. Aplikacja musi zawierać rozbudowaną bazę symboli oraz polska wersję syntezatora mowy. Licencja na oprogramowanie musi być dożywotnia. Zestaw musi zawierać bezprzewodowa myszkę nagłowną z dodatkowym przyciskiem umożliwiającą osobom z niepełnosprawnościami lub o ograniczonej sprawności ruchowej sterowanie urządzeniami za pomocą ruchów głowy. Zestaw musi zawierać dodatkowy przycisk bezprzewodowy umożliwiający sterownie obsługę sprzętu edukacyjnego i komunikację.
Minimalne parametry dla tableta:
• przekątna -wyświetlacza – 14”,
• rozdzielczość - 2960 x 1884 pikseli,
• ilość rdzeni – 8,
• częstotliwość taktowania – 2 GHz,
• RAM - 12 GB,
• ROM – 256 GB,
• Bateria – 11000 mAh,
• Obsługa kart micro SD
• Wi-Fi,
• USB,
• Wejście na słuchawki
• system – Android kompatybilny z oprogramowaniem
• Etui
Dostawa sprzętu wraz z nieprogramowaniem powinna być kompletna i gotowa do użytku.
Zestaw urządzenie do sterowania wzorkiem + laptop+ torba szt. 2 Zestaw umożliwiający sterowanie komputerem za pomocą ruchów gałek ocznych, przeznaczony dla osób z ciężkimi ograniczeniami ruchowymi. Zestaw umożliwiający sterowanie komputerem za pomocą ruchów gałek ocznych, przeznaczony dla osób z ciężkimi ograniczeniami ruchowymi.
• Urządzenie sterujące musi umożliwić obsługę komputera za pomocą wzroku, musi zapewnić dostęp do wszystkich funkcji oraz aplikacji komputera, dzięki czemu osoby wyłącznie za pomocą wzroku będą obsługiwać aplikacje takie jak przeglądarka internetowa, odtwarzanie muzyki, portale społecznościowe, proste gry.
Minimalne parametry laptopa
Ekran: 15,6 ", 1920 x 1080 pikseli
Procesor: Intel® Core™ i5-1235U
Pamięć: 8 GB DDR4 RAM
Dysk: 512 GB SSD
Grafika: Intel Iris Xe Graphics
System operacyjny: Windows 11 Home PL
• zestaw do transportu (torba)
Lupa elektroniczna z systemem android Elektroniczna lupa z udźwiękowionym smartfonem Powiększenie do bliży i dali 25 x,
wyświetlacz 5,1 - 6,7 cali,
funkcja definiowania własnych układów kolorów,
zamrażanie obrazu,
definiowanie pola widzenia,
linia ułatwiająca czytanie,
wygodna podstawka zapewniająca ergonomiczny kąt nachylenia lupy,
liniał umożliwiający utrzymywanie się w tekście,
Minimum 3-godzinna, nieprzerwana praca na baterii, bez konieczności ładowania,
Bezprzewodowe wyświetlanie obrazu na ekranie telewizora, bądź monitora komputerowego, opcjonalnie,
Odporność na wilgoć i pył norma IP67,
Zestaw urządzenie do sterowania wzorkiem + laptop+ torba szt.1 Zestaw umożliwiający sterowanie komputerem za pomocą ruchów gałek ocznych, przeznaczony dla osób z ciężkimi ograniczeniami ruchowymi. "Zestaw umożliwiający sterowanie komputerem za pomocą ruchów gałek ocznych, przeznaczony dla osób z ciężkimi ograniczeniami ruchowymi.
• Urządzenie sterujące musi umożliwić obsługę komputera za pomocą wzroku, musi zapewnić dostęp do wszystkich funkcji oraz aplikacji komputera, dzięki czemu osoby wyłącznie za pomocą wzroku będą obsługiwać aplikacje takie jak przeglądarka internetowa, odtwarzanie muzyki, portale społecznościowe, proste gry.
Minimalne parametry laptopa
Ekran: 15,6 "", 1920 x 1080 pikseli
Procesor: Intel® Core™ i5-1235U
Pamięć: 8 GB DDR4 RAM
Dysk: 512 GB SSD
Grafika: Intel Iris Xe Graphics
System operacyjny: Windows 11 Home PL
• zestaw do transportu (torba)"
Lupa elektroniczna z systemem android Elektroniczna lupa z udźwiękowionym smartfonem "Powiększenie do bliży i dali 25 x,
wyświetlacz 5,1 - 6,7 cali,
funkcja definiowania własnych układów kolorów,
zamrażanie obrazu,
definiowanie pola widzenia,
linia ułatwiająca czytanie,
wygodna podstawka zapewniająca ergonomiczny kąt nachylenia lupy,
liniał umożliwiający utrzymywanie się w tekście,
Minimum 3-godzinna, nieprzerwana praca na baterii, bez konieczności ładowania,
Bezprzewodowe wyświetlanie obrazu na ekranie telewizora, bądź monitora komputerowego, opcjonalnie,
Odporność na wilgoć i pył norma IP67,"
4.2.6.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wykonawca składając ofertę na więcej niż jedną część zamówienia może wykazać w niniejszym kryterium te same osoby dla
różnych części zamówienia.
Za najkorzystniejszą ofertę, w danej części zamówienia, zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO)
obliczoną na podstawie wzoru:
PO = PC + PG + Ps
gdzie:
PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,
PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,
PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji”,
Ps - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Aspekty społeczne”
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 75
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancj
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty społeczn
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga
złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.
Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa
narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z późn. zm.).
Wykluczenie, o którym mowa następuje na okres trwania ww. okoliczności.
W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 7.6, zamawiający odrzuca ofertę takiego
wykonawcy Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu , które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego
lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes
Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł 8.1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu.
8.1.1. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 4 do SWZ.
8.1.2. Jeżeli Wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ lub jest ono niekompletne lub zawiera błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do jego złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8.1.3. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ.
8.2. Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8.3. Oświadczenie wskazane w rozdziale 8.1 SWZ przekazuje się środkiem komunikacji elektronicznej wskazanym w rozdziale 11 SWZ.
8.4. W przypadku, gdy oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku.
8.5. Dokumenty elektroniczne muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
1) są utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
2) umożliwiają prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
3) umożliwiają prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
4) zawierają dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści
i kontekstu zapisanych informacji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie określa warunków udziału w niniejszym postępowaniu
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w celu potwierdzenia zgodności oferowanych produktówz wymaganiami Zamawiającego wymaga od Wykonawcy złożenia wraz
z ofertą uzupełnionych tabel zawartych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wg Załączników Nr od 1.1 do 1.4
SWZ zawierających parametry techniczne oferowanego wyposażenia podpisanych przez Wykonawcę
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) Zamawiający informuje, że działając na podstawie art. 107 ust. 2 ustawy Pzp przewiduje, że w sytuacji, w którejWykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne,
Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
2) Postanowień pkt 1) nie stosuje się:
a) w części w jakiej przedmiotowy środek dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w
opisie kryteriów oceny ofert lub,
b) pomimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego, oferta podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki
unieważnienia postępowania.
3) Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać:Formularz Ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca może
sporządzić ofertę wg innego wzorca, która powinna wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ
i załącznikach)
Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
Uzasadnienie do zastrzeżenia informacji znajdujących się w ofercie jako tajemnica przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu Wykonawcy:
a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;
b) wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa
w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych
i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
c) jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o
których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu
potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
(jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1
SWZ składa z ofertą każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie
to potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdyz Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia w postępowaniu.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Niezależnie od przypadków umożliwiających zmianę umowy wynikających z przepisów powszechnie obowiązujących,Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty,
dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności a
także wysokości wynagrodzenia wykonawcy, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
3) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły
przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w
szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem
zabezpieczeń antyterrorystycznych (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);,
4) wstrzymania realizacji umowy przez zamawiającego na czas przeprowadzenia przez zamawiającego lub podmiot
upoważniony kontroli jakości i sposobu realizacji umowy (zmiana terminu wykonania o czas trwania przeszkody);
5) wykazania przez Wykonawcę, iż zaoferowane wyposażenie zostało wycofane ze sprzedaży lub zaprzestano jego
produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na
rynku polskim). Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego wyposażenia pod warunkiem, że
jego funkcjonalność i jakość nie będzie gorsza niż wyposażenia zaoferowanego (zmiana przedmiotu świadczenia oraz
wynagrodzenia wykonawcy z zastrzeżeniem, że nie może być ono zmienione na wyższe od umówionego).
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią
jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych:
1) zmiany danych teleadresowych,
2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony powyżej katalog zmian umowy
zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności
wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-16 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2a347dd6-2144-4984-b50b-84cb4c3055e7
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-16 14:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-15
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNIKA
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- Świadczenie usług z zakresu wsparcia rodziny i przeciwdziałania przemocy oraz deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej obejm. usługi eduk.-szkolen. i doradztwo oraz org. wyjazdu i półkolonii (III)
- "Dostawa środków diagnostycznych, materiałów do sterylizacji i testów"
- Modernizacja lokalu CUS przy ul. Norwida 2 w celu poprawy jakości świadczonych usług społecznych
- Dostawa wyrobów betonowych
więcej: przetargi w Świdniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach realizacji programu pn. "Centra informacyjno-doradcze dla osób niepełnosprawnych"
- "Zakup sprzętu i wyposażenia pracowni mechanicznej" - etap II
- Wykonanie i dostawa materiałów na potrzeby Młodzieżowego Domu Kultury w Opolu.
- Zakup specjalistycznego sprzętu dla Klinicznego Oddziału Anestezjologii, Intensywnej Terapii i Leczenia Bólu - zakup analizatora do tromboelastometrii
- Dostawa wyrobów do morcelatora ERGO 300 prod. Bowa dla UCK
- Dostawa i wyposażenie gminnego żłobka w Miejskiej Górce
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.