Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00261700/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-04
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. „Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W BIAŁYMSTOKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050684933
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pogodna 22
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-354
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wup.podlaskie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupbialystok.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. „Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00259666
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044149/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Badanie dotyczące efektywności KFS w woj. podlaskim
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: https://ezamowienia.gov.pl/ link prowadzący bezpośrednio do widoku postepowania na Platformie e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c . Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e - Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e - Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.
4. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w §2 ust.1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2022 r. poz.1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym , mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8.Pozostałe wymagania zostały wskazane w rozdziale XV do SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna art.13 została zawarta w rozdziale XXVI SWZ. Klauzula informacyjna art.14 dotyczy osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał Wykonawca w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu, a które z nich udostępnia Zamawiającemu została zawarta w rozdziale XXVII SWZ. Jednocześnie zobowiązuje się Wykonawcę do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe pośrednio lub bezpośrednio zostały pozyskane w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 13 ust. 4 lub art. 14 ust. 5 RODO (jeśli dotyczy)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WAG.26.29.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 443000,01 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84333,33 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie badania pn. „Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024”, którego przedmiotem badania będzie analiza i ocena działań realizowanych w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w województwie podlaskim w latach 2023-2024 oraz wpływu tych działań na sytuację pracodawców, którzy skorzystali z dofinasowania z KFS oraz na dostosowanie kompetencji ich pracowników do wymagań dynamicznie zmieniającej się gospodarki i tym samym przeciwdziałanie utracie przez nich zatrudnienia. Efektywność wsparcia ze środków KFS jest tu rozumiana jako utrzymanie zatrudnienia przez osoby pracujące oraz dostosowanie kompetencji osób pracujących do wymagań zmieniającego się rynku pracy.
Celem głównym badania jest analiza i ocena wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS) w województwie podlaskim w latach 2023-2024.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób realizacja zamówienia zawarto w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ oraz we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79300000-7 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: koncepcja badania
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zadania minimum 3 osobowym zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, w skład którego wejdzie co najmniej:
a) kierownik badania, który w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert pełnił funkcję kierownika badania w co najmniej dwóch usługach polegających na przeprowadzeniu badania społecznego lub badania ewaluacyjnego, którego przedmiotem były zagadnienia społeczno – gospodarcze lub związane z rynkiem pracy i uczestniczył w opracowaniu wyników badania w formie raportu, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania;
b) dwóch członków zespołu badawczego, z których każdy w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert wykonał samodzielnie lub brał udział (w roli członka zespołu badawczego) w wykonaniu co najmniej dwóch usług o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł brutto każda, polegających na przeprowadzeniu badania społecznego lub badania ewaluacyjnego, którego przedmiotem były zagadnienia społeczno – gospodarcze lub związane z rynkiem pracy, i uczestniczył w opracowaniu wyników badania w formie raportu.
UWAGA: Powyższych funkcji i doświadczenia, o których mowa w lit. a i b, nie można łączyć, w związku z tym Wykonawca nie może wykazać się mniejszą liczbą osób.
UWAGA: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna ww. warunek dysponowania osobami za spełniony, jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców lub łącznie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy (na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu) obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznikiem nr 2a do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 stanowi wstępne potwierdzenie, że Wykonawca pełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
4. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy (na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu) obejmują:
1) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
5. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
6. W zakresie nieuregulowanym ustawą pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć Koncepcję badania zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, polegających na wydłużeniu terminu realizacji zamówienia, dopuszczalnych w przypadku siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy (zdarzenie zewnętrzne o nadzwyczajnym charakterze, niezależne od Stron, niemożliwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego skutkom nie udało się zapobiec, np. wypadek drogowy, kolejowy lub lotniczy, klęski żywiołowe, wojny, pożary, strajki generalne, zamieszki, epidemie).2. Jeżeli o zmianę postanowień umowy wnioskuje Wykonawca, przedkłada wniosek Zamawiającemu o dokonanie zmiany na co najmniej 7 dni przed zamierzonym wejściem w życie takiej zmiany. Wniosek powinien być należycie uzasadniony przez Wykonawcę i zaakceptowany przez Zamawiającego. Zmiana jest dopuszczalna w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji umowy.
3. Przedłużenie terminu realizacji umowy może nastąpić na okres nie dłuższy niż 3 tygodnie.
4. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
5. Nie stanowi zmiany istotnej umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych:
• zmiana danych teleadresowych,
• zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego).
6. Wszelkie zmiany umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
7. Przeniesienie na osoby trzecie wierzytelności Wykonawcy, wynikających z niniejszej umowy, wymaga zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
8. Warunki dokonywania zmiany Umowy:
1) inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego,
2) wnioski o zmianę przekazywane są przez Strony w formie pisemnej,
3) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu Umowy - należy podać, w jaki sposób/ dlaczego zmiana jest konieczna dla wykonania Umowy,
4) wszelkie zmiany niniejszej Umowy będą mieć formę pisemnego aneksu, podpisanego przez dwie Strony, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/ link prowadzący bezpośrednio do widoku postepowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c , Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-8b9346ac-00b3-49d7-a007-7e8a48a7006c.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Przebudowa budynku starej elektrowni Galerii Arsenał w Białymstoku - budowa węzła ciepłowniczego
- Szkolenie dla pracowników medycznych z Polski i Ukrainy w zakresie: USG jamy brzusznej, USG narządów szyi, USG klatki piersiowej
- Adaptacja pomieszczenia biurowego na magazyn broni na drogowym przejściu granicznym Bobrowniki - Bierestowica
- Opracowanie studium wykonalności i wniosku o dofinansowanie dla projektu pn. "Kolej na rozwój - inwestycje w infrastrukturę Zespołu Szkół Technicznych w Białymstoku"
- Zakup wraz z dostawą elementów i podzespołów elektronicznych na potrzeby Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0 " - ZK-DZP.262.55.2025
- Obsługa portierni obiektu Filharmonii położonego w Białymstoku przy ulicy podleśnej w okresie 2025 - 2026
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena wpływu inwestycji KPO B 3.4.1 na zieloną i energetyczną transformację miast
- Postępowanie na przeprowadzenie badania pn. "Efektywność wsparcia udzielonego ze środków Krajowego Funduszu Szkoleniowego w województwie podlaskim w latach 2023-2024
- Realizacja usługi badawczej
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt.: "Ewaluacja cyfryzacji w edukacji" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
- Badanie potrzeb i opracowania narzędzi nadzoru rynku w zakresie dostępności produktów i usług
- Wykonanie usługi pn.: Aktualizacja śródokresowa Regionalnej Strategii Innowacji dla Wielkopolski 2030 (RIS 2030)
więcej: Usługi badawcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.