Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 – 12 lipca 2025 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO SPRAW ZAGRANICZNYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000177916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Chrystiana Szucha 23
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-580
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/dyplomacja/zamowienia
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 – 12 lipca 2025 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a4a6d46-22aa-428a-a5f2-1da496cd761e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242788
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124494/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Kompleksowa obsługa techniczna Narady Ambasadorów 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7a4a6d46-22aa-428a-a5f2-1da496cd761e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Strona internetowa prowadzonego postępowania, z której Wykonawca może pobrać SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ (jeśli dotyczy) oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-7a4a6d46-22aa-428a-a5f2-1da496cd761e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1 W związku z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający wymaga, aby wykonawca złożył oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 i/lub art. 14 RODO względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał na potrzeby niniejszego postępowania (zgodnie ze wzorem określonym odpowiednio w pkt 6 lub 7 Formularza oferty).
2 Ponadto, w związku z przetwarzaniem przez zamawiającego danych osobowych w ramach przedmiotowego postępowania zamawiający w pkt 20.3 (poniżej) zamieszcza klauzulę informacyjną przewidzianą w art. 13 RODO.
3 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, informuję, że:
a) Administratorem, w rozumieniu art. 4 pkt 7 RODO, Pani/Pana danych osobowych jest: Minister Spraw Zagranicznych, z siedzibą w Warszawie, Al. J. Ch. Szucha 23, tel. +48 225230000, a wykonującym obowiązki administratora danych jest Dyrektor Biura Administracji;
b) Minister Spraw Zagranicznych powołał inspektora ochrony danych (IOD), który realizuje swoje obowiązki w odniesieniu do danych przetwarzanych w Ministerstwie Spraw Zagranicznych i placówkach zagranicznych.
Dane kontaktowe IOD:
adres siedziby: Al. J. Ch. Szucha 23, 00-580 Warszawa
adres e-mail: iod@msz.gov.pl
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pt. „Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 – 12 lipca 2025 r.”, znak BP.260.35.2025, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
h) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
i) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BP.260.35.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie przez Wykonawcę kompletnego wyposażenia AV/IT, w tym nagłośnienia, oświetlenia, sprzętu multimedialnego do tłumaczeń symultanicznych oraz zapewnienie zaplecza IT. Zakres zamówienia obejmuje również montaż i demontaż wyżej wymienionego sprzętu oraz kompleksową obsługę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-06-06 do 2025-06-12
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie Kierownika ekipy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:1 wykazał się niezbędnym doświadczeniem, tj. wykazał, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie oraz udokumentował realizację przynajmniej 3 wydarzeń międzynarodowych z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 uczestników, polegających na kompleksowej obsłudze technicznej zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia, w tym minimum 1 wydarzenia międzynarodowego zrealizowanego z wykorzystaniem platformy ZOOM lub Teams lub Webex, przy czym wartość każdej usługi powinna opiewać na kwotę minimum 200 000 zł brutto.
2 wykazał, że dysponuje lub będzie dysponować zespołem nw. osób (minimum 10 osób), które skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia:
a) Kierownikiem ekipy, który posiada doświadczenie w okresie ostatnich 3 lat w roli Kierownika ekipy przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 uczestników, polegającego na kompleksowej obsłudze technicznej zgodnie z zakresem przedmiotu zamówienia, przy czym wartość każdej usługi powinna opiewać na kwotę minimum 200 000 zł brutto;
b) Realizatorem audio, który posiada doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
c) Realizatorem video – minimum 2 osoby; które posiadają doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
d) Realizatorem oświetlenia; który posiada doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
e) Realizatorem ZOOM, MS Teams, Webex - minimum 2 osoby; które posiadają doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
f) Operatorem kamery – minimum 2 osoby. które posiadają doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
g) Technikiem do systemu symultanicznego; który posiada doświadczenie w tej roli w okresie ostatnich 3 lat przy realizacji minimum 1 wydarzenia międzynarodowego z udziałem administracji centralnej na co najmniej 200 osób;
Żadna z zaproponowanych do zespołu osób nie może pełnić więcej niż jednej funkcji, do której została wskazana (nie można łączyć funkcji).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia
w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem nazwy wydarzenia, dat wydarzenia i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SWZ).
Dowodami, o których mowa w niniejszym punkcie są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi lub dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
- oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej.
2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, składany jest wraz z ofertą zgodnie z wymogiem opisanym w pkt 8.2.
3 oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4 odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1 W związku z kryterium oceny ofert (patrz część 13 SWZ), Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą wykazu „Dodatkowe doświadczenie Kierownika ekipy, podlegające ocenie w kryterium oceny ofert” (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 10 – cz. B do SWZ).Wykaz „Dodatkowe doświadczenie Kierownika ekipy, podlegające ocenie w kryterium oceny ofert” (Załącznik nr 10 – cz. B) nie podlega uzupełnieniu ze względu na fakt, że prowadziłoby to do zmiany treści złożonej oferty co stoi w sprzeczności z art. 223 ust. 1 Pzp. Brak złożenia lub wadliwe złożenie ww. dokumentu skutkował będzie nie przyznaniem punktów w ramach określonego kryterium oceny ofert, nie będzie to jednak miało wpływu na ważność złożonej oferty.
2 Na podstawie art. 126 ust. 2 ustawy Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu stanowi Załącznik nr 10 – cz. A do SWZ). Obowiązek złożenia Wykazu osób wraz z ofertą wynika z konieczności potwierdzenia, już na etapie wstępnej oceny ofert, że dodatkowe doświadczenie Kierownika ekipy wykazane w ramach kryterium oceny ofert (Załącznik nr 10 – cz. B) - jeśli dotyczy, w rzeczywistości jest doświadczeniem dodatkowym.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, wszelkie informacje dotyczące ewentualnych zmian umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ - PPU w § 7, pn. "Zmiany Umowy".7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Koźla 2/4 m 7, część nr 2: Piwna 45/47 m 4
- ODNOWIENIE WSPARCIA PRODUCENTA DLA SYSTEMU FLOWMON NA OKRES 3 LAT DLA WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Świadczenie usługi serwisu oprogramowania DLP Safetica Enterprise służącego do ochrony przed wyciekami informacji oraz udzielenie nowych licencji oprogramowania
- Dostawa wyrobów medycznych.
- Kompleksowa usługa wsparcia w zakresie przygotowania dokumentów do archiwizacji oraz zniszczenia
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji NAKIVO lub licencji równoważnych, wraz z usługą wsparcia technicznego producenta zaoferowanych licencji na okres co najmniej 36 miesięcy
- Przedłużenie wsparcia dla sprzętu serwerowego oraz macierzy
- Kompleksowa obsługa techniczna podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Podniesienie poziomu bezpieczeństwa usług oraz infrastruktury teleinformatycznej w Starostwie Powiatowym w Makowie Mazowieckim "Cyberbezpieczny samorząd"
- ZP.42.2025 Usługa subskrypcji licencji i wsparcia technicznego dla urządzeń FortiNet
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.