eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie"Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."



Ogłoszenie z dnia 2025-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.8.) Numer faksu: +48324941274, +48324941267

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9486a067-5135-4229-a8ca-c91356f5194a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00250013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048617/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00165872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2025.KW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych – remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu.
2. Zakres planowanych prac remontowych obejmuje: Jezdnia drogowa (asfalt – warstwa ścieralna): ok. 2040,50 m2; Odtworzenie zjazdów (z kostki brukowej): 101,6 m2; Długość odcinka: ok. 305 mb; Szerokość drogi: ok. 6,10 m.

 roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni – frezowanie,
 wymiana jednostronna krawężników drogowych i krawężników najazdowych,
 zabudowa jednostronna krawężnika drogowego i krawężnika najazdowego na istniejących wjazdach,
 dostosowanie istniejących wjazdów i dojść do posesji do nowego krawężnika – przełożenie kostki brukowej,
 wykonanie nawierzchni asfaltowej - warstwa ścieralna KR 3-4 o gr. 5 cm,
 zastosowanie taśm asfaltowych do łączenia warstw asfaltowych,
 częściowa wymiana nawierzchni z kostki brukowej,
 regulacja studni,
 regulacja wpustów,
 regulacja zasuw wodociągowych,
 wykonanie projektu organizacji ruchu wraz z wykonaniem oznakowania, oznakowanie poziome grubowarstwowe,
 wykonanie czynności odbiorowych wraz z przygotowaniem dla Zamawiającego kompletu dokumentów, w tym dokumentacji powykonawczej,
 odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego
 humusowanie i obsianie trawą terenu przy krawężnikach.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno-użytkowym, w tym załączniku do PFU pn. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia.
4. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
5. Dokumentacja projektowa winna obejmować wykonanie:

1) projektu budowlanego (wraz z kompletem załączników, tj.: opiniami, uzgodnieniami, porozumieniami i pozwoleniami oraz informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia), który winien być przedłożony Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej; plan zagospodarowania terenu ujęty w projekcie należy wykonać w skali 1:500; projekt powinien być opracowany tak, aby umożliwiał otrzymanie potwierdzenia o niewniesieniu sprzeciwu właściwego organu do zgłoszenia robót budowlanych;
2) projektu wykonawczego, który winien być przedłożony Zamawiającemu w 3 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej; poza wymogami przyjętymi przy opracowaniu tego typu dokumentacji projektant winien zestawić w formie tabelarycznej:
a) podstawowe dane techniczne projektowanego obiektu takie jak: długość, szerokość, powierzchnia poszczególnych elementów objętych remontem z podaniem materiału, z których zostały zaprojektowane,
b) działki objęte remontem z uwzględnieniem numeru geodezyjnego, karty mapy, obrębu oraz danych właściciela lub władającego gruntem;
3) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej;
4) przedmiaru robót w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu wersji elektronicznej;
5) kosztorysu inwestorskiego w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu wersji elektronicznej;
6) projektów czasowej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem przez Starostwo Powiatowe w Zawierciu w 1 egzemplarzu w wersji papierowej oraz 1 egzemplarzu wersji elektronicznej;
7) inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
W ramach zamówienia Wykonawca uzyska wszelkie wynikające z obowiązujących przepisów warunki techniczne, uzgodnienia, decyzje dla robót objętych opracowaną dokumentacją, które przekaże Zamawiającemu wraz z opracowaną dokumentacją.
Szczegółowe wytyczne do projektowania:
Dokumentacja Projektowa opracowana przez Wykonawcę tj. m.in. Projekt Budowlany, Projekt Techniczny, STWiORB muszą uwzględniać uwarunkowania wynikające z pozyskanych warunków, jak również standaryzację związaną z procesem projektowania, uzgadniania i zatwierdzania dokumentacji, rodzaju stosowanych technologii i materiałów, realizacji i odbiorów robót budowlanych, przekazywania na środki trwałe, obowiązujących u każdego z nich.

Pełna identyfikacja i rozpoznanie wszystkich kolizji z istniejącymi sieciami uzbrojenia terenu należy do zadań Wykonawcy.
W przypadku wystąpienia kolizji projektowanego zagospodarowania terenu z istniejącymi sieciami podziemnymi i nadziemnymi do obowiązków Wykonawcy należy opracowanie projektu zabezpieczenia sieci lub przebudowy kolizji. Dotyczy to także sytuacji, w której właściciele poszczególnych mediów w wydanych uzgodnieniach (warunkach technicznych) ustalą konieczność wykonania przebudowy odpowiedniej sieci. Szczegółowe rozwiązania winny być zgodne z uzgodnieniami (warunkami technicznymi) gestorów sieci, po akceptacji Zamawiającego. Uzyskanie uzgodnień (warunków technicznych) należy do obowiązków Wykonawcy.

6. Szczegółowy zakres prac został ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7. Obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawierają także Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia stanowiącym załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

8. Tam, gdzie w SWZ, w tym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm europejskich, ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień , o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.

9. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych, w rozumieniu art. 95 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp., Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferta/rozwiązanie równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).

10. W przypadku wymaganego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym oznakowania i certyfikatów, Zamawiający akceptuje oznakowania i certyfikaty równoważne.

11. W przypadku wymagania w Programie Funkcjonalno-Użytkowym etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.

12. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.

13. Ilekroć w Programie Funkcjonalno-Użytkowym mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.

14. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r., poz. 725 z późn. zm.), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. nr 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.

15. Wykonawca jest zobowiązany udzielić gwarancji na przedmiot umowy na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego robót.

16. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
(...)
C.d w sekcji IX Pozostałe informacje

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 279626,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490264,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 279626,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PJ "BUD - REM" Justyna Jaworska - Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491954952

7.3.3) Ulica: Paderewskiego 24/19

7.3.4) Miejscowość: Zawiercie

7.3.5) Kod pocztowy: 42-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 279626,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu wpłynęło 6 ofert, w tym:
- 2 oferty od mikro przedsiębiorców
- 3 oferty od średnich przedsiębiorców
- 1 oferta od Wykonawcy, który prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.