eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Zakup i dostawę produktów leczniczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce



Ogłoszenie z dnia 2022-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawę produktów leczniczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 85/6829242

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawę produktów leczniczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-15899012-f858-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00233704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034537/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa leków - uzupełnienie do postępowania 2022/PN/APT/01

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://spzozhajnowka.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://spzozhajnowka.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: http://spzozhajnowka.pl/

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9,
tel. 85 682 92 02, fax. 85684 26 79; e-mail: spzoz@hajnowka.pl
2. inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Hajnówce jest Pan Dariusz Drywulski,
kontakt: adres e-mail: iod@spzozhajnowka.pl, telefon 85 682 92 35;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie
Zakup i dostawę produktów leczniczych na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce znak sprawy 2022/TP/APT/01, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2021 r. poz.1129 ze zm.– dalej: P.z.p.)
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
-prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9. nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2022/TP/APT/01

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 11

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elmex żel do elmeksowania

4.2.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711720-0 - Pasta do zębów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadroparin calcium inj. I in.

4.2.5.) Wartość części: 88200 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nadroparin calcium inj. I in.

4.2.5.) Wartość części: 10000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33621100-0 - Środki obniżające krzepliwość krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wapno sodowane

4.2.5.) Wartość części: 1000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Glicinum 1,5% roztwór

4.2.5.) Wartość części: 1000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybiotyki różne (syropy i tabl.)

4.2.5.) Wartość części: 49000 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dapagliflozinum tabl.

4.2.5.) Wartość części: 7400,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33615000-4 - Produkty lecznicze używane przy cukrzycy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Black Eye Marker endoskopowy

4.2.5.) Wartość części: 2000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33696000-5 - Odczynniki i środki kontrastowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lidocaine hydrochloride i in.

4.2.5.) Wartość części: 7100 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybiotyki- UWAGA – NA POZYCJE !

4.2.5.) Wartość części: 69800 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Antybiotyki- UWAGA – NA POZYCJE !

4.2.5.) Wartość części: 73500 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 33651100-9 - Środki antybakteryjne do użytku ogólnoustrojowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto oferty w zł - 100 %
2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, prezentująca najkorzystniejszą cenę.
3. Ocena ofert dokonywana będzie wg wzorów matematycznych, przez członków Komisji Przetargowej. Liczba punktów przyznana poszczególnym ofertom zostanie obliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku lub w przypadku takiej potrzeby z ilością miejsc po przecinku wystarczającą do wykazania zróżnicowania ofert niepodlegających odrzuceniu.
4. Sposób obliczenia punktów w kryterium „CENA”:

Cena brutto oferty w zł: 100%

Oferta z najniższą ceną (brutto) uzyska największą ilość punktów (100), pozostałe oferty mniejszą ilość punktów wynikającą z wyliczenia matematycznego, wg wzoru:


cena brutto oferty najtańszej
Liczba punktów oferty badanej = ------------------------------------- x 100
cena brutto oferty badanej

Maksymalna ilość punktów do otrzymania: 100,00.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
A/ zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wymaga;
B/ uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający wymaga;
C/ sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie wymaga;
D/ zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie wymaga.

Ad. B. Zamawiający wymaga udowodnienia posiadania przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie posiadania:

Koncesji/ zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej produktów leczniczych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 1977) - oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 1- Formularz ofertowy- w pkt.1c).

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2p.z.p., jest spełniony, jeżeli wszyscy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizują dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane- warunek dotyczy Wykonawcy, który posiada wyżej wymienione uprawnienie.
Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku udziału w postępowaniu w oparciu o złożone oświadczenie przez Wykonawcę wg załącznika nr 1- Formularz ofertowy- w pkt.1c).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia, sporządzonego zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w Rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 Ust. 2 Dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zgodnie z art. 61 ustawy pzp zapewnionych przez system, który gwarantuje obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, która spełnia wymagania opisane w art. 64 ustawy pzp, zwany dalej Systemem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 3 – Wzór oświadczenia dotyczącego przesłanek z art. 7ust.1 pkt 1,2i3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainie oraz służący ochronie bezpieczeństwa narodowego, ogłoszona w dniu 15 kwietnia 2022r. w Dzienniku Ustaw pod poz. 835.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych, z wyjątkiem ewentualnych rozwiązań wskazanych w rozdziale III pkt. 5 SWZ, gdy dany Wykonawca skorzysta z przysługujących mu uprawnień.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy z Zamawiającym.
3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy przedłożenia mu kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.Wykluczenie Wykonawcy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których jest mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, ogłoszona w dniu 15 kwietnia 2022 r. w Dzienniku Ustaw pod poz. 835, następuje na okres trwania rzeczonych okoliczności.
6. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie pkt. 1, Zamawiający odrzuci jego ofertę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w art. 455 z zachowaniem zasad o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp.2.Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w następujących przypadkach:a) w przypadku wstrzymania, zakończenia produkcji lub wycofania z rynku produktu leczniczego, strony dopuszczają możliwość dostarczania odpowiedników równoważnych (tj. zawierających tą samą substancję czynną w dawce i ilości wyszczególnionej w załączniku do umowy oraz mających te same wskazania i tą samą drogę podania przy braku różnic postaci farmaceutycznej a w przypadku jego braku produktu nie gorszej jakości posiadającego tą samą funkcjonalność, wielkość, skład oraz pozostałe parametry określone do poszczególnego asortymentu zgodnie z SWZ) preparatów objętych umową, zachowując zasadę proporcjonalności w stosunku do ceny, zgodnie z lit. h.
b) w przypadku udokumentowanego braku możliwości dostawy produktów określonych w załączniku do umowy, wynikającego z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, dopuszcza się dostawę przez Wykonawcę produktu zastępczego po uzyskaniu wcześniejszej zgody Kierownika Apteki. Produkt zastępczy powinien odpowiadać opisowi umieszczonemu w SWZ i posiadać taką samą cenę jednostkową jak określony w załączniku do umowy produkt zastępowany.c) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przesunięć w zakresie przedmiotu zamówienia w ramach pakietu, ilościowo w zakresie do 20%, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości tego pakietu. Przesunięcie takie może być dokonane, jeżeli jego hipoteczne dokonanie na etapie oceny ofert nie skutkowałoby wyłonieniem innego wykonawcy. d)jeżeli produkt zostanie objęty ceną urzędową, zmiana urzędowej ceny nastąpi z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego tę cenę a nowa cena urzędowa będzie ceną maksymalną jaką może za lek zapłacić Zamawiający. Zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen, jak również dodania nowych produktów ,e) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy – w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,f) zaistnienia możliwości obniżenia cen (zmiany korzystne dla Zamawiającego– promocje, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy),g) jeżeli produkt zostanie objęty refundacją, obniżki cen spowodowanej zmniejszeniem wyceny przez właściwy organ ,h) Zamawiający dopuszcza zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania oraz dawki, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,i) W przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: zmiany dotyczące danych obydwu stron umowy w tym zmiana osoby reprezentującej, zmiany adresowe, zmiany w nazwie firmy, zmiany rachunku bankowego, itp., przy czym zmiany te nie mogą prowadzić do zmian podmiotowych.j) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:1)nazwy, kodu EAN lub podmiotu odpowiedzialnego oferowanego towaru pod warunkiem zachowania tej samej postaci, dawki i drogi podania w zakresie tej samej substancji czynnej w przypadku braku dostępności danego towaru (dotyczy produktów leczniczych),2) nazwy, kodu EAN lub podmiotu odpowiedzialnego/producenta/wytwórcy oferowanego towaru pod warunkiem zachowania pozostałych parametrów (dotyczy opatrunków),3) dawki lub stężenia (zastąpienie dotychczasowej dawki/stężenia nową bądź wprowadzenie dodatkowej dawki/stężenia) oferowanego produktu wynikającej z potrzeby indywidualnego dostosowania do terapii lub w przypadku braku dostępności danego produktu.3.W całym okresie obowiązywania umowy składnik ceny, jakim

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-08 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Ofertę wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/ https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl przy użyciu zakładki „Złóż ofertę”

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-08 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.