Ogłoszenie z dnia 2025-06-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224780/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00231083/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00235443/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-16
- 2025/BZP 00239492/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: (41) 395-10-20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,197797,25a0cf54565cf84de039229841bae41a.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO URZĄDZEŃ INFORMATYCZNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7e77d669-9106-4507-9b0c-028fe73877df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00274076
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.36 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby sieci PIFE
1.2.37 Zakup materiałów eksploatacyjnych do drukarek i nośników danych
1.2.38 Zakup materiałów eksploatacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane przez UE: - w ramach programu regionalnego Funduszu Europejskiego dla Świętokrzyskiego 2021-2027, Priorytet 11 Pomoc Techniczna EFRR Działanie 11.01 Pomoc Techniczna EFRR. - ze środków programu Pomoc Techniczna dla Funduszy Europejskich 2021-2027, w ramach „Umowy dotacji dotyczącej realizacji projektu Pomocy Technicznej" nr DKP/BDG-II/PTFE/19/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.64.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 141540,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup przez zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń informatycznych wraz z ich dostarczeniem i rozładunkiem przez wykonawcę w siedzibie zamawiającego w Kielcach, tj. al. IX Wieków Kielc 3, w miejscach wskazanych przez zamawiającego.
2. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Toner do drukarek laserowych/ faksów 30125110-5; Toner do fotokopiarek 30125120-8.
3. Szczegółowy opis i zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ. Cenę oferty wykonawca oblicza w Dodatku nr 2 do SWZ – „Formularz cenowy”. Wypełniony zgodnie z wymaganiami zamawiającego i podpisany przez wykonawcę dokument stanowić będzie załącznik do oferty składanej przez wykonawcę.
4. Zamawiający dopuszcza wykonanie zamówienia w kilku cząstkowych dostawach i zastrzega sobie prawo do zmian ilościowych poszczególnych materiałów w ramach ceny zaoferowanej przez wykonawcę wybranego do realizacji zamówienia.
5. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie przez zamawiającego zamówienia w ilości określonej jako planowana.
6. Do rozliczania będą miały zastosowanie ceny jednostkowe netto wskazane w ofercie wykonawcy.
7. Wymagany przez zamawiającego okres rękojmi za wady wynosi minimum 24 miesiące licząc od dnia odbioru ostatniej z dostaw.
8. Przedmiot zamówienia musi być wysokiej jakości, fabrycznie nowy i kompletny. Materiały eksploatacyjne – oryginalne lub równoważne muszą być wyprodukowane z nowych elementów, nie mogą pochodzić z recyklingu, czy też wcześniej być użyte lub modyfikowane, bez śladów uszkodzenia, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników, muszą pochodzić z bieżącej produkcji i w chwili dostawy muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji, muszą być opakowane w oryginalne, nienaruszone opakowania, w tym wewnętrzne opakowanie hermetyczne i zewnętrzne opakowanie tekturowe z naniesionym logo i nazwą producenta, opisem zawartości i numerem katalogowym produktu oraz listą urządzeń, do których dany artykuł jest przystosowany. Materiały te muszą zapewniać bezawaryjną pracę sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych.
9. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi w SWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jego jakości i wydajności. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uważane będą oferty zawierające materiały eksploatacyjne do urządzeń kompatybilne ze wskazanym sprzętem, spełniające opisane wymagania. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. Wskazane w Załączniku nr 1 do SWZ wymagania dotyczące wydajności należy traktować jako minimalne. Podane w tabeli parametry wydajności odnoszą się do norm producentów drukarek.
10. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w niniejszym rozdziale, a także aby oferowane materiały eksploatacyjne wchodzące w skład przedmiotu zamówienia były zgodne z instrukcjami użytkowania i warunkami gwarancji określonymi przez producentów sprzętu będącego w posiadaniu zamawiającego.
11. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, wyprodukowanych przez producentów nie będących producentami poszczególnych urządzeń, wykonawca dołącza do oferty dokumenty, wskazane w rozdziale XIV pkt 2 SWZ, potwierdzające,
że materiały te są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz wydajności. Wydajność produktów równoważnych dla urządzeń określonych w „Formularzu cenowym” musi zostać stwierdzona przeprowadzonymi testami wydajnościowymi /badaniami.
12. Zakres zamówienia (ilości planowane):
1) Toner kit czarny do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 18 szt.
2) Toner kit cyan do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
3) Toner kit magenta do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP - 8 szt.
4) Toner kit yellow do urządzenia Triumph-Adler P-C3562i MFP – 8 szt.
5) Toner czarny do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 46 szt.
6) Toner cyan do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
7) Toner magenta do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
8) Toner yellow do urządzenia wielofunkcyjnego Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
9) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia wiel. Triumph-Adler 3207ci – 16 szt.
10) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 10 szt.
11) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
12) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
13) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7130 MFP – 4 szt.
14) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
15) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
16) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
17) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
18) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C7125 MFP – 1 szt.
19) Toner czarny do urządzenia Xerox Versalink C405V 10 – 1 szt.
20) Toner cyan do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
21) Toner magenta do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
22) Toner yellow do urządzenia Xerox Versalink C405V - 1 szt.
23) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia Xerox Versalink C405V – 1 szt.
24) Toner OKI MB472 - 1 szt.
25) Wkład czarny do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
26) Wkład cyan do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 - 1 szt.
27) Wkład magenta do urządzenia Epson WORKFORCE ENTERPRISE AM-C4000 – 1 szt.
28) Wkład yellow do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
29) Maintenance Box do urządzenia WORKFORCE ENTERPRISE Epson AM-C4000 – 1 szt.
30) Wkład czarny do urządzenia OCE ColorWave 3600 /500g./ - 1 szt.
31) Wkład cyan do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
32) Wkład magenta do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
33) Wkład yellow do urządzenia OCE ColorWave 3600 – 1 szt.
35) Toner czarny do urządzenia BP70 C45 Sharp – 30 szt.
36) Toner cyan do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
37) Toner magenta do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
38) Toner yellow do urządzenia BP70 C45 Sharp – 16 szt.
39) Pojemnik tonera resztkowego do urządzenia BP70 C45 – 28 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121770,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132740,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129660,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ecoblack s.c. Łukasz Baran
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Ecoblack s.c. Mateusz Szewczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591950665
7.3.3) Ulica: ul. Warszawska 312F
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-414
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129660,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach.
- Ochrona fizyczna osób i mienia oraz obsługa urządzeń ochrony technicznej w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa kart podarunkowych przedpłaconych (prepaid) dla pracowników ŚCRMiTS w Kielcach
- "Samochód osobowo-dostawczy - 8-osobowy, diesel, automat" - powt.
- Doposażenie OIT Uniwersyteckiej Kliniki Neonatologii
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z kompletami materiałów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





