Ogłoszenie z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu pozimowego oczyszczania dróg powiatowych
na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r. - zamówienie podobne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kartuski - Zarząd Dróg Powiatowych w Kartuzach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 26
1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.zdpk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdp_kartuzy1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi na terenie Powiatu Kartuskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu pozimowego oczyszczania dróg powiatowychna terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r. - zamówienie podobne
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d547573b-ab4c-434d-b1e3-49ecc2e5f5f0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00261965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010877/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług z zakresu pozimowego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r. - zamówienie podobne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228341
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający zamierza udzielić zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia
11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.)
w trybie zamówienia z wolnej ręki w oparciu o art. 305 ust. 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy, ponieważ dotychczasowemu wykonawcy usług, wyłonionemu w trybie podstawowym bez negocjacji proponuje się wykonanie zamówienia polegającego
na powtórzeniu podobnych usług, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego. Ewentualne udzielenie przedmiotowego zamówienia było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne
z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona
przy obliczaniu jego wartości; (zamówienie w trybie podstawowym bez negocjacji
na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, ogłoszenie o zamówieniu
nr: 2025/BZP 00098511 z dnia 11.02.2025 r. – usługi).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c45e9511-0b02-4989-a4e2-bb48a036c0ae
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP4.26.02.13.2025.PD
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług z zakresu pozimowego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
Część 1: Pozimowe oczyszczanie dróg powiatowych na terenie gmin: Chmielno, Przodkowo, Kartuzy i Sierakowice, w tym:
a) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg Powiatowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych robót winno być zgodne z zatwierdzonym projektem opracowanym staraniem i na własny koszt Wykonawcy (do chwili uzyskania zatwierdzenia schematów czasowej zmiany organizacji ruchu na zrealizowanie zamówienia Zarząd Dróg Powiatowych udostępni na ten czas posiadane - zatwierdzone schematy czasowej zmiany organizacji ruchu).
b) ręczne i mechaniczne oczyszczenie jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń przy krawężnikach na szer. 0,5 m z jednoczesnym odsłonięciem krawężnika w ilości –
30.000 mb.,
c) ręczne i mechaniczne oczyszczanie chodników o szerokości od 1,0 do 2,0 m
z jednoczesnym odsłonięciem obrzeży w ilości – 32.000 mb,
d) mechaniczne zamiatanie jezdni w ilości – 40 mg.
e) oczyszczanie z piasku i innych zanieczyszczeń korytek ściekowych w ilości – 5.000 mb.
f) oczyszczanie studzienek kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem o średnicy do 1,00 m. w ilości - 200 szt.
g) Jednostronne oczyszczenie poboczy dróg z nieczystości stałych w granicach pasa drogowego w ilości – 150 km.
3. Podane w opisie przedmiotu zamówienia ilości usług mają charakter szacunkowy.
4. W ramach wskazanych usług należy uwzględnić w kalkulacji kosztów, iż wszystkie ceny jednostkowe zawierają dojazd, oczyszczenie, załadunek i wywóz oraz koszty utylizacji zanieczyszczeń.
5. Zaleca się, aby wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia.
Część 2: Pozimowe oczyszczanie dróg powiatowych na terenie gmin: Somonino, Stężyca, Sulęczyno i Żukowo. – zamówienie podobne, w tym:
h) oznakowanie miejsca robót wg projektu oznakowania i organizacji robót, który należy przedłożyć do akceptacji tut. Zarządu Dróg Powiatowych. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za oznakowanie i zabezpieczenie robót wykonywanych w pasie drogowym pod ruchem. Oznakowanie drogi, pojazdów, maszyn i urządzeń w miejscach wykonywanych robót winno być zgodne z zatwierdzonym projektem opracowanym staraniem i na własny koszt Wykonawcy (do chwili uzyskania zatwierdzenia schematów czasowej zmiany organizacji ruchu na zrealizowanie zamówienia Zarząd Dróg Powiatowych udostępni na ten czas posiadane - zatwierdzone schematy czasowej zmiany organizacji ruchu).
i) ręczne i mechaniczne oczyszczenie jezdni z piasku i innych zanieczyszczeń przy krawężnikach na szer. 0,5 m z jednoczesnym odsłonięciem krawężnika w ilości –
30.000 mb.,
j) ręczne i mechaniczne oczyszczanie chodników o szerokości od 1,0 do 2,0 m
z jednoczesnym odsłonięciem obrzeży w ilości – 32.000 mb,
k) mechaniczne zamiatanie jezdni w ilości – 40 mg.
l) oczyszczanie z piasku i innych zanieczyszczeń korytek ściekowych w ilości – 5.000 mb.
m) oczyszczanie studzienek kanalizacji deszczowej wraz z osadnikiem o średnicy do 1,00 m. w ilości - 200 szt.
n) Jednostronne oczyszczenie poboczy dróg z nieczystości stałych w granicach pasa drogowego w ilości – 150 km.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240732,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240732,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240732,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Electro-Install Karol Lipkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5871722561
7.3.3) Ulica: Pomorska 7
7.3.4) Miejscowość: Dębogórze
7.3.5) Kod pocztowy: 81-198
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
ELECTRO-INSTALL KAROL LIPKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Część nr 2 - 128 952,00 zł brutto
łącznie - 240 732,00 zł brutto
INNE PRZETARGI Z KARTUZ
więcej: przetargi w Kartuzach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie zimowego utrzymania nawierzchni ulic w tym dróg utwardzonych, gruntowych oraz skrzyżowań na terenie Otwocka od 01.11.2025 r. do 31.03.2026 r.
- Uprzątanie i zapewnienie utylizacji zwłok zwierząt dziko żyjących na terenie m. st. Warszawy.
- Utrzymanie zieleni w pasach drogowych oraz w parkach i na zieleńcach.
- usługi sprzątania i utrzymania terenów zielonych.
- 5 063 304,08 PLN.
- usługi konserwacyjne i naprawcze.
więcej: Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.