eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zbąszyń › Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Reja w Zbąszyniu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Reja w Zbąszyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbąszyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770712

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Porucznika Żwirki 1

1.5.2.) Miejscowość: Zbąszyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-360

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 68 3866009

1.5.8.) Numer faksu: 68 3846010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zbaszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zamowienia.zbaszyn.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Reja w Zbąszyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c0e8e94-9bc5-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249234

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043374/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Reja w Zbąszyniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00054877

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PPRUI.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3252032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody przy ulicy Reja w Zbąszyniu.
2. Zamówienie realizowane będzie w systemie "zaprojektuj i wybuduj". Szczegółowy zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w dokumentacji technicznej – Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU) oraz w Opracowaniu koncepcji modernizacji układu technologicznego oczyszczania wody dla SUW w Zbąszyniu. Zakres podstawowy zamówienia realizowany będzie zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
3. Zamawiający nie posiada projektu budowlanego zbiornika retencyjnego. W ofercie należy ująć przegląd techniczny wraz z wszelkimi pracami stwierdzonymi podczas danego przeglądu technicznego, uszczelnienie pokrywy zbiornika i odnowienie elewacji zewnętrznej.
4. Wysokość ogrodzenia - 1,5 m, w kolorze zielonym.
5. Obowiązujące terminy wykonania poszczególnych etapów zamówienia:
a) Etap I. - termin wykonania koncepcji modernizacji obiektu, i przedłożenie celem uzgodnienia szczegółowego zakresu wykonania prac Zamawiającemu - do 3 miesiąca od daty zawarcia umowy,

b) Etap II. - termin opracowania dokumentacji projektowej wraz z ostateczną decyzją administracyjną umożliwiającą wykonanie robót, kosztorysu inwestorskiego i STWiBOR - do 8 miesięcy od daty zawarcia umowy,

c) Etap III. - termin wykonania robót budowlanych wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej i jeśli wymaga tego specyfika prac budowlanych, uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie (ew. zawiadomienia o zakończeniu robót) - do 13 miesięcy od daty zawarcia umowy.
6. W etapie I. i II. należy dokonać zakupów urządzeń oraz prowadzić prace budowlane wynikające z dokumentacji udostępnionej przez Zamawiającego, które nie wymagają pozwolenia na budowę.

7. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ - rozdz. III. Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5030000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7121700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5691182,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: H2Optim Sp. z o.o. Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634484010

7.3.3) Ulica: Baranowo, ul. Poznańska 40

7.3.4) Miejscowość: Przeźmierowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-081

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5691182,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.