Ogłoszenie z dnia 2024-03-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00060058/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łącko
1.5.2.) Miejscowość: Łącko
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 184445558
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a3cb296b-b9df-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3cb296b-b9df-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052905/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00060058
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK.271.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg tj.:1) soli drogowej o frakcji 0-5 mm w ilości 100 ton
Sól drogowa kamienna, powinna być gatunku DR, czyli do wykonania mieszanek uszorstniających (mieszanek z kruszywem) lub do bezpośredniego posypywania przez pojazdy z posypywarkami talerzowymi. Sól powinna skutecznie i szybko topić lód i zapobiegać gołoledzi, nie może być toksyczna oraz nie ulegać zbryleniu w okresie magazynowania. Sól drogowa powinna być frakcji 0-5 mm, zawartość NaCl min. 90%, zawartość H20 max. 3%. Sól powinna mieć postać krystaliczną, niezbryloną, sypką, barwy białej lub białej o naturalnym odcieniu szarym lub różowym. Sól powinna spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02.
Przedmiot zamówienia musi posiadać dokument jakości dołączony do każdej dostawy.
Rozliczanie się za dostawę przedmiotu zamówienia będzie następować na podstawie raportów wagowych.
Wykonawca dostarczając materiały sypkie będące przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do ważenia pojazdów na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się na działce 1912/1 w Łącku (PSZOK) w następujący sposób:
1) przed rozpoczęciem rozładunku materiałów sypkich - pojazd pełny,
2) po dokonaniu rozładunku materiałów sypkich - pojazd pusty
Wykonawca z każdorazowego ważenia, sporządzi raport wagowy, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Miejsce dostawy materiałów: działka 1617/10 w Łącku lub 1912/1 w Łącku.
Transport soli drogowej zapewnia Wykonawca na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
4.5.5.) Wartość części: 63960,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do zimowego utrzymania dróg tj.:2) mieszanki popiołowo-żużlowej o frakcji 0-8 mm w ilości 1000 ton.
Mieszanka popiołowo- żużlowa o ciągłym uziarnieniu 0-8 mm z żużlu kotłowego. Nie powinna być zbyt łamliwa, nie może zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych, lub innych zanieczyszczeń mogących wzmagać korozję pojazdów i konstrukcji stalowych. Powinna być w miarę jednorodna, gdzie zawartość ziaren drobnych (<0,075 mm) powinna być minimalna (zaleca się do 3%). Mieszanka powinna spełniać normę PN-78/B-01101:1978 lub PN-EN 13043:2004.
Przedmiot zamówienia musi posiadać dokument jakości dołączony do każdej dostawy.
Rozliczanie się za dostawę przedmiotu zamówienia będzie następować na podstawie raportów wagowych.
Wykonawca dostarczając materiały sypkie będące przedmiotem zamówienia zobowiązany jest do ważenia pojazdów na legalizowanej wadze Zamawiającego znajdującej się na działce 1912/1 w Łącku (PSZOK) w następujący sposób:
1) przed rozpoczęciem rozładunku materiałów sypkich - pojazd pełny,
2) po dokonaniu rozładunku materiałów sypkich - pojazd pusty
Wykonawca z każdorazowego ważenia, sporządzi raport wagowy, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Miejsce dostawy materiałów: działka 1617/10 w Łącku lub 1912/1 w Łącku.
Transport mieszanki zapewnia Wykonawca na własny koszt i ryzyko.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14630000-6 - Żużel, popioły, odpady żelaza i złom
4.5.5.) Wartość części: 70110,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 31.01.2024 r. do godziny 11:00 wpłynęły 3 oferty na realizację zadania. Zamawiający przed otwarciem ofert, na stronie prowadzonego postępowania zamieścił informację dotyczącą kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia tj. kwotę w wysokości: 63 960,00 PLN.
Biorąc pod uwagę, że wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy Pzp.
Na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
UZASADNIENIE PRAWNE
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy Pzp - „Wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert, tj. do dnia 31.01.2024 r. do godziny 11:00 wpłynęły 3 oferty na realizację zadania. Zamawiający przed otwarciem ofert, na stronie prowadzonego postępowania zamieścił informację dotyczącą kwoty jaką zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotu zamówienia tj. kwotę w wysokości: 70110,00 PLN
Cena najkorzystniejszej oferty wynosi 123000,00 PLN. Biorąc pod uwagę, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę zarezerwowaną na realizację zadania, Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne
Postanowienie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp -"cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty"
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Oferta Wykonawcy K2A TRANSPORT Sp. z o.o., Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk została odrzucona z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie złożył podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału w postpowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu.
2. Oferta Wykonawcy VICTORIA POLSKA Leszek Kołodziej Obidza 376, 33-389 Jazowsko została odrzucona z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca w ofercie nie wskazał w ofercie terminu płatności faktur.
3. Oferta Wykonawcy Eko Serwis Sp. z o.o. została odrzucona z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie złożył wyjaśnienia treści oferty w zakresie czy wskazane informacje zawarte w ofercie stanowią (lub nie stanowią) tajemnicę przedsiębiorstwa.
Informacja o ofertach odrzuconych Część II
1. Oferta Wykonawcy VICTORIA POLSKA Leszek Kołodziej Obidza 376, 33-389 Jazowsko tawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit c) ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca nie złożył oświadczenia, czy zachodzą w stosunku do Wykonawcy podstawy wykluczenia z postępowania spośród wymienionych w art. 108 ust 1 ustawy Pzp lub art. 109 ust. 1 pkt 4.
2. Oferta MW DUDA Transport Wojciech Duda, Łącko 578,33-390 Łącko została odrzucona z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2.
Wykonawca nie złożył oświadczenia o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie złożył wyjaśnienia czy wskazane informacje zawarte w ofercie stanowią (lub nie stanowią) tajemnicę przedsiębiorstwa i czy Wykonawca zamówienie wykona samodzielnie czy część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
INNE PRZETARGI ŁĄCKO
- Zakup wyposażenia do żłobka w Łącku w ramach zadania p.n.: "Budowa przedszkola samorządowego wraz ze żłobkiem i częścią administracyjną Urzędu Gminy Łącko"
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
więcej: przetargi ŁĄCKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
- Dostawa materiałów do bieżącego utrzymania dróg gminnych na terenie Gminy Raciąż w 2025 r.
- Dostawa chemii gospodarczej oraz materiałów i akcesoriów do utrzymania czystości obiektów dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- DOSTAWA SOLI DROGOWEJ NIEZBRYLAJĄCEJ SIĘ GATUNKU DR I DS DO CELÓW ZWALCZANIA ŚLISKOŚCI ZIMOWEJ WRAZ Z JEJ TRANSPORTEM PRZEZ OKRES TRZECH SEZONÓW ZIMOWYCH 2006/2007, 2007/2008 I 2008/2009.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.