eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wykonanie operatów szacunkowych - część IV (4 zadania)



Ogłoszenie z dnia 2023-06-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie operatów szacunkowych – część IV (4 zadania)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146882776

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.jekot@umt.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/umtarnow

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/766532

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie operatów szacunkowych – część IV (4 zadania)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21601233-f30a-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051294/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Operaty szacunkowe nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych Gminy Miasta Tarnowa i Skarbu Państwa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216138

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGN.271.16.2023/SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 11195,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jednego operatu szacunkowego określającego wartość rynkową prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Gruntowej w obrębie 199, składającej się z działek:
a) nr 87/6 o powierzchni 643 m2,
b) nr 88/11 o powierzchni 795 m2,
c) nr 346/130 o powierzchni 170 m2,
d) nr 346/131 o powierzchni 368 m2.
Na działkach znajdują się dwie altany murowane z dachem dwuspadowym oraz płyta fundamentowa – pozostałość po trzeciej altanie. Działki są częściowo ogrodzone - pomiędzy działkami nr 88/11 i 87/6 a działkami nr 346/130 i 346/131 ogrodzeniem na podmurówce, a od strony ul. Gruntowej ogrodzeniem z siatki bez podmurówki.
W operacie szacunkowym należy wyodrębnić wartość poszczególnych działek wchodzących w skład nieruchomości oraz wartość budynków i budowli znajdujących się na działce.
Na terenie obejmującym przedmiotową nieruchomość obowiązuje miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. W planie położona ona jest w terenie oznaczonym symbolem 5.MNU, co oznacza teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej z usługami.
Przedmiotowa nieruchomość została przeznaczona do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operat szacunkowy należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 3829,27 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie jedenastu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności niezabudowanych nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, oznaczonych jako:


Lp. Nr działki Obręb Pow. [m2] Uwagi
1 2/38 301 6 332
2 22/19 302 8 111
3 22/20 302 7 942
4 25/1 302 8 220 W wycenie należy uwzględnić toczące się postępowanie w sprawie ustanowienia służebności przesyłu na rzecz TAURON Dystrybucja S.A. dla działki 25 obrębu 302, z podziału której powstały dz. 25/1 i 25/3
5 25/3 302 8 471
26/1 302 10 611
6 26/3 302 1 604
27/1 302 4 551
28/22 302 193
7 26/5 302 3 837
27/3 302 3 400
8 55 259 1 516
9 315 74 11 890 nieruchomości objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu położonego w rejonie ul. Komunalnej „Krzyż Wschód III”: teren oznaczony symbolem 5 P/U: teren obiektów produkcyjnych, składów i magazynów oraz Strefa Aktywności Gospodarczej „Komunalna”
10 313 74 9 806
11 312 74 19 359
189 73 4 774
Nieruchomości wymienione w pozycjach 1-8 przeznaczone są do zbycia w trybie przetargu ustnego nieograniczonego, a nieruchomości wymienione w pozycjach 9-11 do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego do mikro, małych i średnich przedsiębiorców.
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 2638,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie siedmiu operatów szacunkowych określających wartość rynkową prawa własności gruntu nieruchomości stanowiących własność Gminy Miasta Tarnowa, przeznaczonych do zbycia w trybie przetargu ustnego ograniczonego na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych. Wyceniane nieruchomości położone są w rejonie ul. Niedomickiej, na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i oznaczonym symbolem 6PUN - teren zabudowy przemysłowej i parków technologicznych. Wycena dotyczy:
Nieruchomość Nr działki Obręb Pow. [m2] Poprawa warunków zagospodarowania działek
Nieruchomość 1 247/1 7 1 520 239/5 lub 236 lub 235/1 lub 235/2 lub 384/29 lub 247/3 obrębu 7
247/2 7 183
Nieruchomość 2 249/1 7 444 384/29 lub 384/24 lub 248 lub 385/34 lub 249/3 lub 384/34
obrębu 7
249/2 7 168
384/32 7 55
384/33 7 22
Nieruchomość 3 263/1 7 255 385/29 lub 264/1 lub 265 lub 386/9 lub 266/6 lub 263/3
obrębu 7
263/2 7 158
266/4 7 817
266/5 7 198
Nieruchomość 4 386/29 7 40 386/9 lub 386/21 lub 226 lub 223/2 lub 283/1 lub 283/2 lub 284 lub 220 lub 293 lub 295/2 lub 292/8 lub 285/3 lub 282/3 lub 277/3 lub 275/3 lub 386/30 obrębu 7
lub 378/16 obrębu 8
275/2 7 140
275/1 7 39
276 7 2267
277/1 7 1185
277/2 7 191
282/1 7 184
282/2 7 179
285/1 7 12
285/2 7 177
292/6 7 1286
292/7 7 168
295/1 7 150
294 7 871
Nieruchomość 5 182/1 8 73 378/16 lub 179 lub 180 lub 175/10 lub 379/30 lub 175/13 lub 181/3 lub 182/2
obrębu 8
181/1 8 468
181/2 8 133
175/12 8 95
Nieruchomość 6 239/6 8 102 379/18 lub 239/3 lub 380/44 lub 239/4 lub 239/7 lub 379/39 lub 379/27 obrębu 8
379/38 8 5
Nieruchomość 7 230/2 7 2 258 230/1 lub 228 lub 227 lub 231 lub 385/32 obrębu 7
Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 1678,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie trzech operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości, które przeszły na rzecz Gminy Miasta Tarnowa na podstawie decyzji Nr 2/D/2021 z dnia 9 lipca 2021 r. znak: WAB-III.6740.75.2020.2021.TK o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej obejmującej rozbudowę ulicy Równoległej w ramach zadania pn.: „Rozbudowa drogi gminnej nr 201077 ul. Równoległej w Tarnowie w km od 0+000,00 do 0+546,82 wraz z budową oświetlenia ulicznego, kanału technologicznego, kanalizacji deszczowej i przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej oraz wykonaniem wylotu kanalizacji do rowu o nazwie potok „BRÓDKA”, w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy ul. Równoległej”, w celu określenia wysokości odszkodowania zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych oraz § 36 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego.
Wycena dotyczy:
Lp. Nr działki Obręb Powierzchnia ewidencyjna [ha] Nr działki po podziale Powierzchnia po podziale [ha] Części składowe
1 193/1 285 0.0666 193/5 0,0029 - ogrodzenie z palisadami drewnianymi,
- brama stalowa,
- wjazd betonowy,
- próg zbrojony w osi bramy,
- nasadzenia: cisy, bukszpany, orzech laskowy, drzewa owocowe
2 196 0.0875 196/3 0,0032 - ogrodzenie stalowe,
- brama stalowa,
- podmurówka,
- nasadzenia: cisy
215/2 0.0185 215/2 0,0185 - kostka brukowa gr. 8 cm,
- brama stalowa jednoskrzydłowa,
- ogrodzenie stalowe,
- wiata na konstr. metalowej
3 192 0.0790 192/3 0,0044 - ogrodzenie stalowe na podmurówce betonowej,
- brama stalowa dwuskrzydłowa,
- kostka brukowa gr. 6 cm,
- nasadzenia: kilkanaście szt. drzew, w tym: tuje, cisy, sosny
Wyceny należy dokonać na dzień wydania decyzji. Wycenie podlegają również części składowe znajdujące się na wyżej wymienionych działkach, dla których zostały sporządzone opisy szczegółowe.
Wykonawca zobowiązany jest do uczestniczenia w czynności zapoznawania stron z wartościami nieruchomości określonymi w operacie przez Wykonawcę i do udzielania ewentualnych wyjaśnień dotyczących treści tego operatu. Z wizji na nieruchomości należy sporządzić stosowny protokół, który winien być dołączony do operatu.
Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach drukowanych każdy oraz w wersji elektronicznej (płyta CD). W operacie szacunkowym należy umieścić dokumentację fotograficzną wycenianej nieruchomości - min. 2 sztuki fotografii o wymiarach min. 9 x 13 cm.
Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia aktualizacji operatu szacunkowego w przypadku stwierdzenia, iż wartość nieruchomości przedstawiona w operacie szacunkowym uległa zmianie przed upływem okresu 12 miesięcy od daty jego sporządzenia oraz - w przypadku stwierdzenia, że wartość nieruchomości nie uległa zmianie po upływie 12 miesięcy od daty sporządzenia operatu szacunkowego - do potwierdzenia jego aktualności.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia zawiera „Opis Przedmiotu Zamówienia” (OPZ), stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych

4.5.5.) Wartość części: 3048,78 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3880,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORNELIA FILEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonanie operatów szacunkowych dla zadania nr 2 przestało być aktualne z uwagi na zmianę zamierzeń, co do formy sprzedaży nieruchomości, których wycena stanowiła przedmiot zamówienia w ww. części zadania.
W przypadku siedmiu (z jedenastu operatów) docelowo całkowicie zmieni się przedmiot wyceny: nieruchomości zostaną podzielone na mniejsze (zmiana oznaczenia nieruchomości, ich powierzchni oraz liczby).
Powyższe wynika z postulatów mieszkańców miasta zgłoszonych w trakcie spotkań z władzami miasta
w dniach 16 i 18 maja 2023 r.
W związku z powyższym brak jest celowości dalszego prowadzenia postępowania w części nr 2, a jego kontynuowanie jest nieuzasadnione.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3115,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wycena nieruchomości, nadzory budowlane mgr inż. Waldemar Erazmus

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8171117204

7.3.3) Ulica: Grochowe 259e

7.3.4) Miejscowość: Tuszów Narodowy

7.3.5) Kod pocztowy: 39-332

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3115,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3560,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KORNELIA FILEK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512565601

7.3.3) Ulica: Kolejowa 28

7.3.4) Miejscowość: Kalwaria Zebrzydowska

7.3.5) Kod pocztowy: 34-130

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.