Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224780/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00231083/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00235443/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00274076/01 - Wynik z dnia 2025-06-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: (41) 395-10-20
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00239492
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-20
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00224780
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, składane wraz z ofertą
1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (nie dotyczy pozycji 10-17, 19-22, 25-38 Załącznika nr 1 do SWZ), wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
1.1 dokumentacji świadczącej o ich równoważności – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów;
1.2 Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.1, dla materiałów do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” składać się musi z:
1) dokumentów (opisy, karty charakterystyki itp.) wystawionych oddzielnie dla każdego zaoferowanego materiału potwierdzających, że:
a) są fabrycznie nowe,
b) są kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez zamawiającego,
c) zapewniają jakość wydruku przynajmniej równą materiałom oryginalnym,
d) spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności.
2) raportów z testów wydajności lub wyników badań wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów wykonanych nie później niż w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub inną równoważną, przy czym muszą one dotyczyć każdego produktu oddzielnie i zawierać informacje wymagane przez wskazane normy, gdzie m.in. uwzględniono:
a) średnią ilość wydruków;
b) odchylenie standardowe;
c) dolną granica przedziału ufności (90%);
d) datę testowania;
e) liczbę testowanych kaset;
f) liczbę kaset użytych do obliczeń;
g) typ kasety;
h) czy stosowano procedurę wstrząsania;
i) tryb drukowania;
j) liczbę urządzeń użytych w teście;
k) użyty nośnik;
l) format papieru;
m) orientację podawania papieru;
n) system operacyjny;
o) oprogramowanie;
p) wersję sterownika drukarki;
q) wersję strony testowej;
r) kody testowanych wkładów;
s) numery użytych urządzeń;
t) temperaturę;
u) wilgotność;
v) sposób połączenia komputera z testową drukarką;
w) zestawienie wydajności poszczególnych tonerów z podaniem urządzeń i warunków, w jakich odbyło się badanie.
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”, którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie dołączają do ofert w/w dokumentacji.
2) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, składane wraz z ofertą
1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (nie dotyczy pozycji 9, 18, 23, 24, 29 i 39 Załącznika nr 1 do SWZ), wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
1.1 dokumentacji świadczącej o ich równoważności – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów;
1.2 Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.1, dla materiałów do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” składać się musi z:
1) dokumentów (opisy, karty charakterystyki itp.) wystawionych oddzielnie dla każdego zaoferowanego materiału potwierdzających, że:
a) są fabrycznie nowe,
b) są kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez zamawiającego,
c) zapewniają jakość wydruku przynajmniej równą materiałom oryginalnym,
d) spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności.
2) raportów z testów wydajności lub wyników badań wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów wykonanych nie później niż w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub inną równoważną, przy czym muszą one dotyczyć każdego produktu oddzielnie i zawierać informacje wymagane przez wskazane normy, gdzie m.in. uwzględniono:
a) średnią ilość wydruków;
b) odchylenie standardowe;
c) dolną granica przedziału ufności (90%);
d) datę testowania;
e) liczbę testowanych kaset;
f) liczbę kaset użytych do obliczeń;
g) typ kasety;
h) czy stosowano procedurę wstrząsania;
i) tryb drukowania;
j) liczbę urządzeń użytych w teście;
k) użyty nośnik;
l) format papieru;
m) orientację podawania papieru;
n) system operacyjny;
o) oprogramowanie;
p) wersję sterownika drukarki;
q) wersję strony testowej;
r) kody testowanych wkładów;
s) numery użytych urządzeń;
t) temperaturę;
u) wilgotność;
v) sposób połączenia komputera z testową drukarką;
w) zestawienie wydajności poszczególnych tonerów z podaniem urządzeń i warunków, w jakich odbyło się badanie.
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”, którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie dołączają do ofert w/w dokumentacji.
2) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-22 11:00
Po zmianie:
2025-05-26 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-22 12:00
Po zmianie:
2025-05-26 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-20
Po zmianie:
2025-06-24
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





