eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinŚwiadczenie usług serwisowych i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń znajdujących się w systemie serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii



Ogłoszenie z dnia 2025-05-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług serwisowych i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń znajdujących się w systemie serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie - Lubelskie Centrum Innowacji i Technologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387842118

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieczysława Karłowicza 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-027

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 4781 356

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: weronika.dubaniewicz@lcit.lubelskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lcit.ezamawiajacy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://lcit.ezamawiajacy.pl/pn/lcit/demand/198338/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług serwisowych i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń znajdujących się w systemie serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1754d803-1f1b-4177-b372-c36395813ab0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00255797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00112267/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.27 Zakup usług serwisowych dla urządzeń klimatyzacji, UPS oraz systemu gaszenia znajdujących się w serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii w Lublinie na terenie miasta Lublin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00149801

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP.26.1.2.2025.DUB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 309735,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i utrzymanie w pełnej sprawności technicznej urządzeń znajdujących się w systemie serwerowni Lubelskiego Centrum Innowacji i Technologii.
2. Usługą serwisu objęte są poniższe urządzenia wchodzące w skład systemu serwerowni:
1) urządzenia klimatyzacji precyzyjnej: 3 x HPMS23UA produkcji firmy Emerson (Vertiv).
2) urządzenia UPS: Zasilacz awaryjny NHM200 + 40 szt. baterii SBL 45-12I.
3) urządzenia tworzące system gaszenia gazem: system oparty na gazie HFC 227EA wraz z centralą Polon Alfa Ignis 1520M + butla.
3. W ramach świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany do:
1) Przeprowadzenia 6 (sześciu) kompleksowych przeglądów urządzeń w okresach:
a) Pierwszy przegląd nie później niż do 30 dni od podpisania Umowy,
b) Drugi przegląd nie później niż do 30 listopada 2025 r.,
c) Trzeci przegląd nie później niż do 30 maja 2026 r.,
d) Czwarty przegląd nie później niż do 30 listopada 2026 r.,
e) Piąty przegląd nie później niż do 30 maja 2027 r.,
f) Szósty przegląd w terminie do 6 miesięcy od wykonania piątego przeglądu.
Zamawiający dopuszcza zmianę terminów ww. przeglądów z zastrzeżeniem terminu wykonania ostatniego przeglądu. Zmiany wymagają akceptacji Zamawiającego i zachowania formy pisemnej.
2) Świadczenia opieki serwisowej przez okres 36 miesięcy dla urządzeń wchodzących w skład systemu serwerowni, w zakresie wskazanym w rozdz. II Opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ, dalej: OPZ), w tym usuwanie awarii dla tych urządzeń na zasadach określonych w rozdz. III OPZ.
4. Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu Protokół Odbioru Przeglądu (wzór stanowi Załącznik nr 2 w treści Istotnych postanowień umowy, załącznik nr 3 do SWZ) zawierający potwierdzenie wykonania przeglądu przez Wykonawcę, opis wykonanego przeglądu, w tym datę wykonania, ilość i typ urządzeń, wykaz zużytych materiałów, zalecenia, uwagi i informację o przeprowadzonych ewentualnych naprawach. Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oryginał ww. protokołu w terminie 7 dni od zakończenia przeglądu.
5. Wykonawca udzieli 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace i naprawy oraz wymienione elementy, urządzenia lub ich części, przy czym:
1) każdorazowo bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru/naprawy,
2) w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad, w tym wad ukrytych, Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt wymienić lub naprawić dotknięte wadą elementy lub podzespoły,
3) wymienione w ramach gwarancji elementy lub podzespoły zostaną objęte nową gwarancją na takich samych zasadach jak przewidziane dla elementów lub podzespołów wymienianych,
4) okres gwarancji będzie każdorazowo wydłużany o czas wykonywania napraw gwarancyjnych,
5) usługi w ramach gwarancji będą wykonywane bezpłatnie w terminie ustalonym z Zamawiającym, nie dłuższym niż 7 dni.
6. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały zawarte w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Załącznik nr 3 do SWZ oraz w treści Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących

50532000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn elektrycznych, aparatury i podobnych urządzeń

50413200-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu gaśniczego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 363552,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417353,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417353,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AODC Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5223273884

7.3.3) Ulica: Ul. Działkowa 37,

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-234

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Część (zakres) zamówienia dotyczący udziału w świadczeniu usługi serwisowej dla urządzeń UPS, klimatyzacji precyzyjnej i SUG* będzie realizowana przy udziale podwykonawcy/ów AODC Sp. z o.o.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417353,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

dot. 8.3.) Okres realizacji zamówienia w podziale na poszczególne etapy.
Zgodnie z wymogami postępowania - Wykonawca zrealizuje przedmiot Umowy zgodnie z poniższym uszczegółowieniem:
1) Przeprowadzenie 6 (sześciu) kompleksowych przeglądów urządzeń nastąpi maksymalnie w ciągu 31 miesięcy od podpisania umowy, w podziale na etapy realizacji jak niżej:
a) Pierwszy przegląd nie później niż do 30 dni od podpisania Umowy,
b) Drugi przegląd nie później niż do 30 listopada 2025 r.,
c) Trzeci przegląd nie później niż do 30 maja 2026 r.,
d) Czwarty przegląd nie później niż do 30 listopada 2026 r.,
e) Piąty przegląd nie później niż do 30 maja 2027 r.,
f) Szósty przegląd w terminie do 6 miesięcy od wykonania piątego przeglądu,
 przy czym Zamawiający dopuszcza zmianę (w czasie trwania Umowy) terminów ww. przeglądów z zastrzeżeniem terminu wykonania ostatniego przeglądu. Zmiany Umowy w w/w zakresie wymagają akceptacji Zamawiającego i zachowania formy pisemnej.
2) przez okres 36 miesięcy od podpisania Umowy Wykonawca będzie świadczył opiekę serwisową dla urządzeń wchodzących w skład systemu serwerowni, w zakresie wskazanym w rozdz. II Opisu przedmiotu zamówienia, w tym usuwanie awarii dla tych urządzeń na zasadach określonych w rozdz. III.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.