Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156215/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
NIZ.272.TP.42.2022 - Sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wadowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072183421
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 2
1.5.2.) Miejscowość: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatwadowicki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwadowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatwadowicki.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NIZ.272.TP.42.2022 - Sprzedaż i dostawa pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3040f8d-d1e8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234678
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nowe kompetencje nowe możliwości - wsparcie Zespołu Szkół im. Komisji Edukacji Narodowej w Kalwarii Zebrzydowskiej oraz Turystyczno-Gastronomiczne Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego II2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156215/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIZ.272.TP.42.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 23932,72 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Krzesła uczniowskie4.5.3.) Główny kod CPV: 39112000-0 - Krzesła
4.5.5.) Wartość części: 9756,1 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Stół do drukarki 3D Zif-Zag 3D Lifer4.5.3.) Główny kod CPV: 39151100-6 - Stojaki
4.5.5.) Wartość części: 3956,62 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kserokopiarka formatu A34.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prasa termotransferowa i Gilotyna do papieru A34.5.3.) Główny kod CPV: 42636000-3 - Prasy
4.5.5.) Wartość części: 2200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11400,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11400,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11400,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK Marek Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532568502
7.3.3) Ulica: Żarnowca 7
7.3.4) Miejscowość: Zakopane
7.3.5) Kod pocztowy: 34-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11400,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4920 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Witmax Technologies Sebastian Witkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7331314612
7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 82/42
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-318
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WITMAX TECHNOLOGIES Sebastian Witkowski
jakie przetargi wygrała firma
WITMAX TECHNOLOGIES Sebastian Witkowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 14514
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14514 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14514 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14514 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Canon Polska Sp. o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5221005607
7.3.3) Ulica: Gottieba Daimplera 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 90-318
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14514 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- Przeprowadzenie treningu gospodarowania budżetem oraz warsztatów coachingu na wyjeździe dla Uczestników Projektu "Razem dla aktywności"
- Dostawy Warzyw, owoców, ziemniaków oraz roślin strączkowych.
- Dostawa specjalistycznych narzędzi do zabiegów neuroortopedycznych kręgosłupa dla Bloku Operacyjnego ZZOZ w Wadowicach
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1727K Lanckorona - Jastrzębia - Kopań - Lanckorona w zakresie budowy chodnika wraz z odwodnieniem w km 0+786 - 1+010 w m. Lanckorona
- Roboty budowlano-montażowe w pomieszczeniach DPS im. św. Brata Alberta w Izdebniku mające na celu dostosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych pomieszczeń w tych obiektach.
- Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych w CKZiU nr 1 w Wadowicach poprzez utworzenie Sali do zajęć rewalidacyjnych i toalety dla niepełnosprawnych
więcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH I PERYFERYJNYCH NA POTRZEBY SZKÓŁ ŚREDNICH POWIATU KOLSKIEGO W RAMACH REALIZACJI ZADANIA TECHNOLOGICZNA TRANSFORMACJA EDUKACJI W POWIECIE KOLSKIM
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - zakup, dostawa i montaż mebli szkolnych
- Zakup i dostawa mebli biurowych dla Oddziału ZUS w Sosnowcu
- Dostawa mebli i krzeseł biurowych BL-I.272.6.2025
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego typu bus z zabudową biurową
- Dostawa foteli i krzeseł pracowniczych
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.