eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3

1.4.2.) Miejscowość: Kielce

1.4.3.) Kod pocztowy: 25-516

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.7.) Numer telefonu: (41) 395-10-20

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231083

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00224780

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych wraz z ich dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Toner do fotokopiarek 30125120-8.
3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.
6. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.
7. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.
8. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego.
11. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt 2 SWZ, potwierdzające,
że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi /badaniami.
12. Zakres zamówienia (ilości planowane):
1) Toner kit czarny do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 18 szt.
2) Toner kit cyan do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
3) Toner kit magenta do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP - 8 szt.
4) Toner kit yellow do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
5) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 46 szt.
6) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
7) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
8) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
9) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wiel. Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
10) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP 31 – 10 szt.
11) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP 18 – 4 szt.
12) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP 18 – 4 szt.
13) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP 18 – 4 szt.
14) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP 31 – 1 szt.
15) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP 18 – 1 szt.
16) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP 18 – 1 szt.
17) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP 18 – 1 szt.
18) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
19) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C405V 10 – 1 szt.
20) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
21) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
22) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
23) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
24) Toner OKI MB472 - 1 szt.
25) Wkład czarny do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
26) Wkład cyan do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 - 1 szt.
27) Wkład magenta do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
28) Wkład yellow do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
29) Maintenance Box do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
30) Wkład czarny do urządzenia OCE ColorWave 3600 /500g./ - 1 szt.
31) Wkład cyan do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
32) Wkład magenta do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
33) Wkład yellow do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
34) Maintenance kit do urządzenia OCE CW3600 – 1 szt.
35) Toner czarny do urządzenia BP70 C45 Sharp – 30 szt.
36) Toner cyan do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
37) Toner magenta do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
38) Toner yellow do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
39) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia BP70 C45 – 28 szt.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych wraz z ich dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Toner do fotokopiarek 30125120-8.
3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.
6. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.
7. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.
8. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego.
11. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt 2 SWZ, potwierdzające,
że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi /badaniami.
12. Zakres zamówienia (ilości planowane):
1) Toner kit czarny do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 18 szt.
2) Toner kit cyan do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
3) Toner kit magenta do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP - 8 szt.
4) Toner kit yellow do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
5) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 46 szt.
6) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
7) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
8) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
9) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wiel. Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
10) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 10 szt.
11) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
12) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
13) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
14) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
15) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
16) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
17) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
18) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
19) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C405V 10 – 1 szt.
20) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
21) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
22) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
23) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
24) Toner OKI MB472 - 1 szt.
25) Wkład czarny do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
26) Wkład cyan do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 - 1 szt.
27) Wkład magenta do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
28) Wkład yellow do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
29) Maintenance Box do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
30) Wkład czarny do urządzenia OCE ColorWave 3600 /500g./ - 1 szt.
31) Wkład cyan do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
32) Wkład magenta do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
33) Wkład yellow do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
34) Maintenance kit do urządzenia OCE CW3600 – 1 szt.
35) Toner czarny do urządzenia BP70 C45 Sharp – 30 szt.
36) Toner cyan do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
37) Toner magenta do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
38) Toner yellow do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
39) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia BP70 C45 – 28 szt.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, składane wraz z ofertą
1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (nie dotyczy pozycji 10-17, 19-22, 25-38 Załącznika nr 1 do SWZ), wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
1.1 dokumentacji świadczącej o ich równoważności – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów;
1.2 Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.1, dla materiałów do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” składać się musi z:
1) dokumentów (opisy, karty charakterystyki itp.) wystawionych oddzielnie dla każdego zaoferowanego materiału potwierdzających, że:
a) są fabrycznie nowe,
b) są kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez zamawiającego,
c) zapewniają jakość wydruku przynajmniej równą materiałom oryginalnym,
d) spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności.
2) raportów z testów wydajności lub wyników badań przeprowadzonych zgodnie
z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub inną równoważną, przy czym muszą one dotyczyć każdego produktu oddzielnie
i zawierać informacje wymagane przez wskazane normy, gdzie m.in. uwzględniono:
a) średnią ilość wydruków;
b) odchylenie standardowe;
c) dolną granica przedziału ufności (90%);
d) datę testowania;
e) liczbę testowanych kaset;
f) liczbę kaset użytych do obliczeń;
g) typ kasety;
h) czy stosowano procedurę wstrząsania;
i) tryb drukowania;
j) liczbę urządzeń użytych w teście;
k) użyty nośnik;
l) format papieru;
m) orientację podawania papieru;
n) system operacyjny;
o) oprogramowanie;
p) wersję sterownika drukarki;
q) wersję strony testowej;
r) kody testowanych wkładów;
s) numery użytych urządzeń;
t) temperaturę;
u) wilgotność;
v) sposób połączenia komputera z testową drukarką;
w) zestawienie wydajności poszczególnych tonerów z podaniem urządzeń i warunków, w jakich odbyło się badanie.
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”, którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie dołączają do ofert w/w dokumentacji.
2) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.

Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają określone przez zamawiającego wymagania, składane wraz z ofertą
1) W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych (nie dotyczy pozycji 10-17, 19-22, 25-38 Załącznika nr 1 do SWZ), wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty:
1.1 dokumentacji świadczącej o ich równoważności – odrębnie dla każdego materiału, wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów;
1.2 Dokumentacja, o której mowa w pkt 1.1, dla materiałów do wszystkich urządzeń wymienionych w „Formularzu cenowym” składać się musi z:
1) dokumentów (opisy, karty charakterystyki itp.) wystawionych oddzielnie dla każdego zaoferowanego materiału potwierdzających, że:
a) są fabrycznie nowe,
b) są kompatybilne ze sprzętem wskazanym przez zamawiającego,
c) zapewniają jakość wydruku przynajmniej równą materiałom oryginalnym,
d) spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności.
2) raportów z testów wydajności lub wyników badań wystawione przez niezależny podmiot posiadający stosowną akredytację w zakresie badania produktów wykonanych nie później niż w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert zgodnie z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 19798, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 24712 lub inną równoważną, przy czym muszą one dotyczyć każdego produktu oddzielnie i zawierać informacje wymagane przez wskazane normy, gdzie m.in. uwzględniono:
a) średnią ilość wydruków;
b) odchylenie standardowe;
c) dolną granica przedziału ufności (90%);
d) datę testowania;
e) liczbę testowanych kaset;
f) liczbę kaset użytych do obliczeń;
g) typ kasety;
h) czy stosowano procedurę wstrząsania;
i) tryb drukowania;
j) liczbę urządzeń użytych w teście;
k) użyty nośnik;
l) format papieru;
m) orientację podawania papieru;
n) system operacyjny;
o) oprogramowanie;
p) wersję sterownika drukarki;
q) wersję strony testowej;
r) kody testowanych wkładów;
s) numery użytych urządzeń;
t) temperaturę;
u) wilgotność;
v) sposób połączenia komputera z testową drukarką;
w) zestawienie wydajności poszczególnych tonerów z podaniem urządzeń i warunków, w jakich odbyło się badanie.
Każdy dokument i raport badań powinien zostać oznaczony przez wykonawcę odpowiednim numerem pozycji „Formularza cenowego”, którego dotyczy.
UWAGA:
Wykonawcy oferujący oryginalne materiały eksploatacyjne (wyprodukowane przez producentów poszczególnych urządzeń) nie dołączają do ofert w/w dokumentacji.
2) Zamawiający wymaga, aby dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-05-19 11:00

Po zmianie:
2025-05-21 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-05-19 12:00

Po zmianie:
2025-05-21 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2025-06-17

Po zmianie:
2025-06-19

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.