eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa, remont i wykonanie infrastruktury technicznej w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00



Ogłoszenie z dnia 2021-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa, remont i wykonanie infrastruktury technicznej w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: +48122992042

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa, remont i wykonanie infrastruktury technicznej w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21 objętych projektem - umowa nr POIS.01.03.01-00-0051/16-00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f2cf33a-0ee6-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262289

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie instalacji c.o., wod.-kan. i instalacji elektrycznych wraz z towarzyszącymi robotami budowlanymi w budynku ASP im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Kompleksowa termomodernizacja budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21” POIS.01.03.01-00-0051/16-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171018/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP-3942-46/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 9600924,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i remoncie wraz z wykonaniem nowej infrastruktury technicznej instalacji wod.-kan., c.o., c.t., c.w.u., wentylacji - klimatyzacji w budynku Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie przy ul. Syrokomli 21, jako etap III robót objętych projektem „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania na potrzeby uczelni, kompleksu dawnej szkoły przemysłowej żeńskiej - etap 1: przebudowa więźby dachowej poddasza i stropu III kondygnacji, dobudowa ryzalitów od strony podworca, przebudowa ścian poprzecznych III kond. oraz infrastruktura techniczna instalacji wod-kan., c.o., wentylacji - klimatyzacji, instal. elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznej, zagospodarowanie podwórka oraz częściowa termomodernizacja ścian na działce nr 193, 192,195 i 194 obr. 14 jedn. ewid. Krowodrza”.
2. Budynek przy ul. Syrokomli 21 w Krakowie jest obiektem zabytkowym, wpisanym do gminnej ewidencji zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej w zakresie remontu elewacji frontowej, renowacji części stolarki okiennej i drzwiowej, oraz zachowania części posadzek. Wykonawca musi podjąć wszelkie konieczne działania w celu zapewnienia ochrony i zabezpieczenia budynku przez uszkodzeniem i zniszczeniem.
3. Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na roboty budowlane wydanym przez Prezydenta Miasta Krakowa – decyzja nr 358/6740.2/2018 z dnia 29.03.2018r. pozwalającym na prowadzenie robót objętych zamówieniem w budynku przy ul. Syrokomli 21.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt wykonawczy pn.: „Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania na potrzeby uczelni, kompleksu dawnej szkoły przemysłowej żeńskiej - etap 1: przebudowa więźby dachowej poddasza i stropu III kondygnacji, dobudowa ryzalitów od strony podworca, przebudowa ścian poprzecznych III kond. oraz infrastruktura techniczna instalacji wod-kan., c.o., wentylacji - klimatyzacji, instal. elektrycznych, teletechnicznych i niskoprądowych, instalacji fotowoltaicznej, zagospodarowanie podwórka oraz częściowa termomodernizacja ścian na działce nr 193, 192,195 i 194 obr. 14 jedn. ewid. Krowodrza” wraz z aktualizacją dokumentacji projektowej z maja 2021roku sporządzonych przez zespół pod kierunkiem arch. Krzysztofa Kiendry – Agencja Projektowa Architektury EKSPO s.c. z siedzibą: ul. Kraszewskiego 36, 30-110 Kraków, obejmuje całość prac związanych z przebudową, remontem, termomodernizacją i zmianą sposobu użytkowania w budynku Akademii Sztuk Pięknych znajdującego się w Krakowie przy ul. Syrokomli 21. Niniejsze postępowanie stanowiące etap III, nie obejmuje pełnego zakresu robót objętych dokumentacją projektową. Część robót została wykonana w ramach etapu II. Szczegółowy opis robót oraz sposób ich wykonania został przedstawiony w wyżej wymienionym projekcie wykonawczym, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót (STWiORB) i przedmiarach robót – stanowiących skompresowany załącznik nr 1 do niniejszej SWZ. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów.
5. Zakres robót objętych dokumentacją:
1) wyburzenia i rozbiórki w zakresie:
a) wyburzenie istniejących ryzalitów od strony podwórza, mieszczących obecnie węzły sanitarne, niespełniające aktualnych wymogów i przepisów Warunków Technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki oraz ich usytuowanie,
b) wyburzenia istniejących schodów zewnętrznych i podestów oraz stalowych zadaszeń na dziedzińcu,
c) wyburzenie wg odrębnej procedury istniejącego garażu (pom. gospodarczego),
d) wyburzenie istniejącego bunkra podziemnego przy elewacji wschodniej od strony dziedzińca,
e) częściowe wyburzenie ścian wewnętrznych (otwory) dla umożliwienia łączenia pomieszczeń ze względów technologicznych w grupy funkcjonalne,
f) rozbiórkę istniejącego drewnianego (w partiach stalowo-drewnianego) stropu nad 3-cią kondygnacją wraz z rozbiórką wolnostojących kominów ceglanych,
g) rozbiórkę istniejącej więźby dachowej drewnianej wraz z pokryciem dachówką ceramiczną Marsylką wraz z wyburzeniem istniejących kominów,
h) demontaż okien i drzwi drewnianych,
i) likwidację istniejących krat okiennych na parterze budynku głównego oraz w oficynie,
j) likwidację istniejących krat okiennych w piwnicy skrzydeł bocznych budynku głównego i w oficynie (kraty od strony ulicy pozostają).
2) Zakres przebudowy i rozbudowy:
a) dobudowa nowych ryzalitów w narożnikach wewnętrznych od strony podwórza, od poziomu piwnic do poziomu poddasza. Ryzality te będą mieścić węzły sanitarne, windy tow.-osobowe, pom. gospodarcze oraz szachty instalacyjne dla obsługi poszczególnych kondygnacji,
b) wykonanie nowego stropu żelbetowego opartego na ramach stalowych nad 3-cią kondygnacją,
c) wymianę więźby dachowej drewnianej z pokryciem dachówką ceramiczną Marsylką (angoba) opartej na ramach stalowych nowego dachu wraz z osadzeniem okien połaciowych doświetlających i oddymiających,
d) wymiana wszystkich obróbek blacharskich w budynku głównym i oficynie,
e) wzmocnienie ścian stężających poprzecznych oraz wewnętrznych z uwagi na poszerzenie otworów drzwiowych oraz przebieg przewodów wentylacyjnych,
f) uzupełnienie elementów konstrukcyjnych z betonu monolitycznego wraz z wypełnieniem kanałów wentylacyjnych,
g) wykonanie nowych klatek schodowych: z piwnicy na parter w skrzydle lewym oraz z poziomu 3 piętra na poddasze,
h) wykonanie biegu wyrównawczego na poziomie parteru w głównej klatce schodowej z zastosowaniem stopnic kamiennych jak w biegach istniejących,
i) montaż odnowionych i zrekonstruowanych drzwi drewnianych wewnętrznych i zewnętrznych wg uzgodnień z MKZ,
j) wymiana wszystkich pochwytów na schodach głównej klatki schodowej i schodach bocznych do korytarzy na parterze,
k) remont fasady frontowej wraz z rekonstrukcją zniszczonych detali, profilowań i obróbek wg odrębnej procedury w uzgodnieniu z MKZ,
l) montaż odtworzonych okien drewnianych w elewacjach wg uzgodnień z MKZ,
m) montaż odnowionych istniejących okratowań w oknach piwnicznych od ul. Syrokomli,
n) montaż odnowionych kwietników w oknach ryzalitu od ul. Syrokomli,
o) adaptację przebudowanego poddasza dla celów dydaktycznych,
p) przebudowę schodów zewnętrznych do podziemia w podwórzu (skrzydło lewe),
q) ocieplenie budynku głównego od strony podwórza i od strony sąsiadów (działki nr 192, 195 i 194) wraz z wykonaniem nowej elewacji w metodzie lekko-mokrej,
r) montaż we wszystkich oknach piwnicznych parapetów zewnętrznych z granitu płomieniowanego zgodnie z zaleceniami MKZ,
s) ocieplenie oficyny wraz z wykonaniem nowej elewacji w metodzie lekko-mokrej,
t) ewentualna przebudowa i wymiana części lub całości więźby poddasza oficyny po stwierdzeniu jej stanu technicznego (na podstawie odkrywek, które zostaną wykonane podczas prac budowlanych),
u) ocieplenie poddasza oficyny wraz z wymianą pokrycia w blasze tyt.-cynkowej, montażem okien oddymiających, nowego okna wyłazowego i kraty wentylacyjnej,
v) realizację instalacji wewnętrznych wod.-kan., c.o., wentylacji, klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych,
w) przebudowę istniejącej instalacji wod.-kan. w podwórzu,
x) wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji niskociśnieniowej w budynku „A” (bud. główny),
y) wykonanie poziomej izolacji przeciwwilgociowej metodą iniekcji niskociśnieniowej w budynku „B” (oficyna).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SWZ oraz w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45262300-4 - Betonowanie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45431000-7 - Kładzenie płytek

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15919761,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18419520,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15919761,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych i Transportowych „CECHINI” Stanisław i Józef Cechini Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340012017

7.3.3) Ulica: Pułaskiego 29

7.3.4) Miejscowość: Krynica-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 33-380

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca „INWENTECH” wykona przedmiot umowy w zakresie instalacji sanitarnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15919761,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.