Ogłoszenie z dnia 2025-05-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00212519/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00226113/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
- 2025/BZP 00367387/01 - Wynik z dnia 2025-08-08
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Centralna Komisja Egzaminacyjna
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014925224
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Lewartowskiego 6
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-190
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cke-efs.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cke.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00237061
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-05-19
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00212519
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.2. Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.3. Informacje na temat sposobu udostępniania zastrzeżonych dokumentów zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający zgodnie z art. 286 ust. 1 w związku z art. 280 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa Pzp) zmienia treść Specyfikacji Warunków Zamówienia w taki sposób, że:
I. w rozdziale IV SWZ dodaje się pkt 10 o brzmieniu:
10. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp w toku postępowania przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Warunki odbycia wizji lokalnej:
1) udział w wizji lokalnej ma charakter fakultatywny tj. Wykonawca nie jest zobowiązany do uczestniczenia w wizji lokalnej;
2) warunkiem zakwalifikowania się do uczestnictwa w wizji lokalnej jest złożenie przez Wykonawcę:
a) w terminie do dnia 22.05.2025 r. włącznie wniosku o uczestnictwo w wizji lokalnej wraz ze wskazaniem osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej – nie więcej niż 2 przedstawicieli Wykonawcy. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do Modyfikacji 1 SWZ;
b) najpóźniej w dniu wizji lokalnej (przed jej rozpoczęciem) oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę i przedstawicieli Wykonawcy o zachowaniu w poufności informacji uzyskanych w trakcie wizji lokalnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Modyfikacji 1 SWZ;
c) wniosek, o którym mowa w pkt. a) oraz oświadczenie Wykonawcy muszą być podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy ww. wniosek/oświadczenie zostanie podpisany przez osobę nieumocowaną do reprezentacji Wykonawcy wg KRS, CEIDG lub innych właściwych rejestrów, Wykonawca jest zobowiązany załączyć wraz z wnioskiem pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy dla ww. osoby;
d) wniosek, oświadczenia i pełnomocnictwo, o których mowa w pkt. a-c) powyżej Wykonawca sporządza i podpisuje zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXI SWZ, z zastrzeżeniem że oświadczenia dot. przedstawicieli Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wizji muszą być osobiście podpisane przez ww. uczestników i przekazane Zamawiającemu (oryginał) przed rozpoczęciem wizji;
e) dokumenty, o których mowa w pkt. a-d) z wyjątkiem oryginału oświadczeń, o których mowa w pkt. d), przekazuje się za pomocą Formularza Komunikacji Platformy e-zamówienia;
3) wizja lokalna odbędzie się w dniu roboczym w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul. Lewartowskiego 6). Zamawiający przekaże zakwalifikowanemu Wykonawcy zaproszenie do uczestnictwa w wizji wskazując datę i godzinę wizji. Orientacyjny termin wizji lokalnej: 28.05.2025 r.
4) zakres wizji lokalnej obejmuje:
a) weryfikację dokumentów Wykonawców;
b) przedstawienie ogólnych informacji o systemach i procesach działających u Zamawiającego;
c) prezentację sprzętu oraz elementów systemów i procesów;
d) wgląd do dokumentacji Zamawiającego;
e) odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu w ustawowym terminie (wymagającym udzielenia odpowiedzi przez Zamawiającego);
f) ewentualne udzielenie informacji dodatkowych związanych z pozycjami b), c), d), e);
g) zakończenie wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa), w tym:
1) wsparcie w zakresie użytkowania i administrowania usługami oraz infrastrukturą IT (teleinformatyczną) Centralnej Komisji Egzaminacyjnej;
2) szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz zarządzania sieciami LAN/WAN.
3) świadczenie usług instalacji/wdrożenia sprzętu i urządzeń Zamawiającego (w tym konfiguracji) – realizowane w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia IT (0365, infrastruktura sieciowa), w tym:
1) wsparcie w zakresie użytkowania i administrowania usługami oraz infrastrukturą IT (teleinformatyczną) Centralnej Komisji Egzaminacyjnej;
2) szkolenia dla pracowników Zamawiającego z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz zarządzania sieciami LAN/WAN.
3) świadczenie usług instalacji/wdrożenia sprzętu i urządzeń Zamawiającego (w tym konfiguracji) – realizowane w ramach zamówienia podstawowego oraz w ramach prawa opcji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
3. (...)
10. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp w toku postępowania przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Warunki odbycia wizji lokalnej:
1) udział w wizji lokalnej ma charakter fakultatywny tj. Wykonawca nie jest zobowiązany do uczestniczenia w wizji lokalnej;
2) warunkiem zakwalifikowania się do uczestnictwa w wizji lokalnej jest złożenie przez Wykonawcę:
a) w terminie do dnia 22.05.2025 r. włącznie wniosku o uczestnictwo w wizji lokalnej wraz ze wskazaniem osób, które będą uczestniczyć w wizji lokalnej – nie więcej niż 2 przedstawicieli Wykonawcy. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 1 do Modyfikacji 1 SWZ;
b) najpóźniej w dniu wizji lokalnej (przed jej rozpoczęciem) oświadczenia podpisanego przez Wykonawcę i przedstawicieli Wykonawcy o zachowaniu w poufności informacji uzyskanych w trakcie wizji lokalnej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do Modyfikacji 1 SWZ;
c) wniosek, o którym mowa w pkt. a) oraz oświadczenie Wykonawcy muszą być podpisane przez osobę/y uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku gdy ww. wniosek/oświadczenie zostanie podpisany przez osobę nieumocowaną do reprezentacji Wykonawcy wg KRS, CEIDG lub innych właściwych rejestrów, Wykonawca jest zobowiązany załączyć wraz z wnioskiem pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy dla ww. osoby;
d) wniosek, oświadczenia i pełnomocnictwo, o których mowa w pkt. a-c) powyżej Wykonawca sporządza i podpisuje zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale XXI SWZ, z zastrzeżeniem że oświadczenia dot. przedstawicieli Wykonawcy, którzy będą uczestniczyć w wizji muszą być osobiście podpisane przez ww. uczestników i przekazane Zamawiającemu (oryginał) przed rozpoczęciem wizji;
e) dokumenty, o których mowa w pkt. a-d) z wyjątkiem oryginału oświadczeń, o których mowa w pkt. d), przekazuje się za pomocą Formularza Komunikacji Platformy e-zamówienia;
3) wizja lokalna odbędzie się w dniu roboczym w siedzibie Zamawiającego (Warszawa, ul. Lewartowskiego 6). Zamawiający przekaże zakwalifikowanemu Wykonawcy zaproszenie do uczestnictwa w wizji wskazując datę i godzinę wizji. Orientacyjny termin wizji lokalnej: 28.05.2025 r.
4) zakres wizji lokalnej obejmuje:
a) weryfikację dokumentów Wykonawców;
b) przedstawienie ogólnych informacji o systemach i procesach działających u Zamawiającego;
c) prezentację sprzętu oraz elementów systemów i procesów;
d) wgląd do dokumentacji Zamawiającego;
e) odpowiedzi na pytania zadane w postępowaniu w ustawowym terminie (wymagającym udzielenia odpowiedzi przez Zamawiającego);
f) ewentualne udzielenie informacji dodatkowych związanych z pozycjami b), c), d), e);
g) zakończenie wizji lokalnej.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000.
4. Skuteczne wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy
Pozstałe informacje dot. zabezpieczenia zostały zamieszczone w rozdziale XXII SWZ przedmiotowego postępowania.
Termin wykonania zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że do 11 grudnia każdego roku trwania umowy, począwszy od roku 2025, Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o kontynuacji realizacji umowy w roku następnym (zgodnie z par. 3 ust. 2 umowy).
Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie.
2. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 88 1010 1010 0159 6113 9130 0000.
4. Skuteczne wniesienie zabezpieczenia w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy
Pozstałe informacje dot. zabezpieczenia zostały zamieszczone w rozdziale XXII SWZ przedmiotowego postępowania.
Termin wykonania zamówienia - 24 miesiące od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem, że do 11 grudnia każdego roku trwania umowy, począwszy od roku 2025, Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o kontynuacji realizacji umowy w roku następnym (zgodnie z par. 3 ust. 2 umowy).
Zamawiający w rozdziale IV SWZ dodaje pkt 10 o brzmieniu:
10. Zamawiający zgodnie z art. 131 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp w toku postępowania przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Warunki odbycia wizji lokalnej znajdują się w sekcji III Udostępnianie dokumentów zamówienia i komunikacja oraz sekcji IV Przedmiot zamówienia, w niniejszym ogłoszeniu.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-05-22 09:00
Po zmianie:
2025-06-04 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-05-22 10:00
Po zmianie:
2025-06-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-06-20
Po zmianie:
2025-07-03
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 16+430 do km 18+440 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 278/25
- Remont drogi wojewódzkiej nr 807 na odcinku od km 0+000 do km 1+240 na terenie gminy Maciejowice, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 279/25
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- "Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących HP dla jednostek organizacyjnych WUM", znak sprawy AEZ/S-235/2025
- Modernizacja Miejsca Aktywności Lokalnej w Domu Kultury Rembertów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa druku i zadań pokrewnych z dzierżawą urządzeń drukujących dla Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy.
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Wsparcie Oracle Database Enterprise Edition - Processor Perpetual - 10 Full use
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
- Wdrożenie systemu backupu.
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





