eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszProjekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta - Etap II - połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-21

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta – Etap II – połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Kalisz - Zarząd Dróg Miejskich w Kaliszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251026249

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złota 43

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdm.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Pełnienie funkcji zarządcy dróg publicznych w mieście na prawach powiatu w rozumieniu ustawy o drogach publicznych.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt budowlany wewnętrznej południowej obwodnicy miasta – Etap II – połączenie ul. Ks. Jolanty z ul. Metalowców w Kaliszu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61ce1249-d09c-46c7-8884-991131a0e6ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00241006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00026472/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie dokumentacji technicznej na budowę wewnętrznej obwodnicy miasta -Etap II - połączenie Ks. Jolanty z ul. Metalowców

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl/pn/zdmkalisz/demand/212228/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 38 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 38 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
1/ opracowanie dwóch koncepcji budowy połączenia drogowego na odcinku od ul. Ks. Jolanty do skrzyżowania ul. Wrocławskiej z Al. Wojska Polskiego wraz z budową wiaduktu drogowego nad linią kolejową nr 14 Łódź Kaliska – Tuplice, określających rozwiązania techniczne, sposób powiązania z lokalnym układem komunikacyjnym, koszty realizacji inwestycji, koszty pozyskania gruntów celem realizacji inwestycji, wizualizację wariantów, rekomendację preferowanego wariantu wraz z uzasadnieniem. Koncepcje należy opracować w możliwie największym stopniu zgodnie z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. Opracowane koncepcje i projekty muszą uwzględniać rozwiązania planowane na terenie Miasta Kalisza w związku z przygotowaniem i realizacją budowy linii kolejowej nr 85 stanowiącej część ciągu nr 9 będącego inwestycją towarzyszącą w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 10 maja 2018r. o Centralnym Porcie Komunikacyjnym i rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 26 stycznia 2021r. w sprawie wykazu Inwestycji Towarzyszących w zakresie Centralnego Portu Komunikacyjnego;
2/ optymalizację wybranego wariantu zgodnie z ewentualnymi uwagami wniesionymi przez Zamawiającego wraz z aktualizacją wizualizacji;
3/ określenie kategorii ruchu;
4/ opracowanie dokumentacji projektowej na odcinku od ul. Ks. Jolanty do ul. Metalowców (z włączeniem do ronda na skrzyżowaniu ulic: Przemysła II, Ks. Jolanty i Giełdowej) w podziale na etapy realizacyjne, w tym m.in.: projekty budowlane, SST, kosztorysy;
5/ opracowanie dokumentacji geologiczno – inżynieryjnej obejmującej wykonanie szczegółowych badań gruntowo - wodnych celem doboru konstrukcji i metod fundamentowania oraz pod kątem rozpoznania zalegania nasypów niekontrolowanych i ich zasięgu;
6/ zabezpieczenie przez Wykonawcę podkładu geodezyjnego i przekazanie go Zamawiającemu wraz z przedmiotowym opracowaniem;
7/ opracowanie projektu budowlanego br. drogowej obejmującego budowę ulicy na odcinku
od ul. Ks. Jolanty do ul. Metalowców;
8/ opracowanie projektu budowlanego br. drogowej obejmującego niezbędną budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont odcinków dróg w rejonie inwestycji celem zapewnienia prawidłowej obsługi komunikacyjnej terenów przyległych, tj. nieruchomości przy ul. Ks. Jolanty, Krzywej, Torowej, Piwonickiej, Kmiecej i Sulisławickiej;
9/ opracowanie projektu budowlanego br. mostowej na budowę wiaduktu nad linią kolejową
ze zwróceniem szczególnej uwagi na dobór konstrukcji i technologii pod kątem wykonywania prac nad linią kolejową;
10/ opracowanie projektu budowlanego br. drogowej tymczasowych dróg technologicznych;
11/ opracowanie projektu budowlanego br. sanitarnej na odwodnienie połączenia ul. Ks. Jolanty i ul. Metalowców na podstawie warunków technicznych PWiK Sp. z o.o. nr ET/T-420/061-D/2025 z dnia 21.03.2025r., uwzględniającego rozwiązania umożliwiające rozbudowę systemu odwodnienia na potrzeby odwodnienia kolejnego odcinka ulicy (zg. z koncepcją) oraz terenów i ulic sąsiednich zaplanowanych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (zgodnie ze spadkami terenu). Ponadto projekt winien uwzględniać rozwiązania pozwalające na zagospodarowanie w miejscu powstawania maksymalnie dużej ilości wód opadowych i roztopowych;
12/ opracowanie projektu budowlanego na budowę oświetlenia ulicznego na podstawie warunków technicznych OUiD Sp. z o.o. nr WTG 13/T1/2025 z dnia 05.05.2025r. i nr WTG 14/T1/2025 z dnia 05.05.2025r.,
13/ opracowanie wszystkich niezbędnych projektów budowlanych na usunięcie kolizji z infrastrukturą techniczną;
14/ opracowanie projektów budowlanych budowli wskazanych do wykonania wydanymi decyzjami administracyjnymi, tj. np. ekranów akustycznych (jeśli będzie wymagane);
15/ opracowanie projektu budowlanego kanałów technologicznych lub uzyskanie decyzji zwalniającej Zarządcę drogi z obowiązku budowy kanału technologicznego;
16/ opracowanie projektu zagospodarowania zielenią pasa drogowego ulicy wraz z jego uzgodnieniem w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Kalisza;
17/ opracowanie projektu budowlanego nawadniania wysp środkowych rond wraz z przyłączami wodociągowymi (jeżeli będzie taka konieczność);
18/ uzyskanie lub aktualizację wszystkich niezbędnych pozwoleń wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych (jeżeli będzie wymagane);
19/ uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia;
20/ opracowanie projektu stałej organizacji ruchu wraz z inwentaryzacją istniejącego oznakowania, który wymaga na etapie opracowywania akceptacji ZDM w Kaliszu;
21/ inwentaryzację istniejącej zieleni wraz ze wskazaniem drzew i krzewów koniecznych do wycinki;
22/ szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
23/ informację do planu BIOZ;
24/ kolorową planszę zbiorczą uzbrojenia podziemnego;
25/ uzyskanie wszystkich niezbędnych uzgodnień branżowych, opinii i decyzji;
26/ uzgodnienie usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na Naradzie Koordynacyjnej w Urzędzie Miasta Kalisza;
27/ przedmiar robót, formularz kosztorysu ofertowego w wersji uproszczonej (kosztorys ofertowy w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS z podziałem na branże, ulice i obiekt mostowy);
28/ kosztorys inwestorski sporządzony na podstawie obowiązujących w tym zakresie przepisów (kosztorys w wersji papierowej oraz elektronicznej w formacie XLS);
29/ opracowanie przedmiotu zamówienia w formie papierowej oraz elektronicznej (wersja elektroniczna winna być przygotowana w dwóch wariantach: nieedytowalnym – format plików: PDF oraz edytowalnym – format plików: DWG, DOC, XLS, ATH);
30/ przygotowanie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID) wraz ze wszystkimi wymaganymi załącznikami (za wyjątkiem projektów podziałów nieruchomości) oraz uzyskanie decyzji ZRID. Wykonanie projektów podziałów nieruchomości zleci Zamawiający w oparciu o przedstawiony przez Wykonawcę plan sytuacyjny z zaznaczonymi liniami rozgraniczającymi teren inwestycji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 850 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta - br. drogowa

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta – br. mostowa

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Projektanta – br. sanitarna

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z zapisami pkt 9 SWZ: "9. Warunki udziału w postępowaniu.
9.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegającego na należytym wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum:
– jednego opracowania projektowego na budowę/rozbudowę drogi o długości min. 1 km, klasy min. „Z”, na realizację której uzyskano decyzję ZRiD,
– jednego opracowania projektowego na budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej o długości min. 1 km i średnicy min. Ø300 mm,
– jednego opracowania projektowego na budowę/przebudowę linii oświetlenia ulicznego o długości min. 1 km,
– jednego opracowania projektowego na budowę/przebudowę wiaduktu/mostu drogowego na drodze klasy min. „Z’ o całkowitej rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min. 20 m.

Uwaga:
1/ pod pojęciami „budowa”, „rozbudowa” lub „przebudowa” rozumie się pojęcia zdefiniowane odpowiednio w art. 3 pkt 6 i 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,
2/ jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazanego zakresu prac. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez wykonawcę faktur,
3/ Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres opracowań projektowych od wymaganych przez Zamawiającego.

b) Wykonawca musi wskazać osoby, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, legitymujące się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone.

Wykonawca, na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które muszą być dostępne na etapie realizacji zamówienia i spełniać następujące wymagania:

 Projektant branży drogowej posiadający uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem, min. jednego opracowania projektowego na budowę/rozbudowę drogi o długości min. 1 km, klasy min. „Z”, na realizację której uzyskano decyzję ZRiD;
 Projektant branży mostowej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności inżynieryjnej mostowej bez ograniczeń lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem, min. jednego opracowania projektowego na budowę/przebudowę wiaduktu/mostu drogowego na drodze klasy min. „Z’ o całkowitej rozpiętości teoretycznej pojedynczego przęsła min. 20 m;
 Projektant branży sanitarnej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem, min. jednego opracowania projektowego na budowę/przebudowę kanalizacji deszczowej o długości min. 1 km i średnicy min. Ø300 mm;
 Projektant branży elektrycznej posiadający uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie, w stopniu uprawniającym do sporządzenia dokumentacji projektowej objętej zamówieniem, min. jednego opracowania projektowego na budowę /przebudowę linii oświetlenia ulicznego o długości min. 1 km.
Uwaga:
Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza, odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
9.3. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

UWAGA:
Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione na dzień złożenia oferty, a stan ich spełnienia musi trwać przez całe postępowanie."

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu, na wezwanie Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami pkt 14.2.1. SWZ do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: "14.2.1. brak podstaw wykluczenia:
1/ oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ*,
2/ oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SWZ.
* będzie miało zastosowanie tylko w przypadku, gdy w postępowaniu zostanie złożonych więcej niż jedna oferta"

UWAGA:
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 14.2.1 i 14.2.2 muszą potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień złożenia oferty, a stan ich spełnienia musi trwać przez całe postępowanie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na wezwanie Zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest zgodnie z zapisami pkt 14.2.2. SWZ do złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: "14.2.2. spełnienie warunków udziału w postępowaniu:
1/ wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy,
2/ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik SWZ (Potencjał osobowy).

UWAGA:
Podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 14.2.1 i 14.2.2 muszą potwierdzać brak podstaw wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień złożenia oferty, a stan ich spełnienia musi trwać przez całe postępowanie."

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ: "13. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja).
13.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty (propozycja pełnomocnictwa stanowi załącznik do SWZ).
13.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
13.3. W przypadku, o którym mowa w pkt. 13.2 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (propozycja oświadczenia stanowi załącznik do SWZ).
13.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie i załącza je do oferty."

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza zmianę treści zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Ustawy oraz wskazanym w Projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-02 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zdmkalisz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-02 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zgodnie z zapisami pkt 5 SWZ: "5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
Termin wykonania przedmiotu zamówienia ustala się następująco:
1/ opracowanie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 4.3. SWZ - w ciągu 850 dni od dnia zawarcia umowy, przy czym ustala się, że:
- wykonanie dwóch koncepcji oraz optymalizacji wybranego wariantu zgodnie z pkt 4.3. ppkt 1/ i 2/ SWZ nastąpi w terminie 150 dni od dnia zawarcia umowy;
- złożenie wniosku umożliwiającego skuteczne wszczęcie postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z pkt 4.3. ppkt 19/ SWZ nastąpi w terminie 270 dni od dnia zawarcia umowy;
- przekazanie kompletnego projektu budowlanego wraz z kopią złożonych wniosków o wydanie decyzji ZRID umożliwiających wszczęcie postępowania przez właściwy organ administracji architektoniczno - budowlanej nastąpi w terminie 750 dni od dnia zawarcia umowy;
- uzyskanie decyzji administracyjnej umożliwiającej realizację zadania oraz przekazanie kompletu dokumentów objętych przedmiotem zamówienia, o którym mowa w pkt 4.3. SWZ w terminie 850 dnia od dnia zawarcia umowy,
2/ pełnienie nadzoru autorskiego zgodnie z pkt 4.13. i 4.14. SWZ oraz spełnienie obowiązków, o których mowa w pkt 4.10. i 4.11. SWZ – w okresie do ukończenia zadania objętego dokumentacją projektową (tj. skutecznego zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie od organu nadzoru budowlanego), jednak nie dłużej niż 120 miesięcy od daty odbioru przedmiotu umowy, o którym mowa w pkt 4.3. SWZ, rozumianego jako data podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego, w zależności od tego, który z tych terminów upłynie jako pierwszy."
2. Zgodnie z zapisami pkt 10.1.1. SWZ: "10.1.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:
1) w stosunku do, którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1 – 6 Ustawy,
2) w stosunku do, którego zachodzi okoliczność, o której mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Wykluczenie, o którym mowa w pkt 10.1.1.2 następuje na okres trwania okoliczności określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Kontrola udzielania zamówień publicznych w zakresie zgodności z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego będzie wykonywana zgodnie z art. 596 ustawy Pzp.

Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego , które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udziału w konkursie lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegają karze pieniężnej."

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.