Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo – adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431219360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: K. Jaczewskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-090
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edorosz@cozl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cozl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Robota budowlana polegająca na wykonaniu robót remontowo – adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31cb46dc-3259-456b-9e5b-d7083d68fabb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023172/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie robót remontowo adaptacyjnych na potrzeby Oddz. Hematologii i Transplantacji Szpiku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12249213.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1224921
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikację zamawiającego z wykonawcą określa Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf., .doc, .docx, .odt. Ofertę, a także oświadczenie o jakim mowa w Rozdziale VII, IX składa się pod rygorem
nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający wymaga oświadczenia wykonawcy odnośnie zapoznania się z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w prawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: COZL/DZP/ED/3412/TP-178/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót remontowo – adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku w ramach realizacji zadania: „Cyfryzacja diagnostyki histopatologicznej, rozbudowa szpitalnego systemu HIS o moduł - Ścieżki leczenia oraz modernizacja infrastruktury Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli”
Zakres prac do wykonania:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót remonto-wo – adaptacyjnych na potrzeby Oddziału Hematologii i Transplantacji Szpiku w ramach realizacji zadania: „Cyfryzacja diagnostyki histopatologicznej, rozbudowa szpitalnego systemu HIS o moduł - Ścieżki
leczenia oraz modernizacja infrastruktury Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli”
Zakres prac do wykonania:
- w zakresie prac projektowych należy wykonanie dokumentacji projektowej, obejmujące przed-miot zamówienia. Dokumentację należy wykonać w oparciu o załączony przez Zamawiającego pro-gram funkcjonalno – użytkowy;
- wygrodzenie i zabezpieczenie terenu prac ze względu na charakter obiektu;
- prace rozbiórkowe budowlane i instalacyjne;
- prace wyburzeniowe i porządkowe;
- wywóz i utylizacja odpadów budowlanych;
- dostosowanie instalacji c.o. na potrzeby nowych pomieszczeń;
- dostosowanie instalacji wentylacji na potrzeby nowych pomieszczeń;
- dostosowanie instalacji wod-kan do nowych pomieszczeń;
- dostosowanie instalacji elektrycznej na potrzeby nowych pomieszczeń;
- dostosowanie instalacji niskoprądowej (LAN, SSP, DSO KD, przywoławcza ,CCTV, BMS) na potrzeby nowych pomieszczeń;
- dostosowanie instalacji sanitarnej na potrzeby nowych pomieszczeń;
- dostawa i montaż stolarki drzwiowej;
- wykonanie instalacji gazów medycznych z niezbędnymi panelami nadłóżkowymi;
- wykonanie nowych ścian działowych w technologii GK;
- dostawa i montaż zabudowy meblowej wraz z niezbędną armaturą w pomieszczeniach sanitar-nych;
- dostawa i montaż zabudowy mebli kuchennych wraz z niezbędnymi przyborami sanitarnymi;
- prace ogólnobudowlane i malarskie;
- wykonanie zabudów oraz sufitów podwieszanych z płyt GK;
- wykonanie wykładzin podłogowych dostosowanych do charakteru pomieszczeń.
- prace instalacyjne z powiązaniem do istniejącej struktury i w obecnym standardzie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
24111500-0 - Gazy medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji za wykonaną robotę budowlaną oraz dostarczone i wbudowane materiały
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa1) Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, iż Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami na wymienione poniżej stanowisko, posiadającą odpowiednie wykształcenie niezbędne do wykonania roboty budowlanej, uprawnienia oraz doświadczenie zawodowe gwarantujące właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nią czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tą osobą. Wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia muszą biegle posługiwać się językiem polskim. W przeciwnym wypadku Wykonawca udostępni wystarczającą ilość kompetentnych tłumaczy, wykazujących znajomość języka technicznego w zakresie terminologii budowlanej, we wszystkich specjalnościach występujących przy realizacji zamówienia w tym w szczególności:
a) konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, przy czym ta osoba musi posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia wydania uprawnień,
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, liczone od dnia wydania uprawnień,
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń, przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót, liczone od dnia wydania uprawnień,
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia/ przesłania za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego – w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania - podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia), tj. niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów:
1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r., poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 4 do SWZ
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia określa załącznik nr 3 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem platformy zakupowej Zamawiającego
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-20
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi sprzątania pomieszczeń dla Telewizji Polskiej S.A. w likwidacji Oddział Terenowy w Lublinie w okresie 18 miesięcy
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Sukcesywne dostawy pomp insulinowych
- Usługa żywienia pacjentów hospitalizowanych w Instytucie Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Zakup sprzętu do rehabilitacji leczniczej dla pacjentów onkologicznych - POWTÓRKA
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP-DAGZ-06-2025
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- REWITALIZACJA BUDYNKU PO POWIATOWEJ BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ NA POTRZEBY UTWORZENIA OŚRODKA WSPARCIA DLA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI REALIZUJĄCEGO W ŚRODOWISKU USŁUGI SPOŁECZNE
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ul. Niepodległości i ul. Szpitalnej w Pionkach
więcej: Gazy medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





