eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kury³ówkaTermomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Kury³ówce - z robotami remontowymi



Og³oszenie z dnia 2025-05-22

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Kury³ówce – z robotami remontowymi

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA KURY£ÓWKA

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Gminy Kury³ówka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581726

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kury³ówka 527

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kury³ówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-303

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: (17) 2438010

1.5.8.) Numer faksu: (17) 2438010

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kurylowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kurylowka.biuletyn.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Kury³ówce – z robotami remontowymi

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46a65585-2680-4544-8744-fa9af9a69ba8

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00242780

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00017302/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.3 Modernizacja energetyczna budynku Szko³y w Kury³ówce

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027. Priorytet 02 – Energia i ¶rodowisko. Dzia³anie 01 – Poprawa Jako¶ci powietrza. Nabór FEPK.02.01-IZ.00-001/24

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-46a65585-2680-4544-8744-fa9af9a69ba8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: strona postêpowania z informacjami i dokumentami:
www.kurylowka.biuletyn.net >>> Zamówienia PZP (pow. 130 tys.)>>> Termomodernizacja obiektu Szko³y Podstawowej w Kury³ówce – z robotami remontowymi>>>
sk³adanie ofert poprzez Platformê e-Zamówienia, zgodnie z zasadami jej u¿ytkowania:
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
ID postêpowania: ocds-148610-46a65585-2680-4544-8744-fa9af9a69ba8 w oparciu o identyfikator postêpowania
sugerowana i dopuszczona pozosta³a korespondencja w tym dokumenty na wezwanie, uzupe³nienia i wyja¶nienia:
e-mail: przetargi@kurylowka.pl (i tylko ten adres) – szczegó³y w SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywaæ siê bêdzie w postaci elektronicznej z zastrze¿eniem ust. 2 i ust. 6 dzia³u I niniejszej SWZ i za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1513 ze zm.) przy czym: 1.1. Interaktywne instrukcje dla realizacji zamówienia i sk³adania ofert za pomoc± portalu e-zamówienia znajduj± siê w Centrum pomocy: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ za¶ zasady okre¶la jej Regulamin. 1.2. wymagania techniczne wysy³ania i odbierania dokumentów za pomoc± e-mail zawieraj± oprócz wymogów standardowych wymagania wskazane: 1)adres e-mail Zamawiaj±cego do komunikacji: przetargi@kurylowka.pl; 2)wielko¶æ plików przesy³anych do 80MB; 3)w temacie wpisywaæ nr sprawy oraz czego dotyczy 4)w tek¶cie wiadomo¶ci wpisana nazwa postêpowania oraz przez kogo nadana; 5)zapisy czego tyczy wiadomo¶æ; 6)przes³ana informacja bêdzie automatycznie potwierdzona przez serwer 7)pliki z tajemnic± przedsiêbiorstwa przesy³ane jako oddzielne i oznaczone odpowiednio z za³±czonym uzasadnieniem. 8)nie nale¿y dzieliæ plików przesy³anych jako jeden dokument 9)ka¿dy plik podpisany oddzielnie. 1.3.Formê i sposób w jaki nale¿y przesy³aæ dokumenty w postêpowaniu wskazuj± zapisy SWZ. 1.4.Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format plików: 1) pliki edytowalne tekstowe-*.doc, *.xls; 2)pliki edytowalne graficzne-*.tif, *.jpg; 3)pozosta³e pliki-*.pdf; 4)kompresja plików-*.zip, 7-zip; 1.5.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, który opisano w SWZ.1.6.Wszystkie pisma przesy³ane przez Zamawiaj±cego przesy³ane bêd± na adres e-mail podany w formularzu ofertowym. 1.7.Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie przez Wykonawców wszystkich pozosta³ych dokumentów oprócz oferty na skrzynkê pocztow± e-mail: przetargi@kurylowka.pl przy zachowaniu warunków zawartych w niniejszej SWZ oraz odpowiednio podpisanych i przesy³anych w naznaczonych godzinach. 1.8.Dokument oryginalny–to dokument wype³niony samodzielnie przez Wykonawcê bez podpisu na papierze i nie skanowany, zapisany i podpisany elektronicznym podpisem kwalifikowanym. Oryginalna jest te¿ postaæ elektroniczna podpisana podpisem zaufanym lub osobistym dla dokumentów uwarunkowanych takim podpisem w ustawie pzp. 1.9.Elektroniczna kserokopia dokumentu-to skan dokumentu papierowego, podpisanego na papierze, a nastêpnie zapisanego do pliku i podpisanego elektronicznym przez osobê do tego umocowan±. UWAGA!!! Bardzo szczegó³owe informacje w zakresie wymagañ korespondencji elektronicznej zawarte s± w ust. 7 dzia³u I SWZ. 2. Wyja¶nienia udzielane bêd± w trybie art. 135 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, Tre¶æ wyja¶nienia zostanie opublikowana na stronie internetowej postêpowania Zapytania mog± byæ wnoszone tylko ¶rodkami komunikacji elektronicznej i tylko na adres: przetargi@kurylowka.pl. 3.Pliki przesy³ane w korespondencji ze wzglêdów technicznych, nie mog± mieæ rozszerzeñ typu *.exe, *.bat, *.msi lub *.com lub innego uznawanego za potencjalnie niebezpieczny. 4. Forma umieszczania informacji w Biuletynie Zamówieñ Publicznych Urzêdu Gminy Kury³ówka w zakresie postêpowania: 4.1. Strona BiP z nazw± postêpowania jest stron± postêpowania 4.2. Zamawiaj±cy zamieszcza na stronie postêpowania wszystkie dokumenty i informacje dotycz±ce danego postêpowania, 4.3. Wskazanie strony: a) Serwis BiP - www.kurylowka.biuletyn.net Sekcja - Procedury zamówieñ od 01.01.2021, Podsekcja [lista zamówieñ ustawowych] - Zamówienia PZP (pow. 130 tys.) - Strona postêpowania – [nazwa zadania.] Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ dla elektronicznej formy postêpowania oprócz warunków podanych w dziale I SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje, ¿e: 1. W celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ujêtego do publikacji niniejszym og³oszeniem, przetwarzane bêd± dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Kury³ówka; 37-303 Kury³ówka 527;Tel/faks.: 017 2438010, e-mail: sekretariat@kurylowka.pl. 3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy Kury³ówka jest osoba, z któr± mo¿na siê kontaktowaæ w sposób: tel. (17) 243 80 10 (i pozosta³e); e-mail rada@kurylowka.pl 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp; 5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. Posiada Pani/Pan: a)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia). b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, z tym ¿e skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, z tym ¿e prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 2 Zamawiaj±cy do³o¿y wszelkich starañ, aby zapewniæ odpowiednie ¶rodki ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym lub umy¶lnym zniszczeniem, przypadkow± utrat±, zmian±, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostêpem, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. 3. Przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IN.271.122.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Okre¶lenie przedmiotu: 1.1. Przedmiotem postêpowania jest wykonanie zadania polegaj±cego na po³±czeniu kilku elementów inwestycyjnych w celu ostatecznego rozwi±zania i u¿ytkowania ca³o¶ci obiektu jako szko³y w Kury³ówce przy uzyskaniu odpowiedniego rozwi±zania cieplnego i uzyskania wspó³czynnika WT2021 dla elementów konstrukcji i o¶wietlenia. 1.1.1. Remont elewacji – pogrubienie warstwy izolacyjnej styropianu oraz wyprawka z tynku cienkowarstwowego na ca³ej wysoko¶ci wraz z coko³em 1.1.2. Wymiana stolarki budowlanej zewnêtrznej – drzwi oraz okna 1.2.3. Ocieplenie stropów obiektów 1.2.4. Monta¿ w oparciu o wykonany przez siebie projekt instalacji PV (paneli fotowoltaicznych) 1.2.5. Wymiana osprzêtu o¶wietleniowego na lampy typu LED 1.2. Dodatkowo zakres obejmuje system monitorowania zu¿ycia energii cieplnej w czasie rzeczywistym dla spe³nienia wymogów ust. 1.1. 1.3. Elementem dodatkowych w celu spe³nienia warunków opisanych w zakresie art. 100 pzp., wykonane zostanie dostosowanie dwóch sanitariatów do potrzeb niepe³nosprawnych i dostawa „schodo³azu”. 1.4. Zakres obejmuje wielko¶ci wskazane w dokumentacji technicznej – gdzie g³ównym elementem jest audyt i zakresy w nim opisane oraz wyja¶nienia i odpowiedzi zamawiaj±cego w trakcie procedur. Nieod³±cznym elementem jest równie¿ SWZ a w szczególno¶ci dzia³ II z opisem elementów nie ujêtych w dokumentach technicznych je¶li bêdzie potrzeba ich uszczegó³owienia. 1.5. Zamawiaj±cy zaakceptuje równowa¿ne przedmiotowe ¶rodki dowodowe (nie wymagane w postêpowaniu ale w trakcie realizacji), je¶li potwierdz±, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania, cechy lub kryteria co wykonawca musi wykazaæ przed rozpoczêciem faktycznym realizacji zadania w danym zakresie. Zachowanie podstawowych parametrów i wymogów materia³ów i urz±dzeñ i ich uwarunkowania w u¿ytkowaniu opisane s± równie¿ poni¿ej. 1.6. Karty materia³owe lub urz±dzeñ, nale¿y przedstawiæ przed wbudowaniem do akceptowania odpowiednio wcze¶niej (o ile s± inne ni¿ wymagane w dokumentacji lub opisach lub nie ma ostatecznych wymogów wpisanych w dokumentach), aby daæ zamawiaj±cemu czas na zapoznanie siê z nimi i porównanie techniczne. Materia³ nie zaakceptowany, podlega odpowiedzialno¶ci wykonawcy. Natomiast wszystkie materia³y i urz±dzenia musz± mieæ dopuszczenie do wbudowania na rynku Polskim. 2. Warunki techniczne wykonania i odbioru zadania. 2.1. Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zawarte s± w opisach ujêtych w SWZ jak równie¿ dokumentacji technicznej, w tym wypadku audyt energetyczny obiektu (za³±czniki do SWZ). 2.2. Warunki wykonania ogólne oraz dodatkowe nie wpisane szczegó³owo w dokumentacjê budowlan± a niezbêdne do w³a¶ciwego wykonania, które wraz z warunkami SWZ musz± byæ wliczone do oferty i podlegaæ realizacji a które wyceniæ musi wykonawca samoistnie w oparciu o zasady obliczenia ceny oferty zawarte w dziale III niniejszej SWZ oparte s± na poni¿szych zasadach: 2.2.1. Je¿eli wykonawca stwierdzi, ¿e u¿yte w dokumentach technicznych, SWZ i w za³±cznikach do SWZ parametry lub normy krajowe lub przenosz±ce na normy europejskie lub normy miêdzynarodowe oraz inne elementy dokumentacji mog± wskazywaæ na producentów produktów lub ¼ród³a ich pochodzenia to oznacza, ¿e maj± takie znaczenie, ¿e parametry techniczne tak wskazanych produktów okre¶laj± wymagane przez Zamawiaj±cego minimalne oczekiwania co do jako¶ci materia³ów i produktów, które maj± byæ u¿yte do wykonania przedmiotu umowy a zatem definicja ma zapis: w przypadku przy przedstawieniu przez Zamawiaj±cego w poszczególnych elementach dokumentacji technicznej jakichkolwiek znaków firmowych, wskazañ typów urz±dzeñ lub jakiegokolwiek sposobu wskazania producenta - informacje te, nale¿y uznaæ za przyk³adowe i oferowaæ materia³y (urz±dzenia) o nie gorszych parametrach technicznych i charakterystykach. W takim te¿ przypadku materia³u i urz±dzenia musz± spe³niaæ minimalne wymogi zawarte w dokumentacji technicznej w szczególno¶ci w zakresie: 1) wymogów i charakterystyk technicznych 2) funkcjonalno¶ci w korzystaniu z nich 3) estetyki 4) wymogów ochrony ¶rodowiska 5) wymogów trwa³o¶ci i kosztów utrzymania Wszelkie w±tpliwo¶ci Wykonawca winien wyja¶niæ z Zamawiaj±cym na etapie przygotowywania oferty, w trybie okre¶lonym w niniejszej specyfikacji. Natomiast mo¿liwe do zastosowania materia³y i urz±dzenia oczekiwane pod pojêciem „minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe” powinny spe³niaæ wymagania dotycz±ce materia³ów lub urz±dzeñ zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów i parametrach obowi±zuj±cych w obecnym czasie budowy i przepisach technicznych. Zgodnie z opisem powy¿ej rozwi±zania powinny byæ wiêc „równowa¿ne” do za³o¿onych na warunkach wskazanych powy¿ej. Terminu „równowa¿ne” nie nale¿y uto¿samiaæ z terminem „wariantowe”, gdy¿ jest to ca³kiem inny zakres uwarunkowañ. 2.2.2. W przypadku braku dok³adnych rozwi±zañ detali oraz rozwi±zañ „typowych", braku wyja¶nieñ do nich przez Zamawiaj±cego i braku znalezienia opisów w dokumentach odniesienia, nale¿y przyj±æ do wyceny rozwi±zania „STANDARD", które w pewnych sytuacja mog± byæ zmienione w trakcie realizacji zadania z uwzglêdnieniem warunków i wymagañ ust. 2.3 niniejszego Dzia³u. 2.2.3. Realizacjê wszystkich zadañ nale¿y wykonywaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi obecnie przepisami i normami jak równie¿ wymogami normalnego i bezpiecznego funkcjonowania oraz zasadami wiedzy technicznej. 2.2.4. Urz±dzenia, osprzêt i materia³y wbudowywane i instalowane w trakcie realizacji zamówienia musz± byæ fabrycznie nowe, zgodne z parametrami okre¶lonymi w dokumentacji technicznej jak równie¿ odpowiadaæ, co do jako¶ci, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, okre¶lonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 2.2.5. Nale¿y doliczyæ wszelkie roboty niezbêdne do wykonania zadania i wykorzystania go zgodnie z przeznaczeniem oraz wymogami ppo¿. i BHP jak równie¿ prawa budowlanego i prawa ochrony ¶rodowiska. Nale¿y stosowaæ materia³y i urz±dzenia wymagane przez Zamawiaj±cego, które posiadaj± odpowiednie certyfikaty i atesty (dokumenty te s± wymagane w komplecie przy odbiorze koñcowym). Nale¿y równie¿ doliczyæ wszelkie elementy niezbêdne do w³a¶ciwego uruchomienia a nastêpnie zgodnego z prawem u¿ytkowania ca³o¶ci zadania ujêtego w warunkach umowy. 2.2.6. Obiekt szko³y oraz teren przyleg³y nale¿y przyj±æ jako budynki w ruchu ci±g³ym. Roboty powinny byæ zorganizowane w sposób i terminach nie powoduj±cych utrudnienia w normalnym funkcjonowaniu budynku. Obszar robót zabezpieczony zarówno pod wzglêdem BHP jak i uci±¿liwo¶ci. Wykonawca bierze na siebie ca³kowit± odpowiedzialno¶æ za obszar wykonywania robót i komunikacjê do niego. Teren ma byæ odpowiednio zabezpieczony – w szczególno¶ci miejsca bezpo¶redniego wykonywania robót. 2.2.7. Wykonanie robót wykoñczeniowych, porz±dkowych oraz ewentualnie naprawczych po robotach podstawowych w celu doprowadzenia do uzyskania w³a¶ciwej estetyki i naprawy elementów uszkodzonych w trakcie wykonania zadania bez wzglêdu na to czy zosta³y ujête w dokumentach technicznych. 2.2.8. Rozliczenie mediów wykorzystanych do zadañ zwi±zanych z wykonaniem umowy nale¿y do wykonawcy i ma byæ uzgodnione z Dyrektorem szko³y. 3. Szczegó³y realizacji zawarto w dziale II SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45321000-3 - Izolacja cieplna

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-11-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7). Przez podobny charakter zadania rozumie siê wszelkie prace i czynno¶ci wyszczególnione w zakresie zadania projektowego jak równie¿ wykonywanych przy robotach budowlanych w nim wskazanych oraz dodatkowych wymogów wykonania wskazanych przez Zamawiaj±cego. Mo¿e byæ to zwi±zane równie¿ z ka¿d± us³ug± i czynno¶ci± wykonywan± przy realizacji tego zadania.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uzna siê ofertê, która spo¶ród wa¿nych i nie odrzuconych ofert uzyska³a najwiêksz± liczbê punktów sumuj±c kryteria oceny ofert. Ocena jest ocen± matematyczn± wyliczan± b±d¼ ze wzoru, b±d¼ poprzez jednoznaczne przyznanie punktów. Szczegó³y w SWZ dzia³ III.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: przed³u¿enie rêkojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Oferta bêdzie podlegaæ ocenie po spe³nieniu formalnych wymogów okre¶lonych w Dziale I ust. 1 SWZ w zakresie spe³nienia warunków podmiotowych oraz warunków przedmiotowych je¶li na etapie danego postêpowania by³y wymagane. 1.1. W zakresie spe³nienia wymogów zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owych wymagañ do spe³nienia warunku. Potwierdzenie ogólne zawarte w o¶wiadczeniu. 1.2. W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owych wymagañ do spe³nienia warunku. Potwierdzenie ogólne zawarte w o¶wiadczeniu. 1.3. W zakresie spe³nienia wymogów sytuacji ekonomicznej lub finansowej. 1) Zamawiaj±cy wymaga aby Wykonawca posiada³ wa¿n± i aktualn± Polisê lub inny dokument potwierdzaj±cy, i¿ Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na dzieñ sk³adania ofert. Wymagana suma ubezpieczenia powinna byæ nie mniejsza ni¿: 400.000,00 PLN co potwierdza w o¶wiadczeniu. Polisa musi obejmowaæ wszystkie g³ówne elementy w zakresie zadania. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedstawia Zamawiaj±cemu wa¿n± na dzieñ sk³adania Polisê o warto¶ci minimalnej: 1.500.000,00 PLN dotycz±c± zakresu prowadzonej dzia³alno¶ci w zakresie wszystkich elementów zadania (wymagane all risk w zapisach lub inny zapis stwierdzaj±cy o ochronie od wszelkich zdarzeñ podczas trwania kontraktu). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie Polisy OC nie mog± byæ sumowane, a odpowiednie zapisy dotycz±ce odpowiedzialno¶ci powinny znale¼æ siê w warunkach umowy pomiêdzy nimi. Okres wa¿no¶ci polisy – od dnia podpisania umowy do ostatniego dnia obowi±zywania gwarancji i rêkojmi. W przypadku Polisy z dat± wa¿no¶ci krótsz±; Wykonawca wraz z polis± do³±cza o¶wiadczenie, i¿ zobowi±zuje siê do przed³u¿enia wa¿no¶ci Polisy na niezbêdn± wymagan± kwotê przed up³ywem terminu jej wyga¶niêcia stosownie do warunków wymaganych w postêpowaniu. Przedstawienie Polisy przed podpisaniem umowy jest warunkiem niezbêdnym do spe³nienia potwierdzaj±cym mo¿liwo¶æ podpisania tej umowy. 2) Wykonawca posiada odpowiedni potencja³ ekonomiczny i p³ynno¶æ finansow± aby móc zrealizowaæ w³a¶ciwie zadanie w okre¶lonych terminach wykonania i p³atno¶ci. Potwierdzenie ogólne zawarte w o¶wiadczeniu. 1.4. W zakresie spe³nienia wymogów zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Wykazuj±c spe³nienie warunków zgodnie z poni¿szym opisem dla wszystkich czê¶ci razem 1) Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia. (zdolno¶æ zawodowa) 2) W ci±gu ostatnich piêciu lat, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie – wykonawca realizowa³ co najmniej jedn± robotê o podobnym charakterze i z³o¿ono¶ci co przedmiot niniejszego postêpowania. Przez „podobny charakter robót” nale¿y rozumieæ: a) roboty w zakresie remontu elewacji obejmuj±ce co najmniej: - roboty izolacji ¶cian o kwocie nie mniejszej ni¿ 350.000,00 PLN – jedna umowa na danym obiekcie - nie mo¿na sumowaæ lub - o powierzchni nie mniejszej ni¿ 1.000,00 m2 – jedna umowa na danym obiekcie - nie mo¿na sumowaæ lub - roboty wymiany stolarki o kwocie nie mniejszej ni¿ 350.000,00 PLN – jedna umowa na danym obiekcie - nie mo¿na sumowaæ lub - o powierzchni wymiany stolarki nie mniejszej ni¿ 200,00 m2 – jedna umowa na danym obiekcie - nie mo¿na sumowaæ b) roboty w zakresie monta¿u paneli PV o mocy nominalnej min. 10 kWp na jednym obiekcie i jednej umowie 3) Pomimo braku wymogów Prawa budowlanego, jednak ze wzglêdu na BHP oraz prace na obiekcie szkolnym „przy ruchu ci±g³ym” zamawiaj±cy wymaga osoby na stanowisku kierownika budowy z uprawnieniami do prowadzenia robót budowlanych bez ograniczeñ i przynale¿no¶ci± do w³a¶ciwej Izby zawodowej. Kierownik budowy musi dysponowaæ do¶wiadczeniem w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej jednej roboty na warunkach minimalnych wymaganych w do¶wiadczeniu od wykonawcy lub bez wskazanego zakresu jednak przy zakresie podobnym na obiekcie szko³y, przedszkola lub innego obiektu u¿yteczno¶ci,
w którym egzystuj± dzieci. Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsy³a do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t.j.Dz. U. 2023 r. poz. 334 ze zm.) przynale¿no¶æ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego nie jest wymagana od obywateli pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub pañstw cz³onkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdy¿ do posiadania uprawnieñ w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynale¿no¶æ do izby samorz±du zawodowego. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób na stanowisku kierownika budowy na warunkach analogicznych do warunków zmiany zawartych w ust. 1.3. niniejszego dzia³u dotycz±cych podmiotów trzecich. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osób na stanowisku kierownika budowy na warunkach analogicznych do warunków zmian dotycz±cych podmiotów trzecich. Kierownik budowy albo jest zatrudniony przez Wykonawcê albo wykonawca nim dysponuje na zasadzie umowy cywilno – prawnej co nale¿y wskazaæ. Zamawiaj±cy dopuszcza aby w przypadku braku do¶wiadczenia kierownika budowy w zakresie wskazanych robót dotycz±cych terenu zielonego lub paneli PV, wykonawca mo¿e dodatkowo wykazaæ kierowników robót z wzmiankowanym do¶wiadczeniem i uprawnieniami w zakresie wymaganym, którzy bêd± brali udzia³ w wykonaniu umowy co potwierdz± odpowiednim o¶wiadczeniem. Nale¿y ich dodatkowo jednoznacznie wykazaæ w formularzu do¶wiadczenia osób. Dla kierownika budowy lub kierownika robót jako dokument potwierdzaj±cy nale¿y przedstawiæ o¶wiadczenie wykonawcy dla którego pracowali z opisem, i¿ osoba pe³ni³a dan± funkcjê w danym zadaniu. 4) Wykonawca musi wykazaæ siê dysponowaniem w zakresie zapewnienia niezbêdnego podstawowego sprzêtu, w tym minimum: rusztowania o powierzchni min. 600,0 m2 z siatkami i os³onami o tej samej powierzchni; d¼wig lub podno¶nik budowlany; samochód dostawczy 3,5 t. samochód ciê¿arowy min 10,0t. 1.5. Zgodnie z art. 117 wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wykonawcy musz± spe³niaæ podstawowe warunki, a w ramach wykazania do¶wiadczenia wskazuje co najmniej jeden wykonawca, natomiast w ramach o¶wiadczenia, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4) podpisanego przez wszystkich startuj±cych razem, ma wynikaæ, i¿ ten wykonawca, który wykazuje do¶wiadczenie jako spe³nienie warunku udzia³u musi wykonaæ min. 80% zakresu zadania. 1.6. Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie podmiotu trzeciego, to podmiot ten w ramach zadania musi wykonywaæ czynno¶ci w zakresie w jakim wykonawca siê na to powo³ywa³, a zatem nale¿y wskazaæ go jako podwykonawcê i odpowiednio wype³niæ dokumenty sk³adane w postêpowaniu. 2. Oferta bêdzie podlegaæ ocenie po spe³nieniu formalnych wymogów okre¶lonych w Dziale I ust. 1 SWZ w zakresie spe³nienia warunków przedmiotowych. W tym zakresie, na etapie sk³adania ofert, zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owych wymagañ potwierdzaj±cych spe³nienie warunków przedmiotowych i nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Wystarczaj±cym w tym zakresie jest z³o¿enie o¶wiadczenia wraz z o¶wiadczeniami ogólnymi na druku oferty. Dokumenty na potwierdzenie zgodnie z warunkami zadania bêd± przekazane przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jego realizacji na warunkach wskazanych w SWZ i umowie. 3. Szczegó³y w dziale I SWZ ust. 1 i ust. 3.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W zakresie, na etapie sk³adania ofert, zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owych wymagañ warunków podmiotowych ¶rodków dowodowych i nie wymaga ich sk³adania oprócz o¶wiadczeñ. Dotyczy to zarówno wykonawcy jak i podmiotów trzecich. 2. Dokumentem na wezwanie jest o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w za³±czniku nr 1c, przy czym wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Dokumentem na wezwanie jest O¶wiadczenia oferenta o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu sk³adanym z ofert± (za³±cznik nr 1a) 4. Inne dokumenty na potwierdzenie zgodnie z warunkami zadania bêd± przekazywane na warunkach wskazanych w SWZ i umowie.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Dokumenty sk³adane z ofert± - a) OFERTA - interaktywny druk oferty oraz ZA£¡CZNIK nr 1 (2 karty-formularze) - dane oferenta z wype³nionymi wszystkimi danymi - dla ka¿dego z podmiotów oddzielnie bêdzie za³±cznikiem do oferty; o¶wiadczenia oferenta w oparciu o art. 125 ust. 1 ustawy pzp oraz spe³nieniu pozosta³ych warunków wymaganych w postêpowaniu - wype³nia ka¿dy z podmiotów oddzielnie, cena oferty zaoferowana przez wykonawcê w postêpowaniu z odpowiednim wyliczeniem - wype³nia osoba umocowana za wszystkie podmioty; b) Pe³nomocnictwo dla osoby/osób podpisuj±cej/cych ofertê c) Pe³nomocnictwo ustanawiaj±ce pe³nomocnika - dla wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna jednoznacznie wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest pe³nomocnik, d) W przypadku kiedy jest podpisana umowa Konsorcjum (spó³ki), mo¿e zast±piæ dokumenty zawarte w zapisach je¶li s± opisane jednoznaczne warunki e) ZA£¡CZNIK nr 3 GHRF 2. Dokumenty na wezwanie w terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa o¶wiadczeniu wykonawcy - a) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w za³±czniku nr 1c, przy czym wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty wraz z dokumentami potwierdzaj±cymi warunki opisanymi na formularzu (za³±cznik nr 2) – nale¿y dok³adnie opisaæ potwierdzenie warunku i przedstawiæ odpowiednie potwierdzenie jak opisano na formularzu c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; (za³. 2a zgodnie z opisem w nim zawartym). Dokument dotyczy osób do funkcji kierowników budowy zgodnie z opisem w ust. 3 niniejszego dzia³u. Nie dotyczy osób zatrudnionych w oparciu o art. 95 ustawy PZP Sama lista zostanie przedstawiona przed podpisaniem umowy. Nie nale¿y wpisywaæ równie¿ kierownika budowy jako podwykonawcy je¶li zostanie zatrudniony jako osoba fizyczna na umowê zlecenie. W tym wypadku wype³ni on za³±cznik nr 2c. Podwykonawc± natomiast bêdzie firma je¶li ten kierownika bêdzie jej pracownikiem i nie bêdzie mia³ bezpo¶redniej umowy z wykonawc±. d) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami (za³. 2b) e) O¶wiadczenia oferenta o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu sk³adanym z ofert± (za³±cznik nr 1a). Szczegó³y w ust. 1.4 dzia³u I SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W zakresie spe³nienia warunków przedmiotowych brak jest wskazañ. W tym zakresie, na etapie sk³adania ofert, zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owych wymagañ dokumentów potwierdzaj±cych spe³nienie warunków przedmiotowych i nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych. Wystarczaj±cym w tym zakresie jest z³o¿enie o¶wiadczenia wraz z o¶wiadczeniami ogólnymi na druku oferty. Dokumenty na potwierdzenie zgodnie z warunkami zadania bêd± przekazane przed podpisaniem umowy oraz w trakcie jego realizacji na warunkach wskazanych w SWZ i umowie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Wykonawca, który mo¿e podlegaæ wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 1); 2) i 5) oraz art. 109 ust 1 pkt 5), 7) 8) i 10) ustawy Pzp, mo¿e przedstawiæ dowody na to, ¿e spe³ni³ ³±cznie przes³anki w celu udowodnienia, i¿ nie podlega wykluczeniu, zgodnie z art. 110 ust. 2 ustawy pzp. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, je¿eli Zamawiaj±cy, uwzglêdniaj±c wagê i szczególne okoliczno¶ci czynu Wykonawcy, uzna przedstawione dowody za wystarczaj±ce. Je¿eli natomiast przedstawione dowody nie s± wystarczaj±ce do wykazania rzetelno¶ci wykonawcy, zamawiaj±cy wyklucza go z postêpowania; 2. Zamawiaj±cy mo¿e wykluczyæ Wykonawcê na ka¿dym etapie postêpowania, ofertê Wykonawcy wykluczonego uznaje siê za odrzucon± przy czym okresy wykluczenia wykonawcy zawarte s± w art. 111 ustawy pzp.3. Szczegó³owy opis zawarty jest w ust 1 dzia³u I SWZ.; 4. Na wezwanie wybrany wykonawca z³o¿y: o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp, które zawarto w za³±czniku nr 1c, przy czym wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, Wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 5. W przypadku wnoszenia wspólnej oferty przez spó³kê cywiln± lub konsorcjum sk³adaj±ce siê z dwóch lub wiêcej podmiotów gospodarczych, oferta taka musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania: a) zawieraæ dokumenty i o¶wiadczenia wymienione w warunkach zadania; b) musi byæ podpisana w taki sposób, by zobowi±zywa³a prawnie wszystkie strony; c) jeden z podmiotów zostanie wyznaczony jako odpowiedzialny i jego upowa¿nienie bêdzie udokumentowane pe³nomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli pozosta³ych podmiotów. 6. W przypadku wnoszenia oferty przez podmiot zagraniczny opisano w ust. 1.6 dzia³u I SWZ. 7. Zobowi±zania podmiotów trzecich opisano w ust. 1.7. dzia³u I SWZ. 8. Je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania wezwaæ wykonawców do z³o¿enia wyja¶nieñ oraz wszystkich lub niektórych o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu, spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli zachodz± uzasadnione podstawy do uznania, ¿e z³o¿one uprzednio o¶wiadczenia lub dokumenty nie s± ju¿ aktualne, do z³o¿enia aktualnych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Zastosowanie maj± tutaj przepisy zawarte w art. 107 i 223 ustawy Pzp. w ka¿dym aspekcie prowadzonego postêpowania 9. Wykonawca nie jest obowi±zany do z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, je¿eli Zamawiaj±cy posiada aktualne o¶wiadczenia lub dokumenty dotycz±ce tego Wykonawcy, lub mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych. ¦cie¿kê dostêpu nale¿y wskazaæ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Ka¿dy oferent przystêpuj±cy do przetargu obowi±zany jest wnie¶æ wadium do dnia i czasu sk³adania ofert w wysoko¶ci 26.000,00 PLN
W przypadku przelewu sugeruje siê przekazanie wcze¶niejsze (nie na ostatni± minutê), aby unikn±æ komplikacji technicznych przekazów elektronicznych. Liczy siê wy³±cznie czas dotarcia pieni±dza do Zamawiaj±cego (otrzymania faktycznego na konto).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Warunki udzia³u w postêpowaniu dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê z zamówienie (art.117); 2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia ze wskazaniem zakresu podejmowania zobowi±zañ w imieniu wszystkich. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 3. Spe³nienie warunków przez Wykonawców zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±co: 1) w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez Wykonawców; 2) w odniesieniu do warunku dotycz±cego prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, - warunek spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane; 3) w odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane; 4. Wykonawcy sk³adaj± dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia z zastrze¿eniem ust. 1.2.2. 5.Brak podstaw do wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia w okoliczno¶ciach, o których mowa w ust. 1.1.4 i 1.1.5 SWZ powinien spe³niæ ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 6. W przypadku kiedy spe³nienie warunku zgodnie z opisem powy¿ej mo¿e wskazaæ dowolnie jeden wykonawca, wszyscy sk³adaj± dokumenty po¶wiadczaj±ce, które z zakresu robót wykonuje ka¿dy z nich, przy czym musz± one spe³niaæ warunki, których dotycz±. 7. Zgodnie z art. 117 wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie wykonawcy musz± spe³niaæ podstawowe warunki, a w ramach wykazania do¶wiadczenia (ust. 3.1.4. pkt.2) wskazuje co najmniej jeden wykonawca, natomiast w ramach o¶wiadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4) podpisanego przez wszystkich startuj±cych razem, ma wynikaæ, i¿ ten wykonawca, który wykazuje do¶wiadczenie jako spe³nienie warunku udzia³u musi wykonaæ min. 80% zakresu zadania.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Istotne dla stron projektowane postanowienia umowy wypisane s± we wzorze umowy (Dzia³ IV SWZ), a zasady i mo¿liwo¶æ jej zmiany opisane s± w ust. 11 dzia³u II SWZ. 2. Przy podpisaniu umowy podczas definiowania jej warunków, bierze siê równie¿ pod uwagê fakt, i¿ umowa polegaj±ca na wspó³dzia³aniu stron jest tylko elementem pomocnym do osi±gniêcia w³a¶ciwej realizacji zamówienia; co strony podpisuj±ce umowê musz± mieæ na uwadze. 2 Zamawiaj±cy nie przewiduje istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, chyba ¿e wyst±pi± istotne okoliczno¶ci których nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ, a które przemawiaj± za konieczno¶ci± zmiany postanowieñ umowy. Oprócz zmian wskazanych w art. 439 i art. 455 ustawy pzp, a mog± byæ to m.in: 1) dzia³anie si³y wy¿szej; 2) konieczno¶æ zmniejszenia lub zwiêkszenia zakresu realizacji, w przypadku wyst±pienia zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy lub w przypadku, gdy wykonanie czê¶ci zakresu robót nie jest mo¿liwe, z przyczyn nie le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego i Wykonawcy, lub w przypadku zwiêkszenia zakresu ze wzglêdu na prawid³owo¶æ jego wykonania i uzyskanie w³a¶ciwego efektu koñcowego, przy czym obie te zmiany nie mog± przekroczyæ 30% warto¶ci zadania z zastrze¿eniem pozosta³ych warunków zmiany kosztów, 3) inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od zamawiaj±cego oraz wykonawcy skutkuj±ce niemo¿no¶ci± wykonywania zakresu umowy w formie i na warunkach w jakich zosta³a podpisana (wymienione przyk³adowo w SWZ) 4) wszystkie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia i warunki ich zaistnienia maj± postaæ obopóln±, co oznacza, i¿ warto¶æ umowy przy odpowiednich warunkach mo¿e zarówno wzrosn±æ jak i zmaleæ w oparciu o te same powody 5) konieczno¶æ zmiany ostatecznej kwoty wynagrodzenia nale¿nego za wykonanie zadania stanowi±cego przedmiot zamówienia, zwi±zanej z rozliczeniem powykonawczym dla elementów robót zamiennych lub nie wykonanych oraz rozliczeniem zwi±zanym z warunkami okre¶lonymi powy¿ej. Zmiany mog± dotyczyæ równie¿ zmiany parametrów urz±dzeñ ze wzglêdu na zmieniaj±cy siê rynek zbytu oraz zapewnienie okresów gwarancji i rêkojmi na odpowiednich warunkach. 6) inne zmiany narzucone przez instytucje finansuj±ce, je¶li bêd± mia³y one zwi±zek z przedmiotem umowy i bêd± niezbêdne do jej prawid³owego wykonania oraz uzyskania dofinansowania lub zmiany przepisów prawa 3. Szczegó³y i inne mo¿liwe zmiany zawarto w ust. 11 dzia³u II SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-25 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 09:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-23

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1 Pomocne linki: a) https://e-zamowienia.gov.pl/pl - strona sk³adania ofert; b) https://kurylowka.biuletyn.net>>> Zamówienia PZP (pow. 130 tys.) >>>[pod nazw± zadania] - strona postêpowania z informacjami i dokumentami c) przetargi@kurylowka.pl - korespondencja postêpowania
2, Dokumenty pomocne na BiP: a) Warunki dotycz±ce praw autorski dla dokumentacji w ramach postêpowañ znajduj± siê pod linkiem bezpo¶rednim: http://www.biuletyn.net/nt-bin/_private/kurylowka/4868.pdf; b) Warunki dotycz±ce przepisów RODO w ramach postêpowañ znajduj± siê pod linkiem bezpo¶rednim: http://kurylowka.biuletyn.net/fls/bip_pliki/2021_02/BIPF5BA410735EE9AZ/RODO-PZP2.pdf c) Instrukcje i pomoce dla korzystania z platformy znajduj± siê pod linkiem bezpo¶rednim: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/;
3. W sprawach nieuregulowanych niniejsz± SWZ maj± zastosowanie przepisy ustawy szczególnej z dnia 11 wrze¶nia 2019 - Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz.U.2024 poz.1320 ze zm.) lub dodatkowo przepisy ogólne zawarte w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 - Kodeks cywilny (t.j.Dz.U.2024 poz.1061 ze zm.) 4. Szczegó³y informacji wpisanych w og³oszeniu - opisane szerzej zawarte s± w SWZ zamieszczonej na stronie postêpowania; 5 Zamawiaj±cy wymaga spe³nienia warunków Wymagañ, o których mowa w art. 95 ustawy PZP, a które szczegó³owo zosta³y opisane w ust. 13 dzia³u II SWZ. Ilekroæ w og³oszeniu jest odniesienie do zapisów SWZ, nale¿y przyj±æ, i¿ informacje zawarte w tym zakresie s± w pe³ni opisane jak przyjmuje siê w SWZ i w takiej wersji je przyjmowaæ. 6. Definiowanie sposobów podpisu: KPE – kwalifikowany podpis elektroniczny oparty i po¶wiadczony za pomoc± certyfikatu kwalifikowanego jako równowa¿ny z podpisem rêcznym. PZ - podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczno¶æ i integralno¶æ s± zapewniane przy u¿yciu pieczêci elektronicznej ministra w³a¶ciwego do spraw informatyzacji oparty na profilu zaufanym. Podpis osobisty to podpis elektroniczny, potwierdzony za pomoc± certyfikatu podpisu osobistego zamieszczonego w warstwie elektronicznej dowodu.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.