Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00181413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-08
- 2025/BZP 00190284/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SŁUPNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Wójt Gminy Słupno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015997
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Miszewska 8A
1.5.2.) Miejscowość: Słupno
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-472
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@slupno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugslupno.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5e9004a-03d9-4d45-95a6-187173ae69cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu - Poprawa poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Słupno i jednostce podległej Centrum Usług Społecznych w Słupnie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e9004a-03d9-4d45-95a6-187173ae69cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242451
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021630/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu i oprogramowania w ramach Konkursu Grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”. Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027)."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego” Cyberbezpieczny Samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00181413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BFZ.271.1.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276835,45 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu sieciowego Klasy UTM1) Urządzenie klasy UTM (Firewall z dyskiem twardym) - 1 szt. dla Urzędu Gminy Słupno
2) Urządzenie klasy UTM (Firewall bez dysku twardego) – 1 szt. dla Centrum Usług Społecznych w Słupnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 27998,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa serwerów z oprogramowaniem oraz macierzy dyskowej1) Serwer typ 1 wraz z usługami (w obudowie Rack)– 1 szt. dla Urzędu Gminy w Słupnie
2) Serwer typ 2 wraz z usługami (w obudowie Tower) – 1 szt. dla Centrum Usług Społecznych w Słupnie
3) Serwer typ 3 oraz macierz dyskowa wraz z usługami -dla Urzędu Gminy w Słupnie
a) Serwery typ 3 -2 szt.
b) Macierz dyskowa 1szt.
c) Usługi wsparcia technicznego
4) Centralny system do zbierania i analizowania dzienników zdarzeń (logów) – 1szt. dla Urzędu Gminy w Słupnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48822000-6 - Serwery komputerowe
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
48610000-7 - Systemy baz danych
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 226690,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu sieciowego1) Sprzęt sieciowy – Switch światłowodowy 48 port + 4xSFP+ - 2 szt. dla Urzędu Gminy w Słupnie
2) Sprzęt sieciowy – Przełącznik zarządzalny (switch) 8 portowy – 11 szt. dla Centrum Usług Społecznych w Słupnie
3) Sprzęt sieciowy – Sieciowy serwer danych typu NAS - 1 szt. dla Centrum Usług Społecznych w Słupnie
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48821000-9 - Serwery sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
48610000-7 - Systemy baz danych
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 22146,58 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 1.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla części 2.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18564,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18564,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18564,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AT COMPUTERS SC Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski,
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI; AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18564,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
INNE PRZETARGI SŁUPNO
więcej: przetargi SŁUPNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa i wdrożenie systemu sprzedażowego wraz z osprzętem i oprogramowaniem w ramach realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku Studia (studia nagrań) jako I etapu"
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA I PRZEPROWADZENIE SZKOLEŃ W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" W GMINIE GRUNWALD
- Dostawa i wdrożenie sprzętu w ramach projektu grantowego pn.: "Cyberbezpieczny samorząd".
- Cyberbezpieczny samorząd - poprawa systemu bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Przytyku
- Zakup i dostawa symulatorów kolejowych jako doposażenia pracowni dróg i taboru kolejowego oraz pracowni sterowania ruchem kolejowym na potrzeby Zespołu Szkół Powiatowych w Drzewicy
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





