eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinOpracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2025-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.banaskiewicz@lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lubelskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44a77122-c6c3-45b1-ab62-7a6515040315

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00258160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019112/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.32 Usługa wykonania, opracowania i dostawy materiałów informacyjnych i promocyjnych na potrzeby organizowanych wydarzeń w 2025 roku w ramach programu FE dla Lubelskiego 2021-2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowa jest współfinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Pomocy Technicznej programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego na lata 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00208210

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.49.2025.KAB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 81134,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie, wydanie i dostawa materiałów informujących o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, przy czym:
a) zamówienie podstawowe obejmuje:
I. skład, druk i dostawę ulotki informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w dwóch formatach – nakład 2000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.),
II. skład, druk i dostawę broszury informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 – nakład 1000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.),
III. skład, druk i dostawę zaproszeń na potrzeby działań/wydarzeń informacyjno-promocyjnych organizowanych przez DZ PR UMWL wraz z dedykowanymi kopertami – nakład 1000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 250 szt.),
IV. wykonanie i dostawę wizytówek na potrzeby DZ PR UMWL – nakład 1200 szt.

b) zamówienie opcjonalne obejmuje:
I. skład, druk i dostawę ulotki informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w dwóch formatach – nakład 1000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.),
II. skład, druk i dostawę broszury informującej o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 – nakład 1000 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 200 szt.),
III. skład, druk i dostawę zaproszeń na potrzeby działań/wydarzeń informacyjno-promocyjnych organizowanych przez DZ PR UMWL wraz z dedykowanymi kopertami – nakład 500 szt. (przy czym jednorazowy minimalny nakład 100 szt.),
IV. wykonanie i dostawę wizytówek na potrzeby DZ PR UMWL – nakład 600 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79822000-2 - Usługi składu

22100000-1 - Drukowane książki, broszury i ulotki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z powyższym, Zamawiający unieważnienia postępowanie w nawiązaniu do art. 99 ust. 1 ustawy – przedmiot zamówienia opisuje się w sposób jednoznaczny
i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
W niniejszym postępowaniu przedmiot zamówienia w kilku pozycjach
w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku
nr 3 do Umowy – Szczegółowa kalkulacja ceny został opisany w następujący sposób:
1) Ulotka informująca o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 w dwóch formatach
w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia:
- w rozdz. I pkt. 1 a zamówienie gwarantowane - jednorazowy minimalny nakład 200 szt.
- w rozdz. V pkt. 1 zamówienie gwarantowane - jednorazowy minimalny nakład 500 szt.
- w rozdz. I pkt. 2 a zamówienie opcjonalne - jednorazowy minimalny nakład 200 szt.
- w rozdz. V pkt. 1 zamówienie opcjonalne - jednorazowy minimalny nakład 500 szt.
- w Załączniku nr 3 do Umowy – minimalny nakład jednorazowy 200 szt.

2) Broszura informująca o programie Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027
w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia:
- w rozdz. I pkt. 1 b zamówienie gwarantowane - jednorazowy minimalny nakład 200 szt.
- w rozdz. V pkt. 2 zamówienie gwarantowane - jednorazowy minimalny nakład 500 szt.
- w rozdz. I pkt. 2 b zamówienie opcjonalne - jednorazowy minimalny nakład 200 szt.
- w rozdz. V pkt. 2 zamówienie opcjonalne - jednorazowy minimalny nakład 500 szt.
- w Załączniku nr 3 do Umowy – minimalny nakład jednorazowy 200 szt.

3) Zaproszenia
w Załączniku nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia:
- w rozdz. I pkt. 1 c zamówienie gwarantowane - jednorazowy minimalny nakład 250 szt.
- w rozdz. I pkt. 2 c zamówienie opcjonalne - jednorazowy minimalny nakład 100 szt.
- w Załączniku nr 3 do Umowy – minimalny nakład jednorazowy 100 szt.
Nieprecyzyjny opis przedmiotu zamówienia godzi w podstawowe zasady zamówień publicznych, tj. zasadę uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców, ponieważ w oparciu o opis przedmiotu zamówienia Wykonawcy przygotowują i składają oferty w postępowaniu. Niejednoznacznie opisany przedmiot zamówienia ma wpływ na wynik przedmiotowego postępowania, gdyż każdy z potencjalnych wykonawców powinien pozyskać informacje
o istotnym znaczeniu dla przygotowania oferty i jej obligatoryjnych elementach. Niedostatecznie jasno sporządzony opis przedmiotu zamówienia, mógł mieć również wpływ na prawidłowe skalkulowanie cen ofert przez Wykonawców, które przez to są nieporównywalne.
Powyższe okoliczności stanowią podstawę do stwierdzenia wystąpienia wady postępowania powodującej niemożliwość zawarcia umowy niepodlegającej unieważnieniu. Konieczne jest zatem unieważnienie postępowania na podstawie ww. przepisów

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.