Ogłoszenie z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOLESŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 68
1.5.2.) Miejscowość: Bolesław
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-220
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@boleslaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.boleslaw.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław – Etap VI
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00232498
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068852/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Opracowanie projektu technicznego na budowę kanalizacji sanitanej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-71e2d025-06ca-4288-a763-f1eb8776c77e
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
5. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.
U. z 2020 poz. 2415).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku
załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów
elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być
opatrzone, zgodnie z
wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby,
podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do
przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem
podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
7. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia.
8. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.
gov.pl/regulamin/#regulamin-serwisu.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
sekretariat@boleslaw.com.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ 272.1.1.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obszar miejscowości Kuzie, części miejscowości m. Świebodzin – przysiółek Kosiorówka, cz. m. Bolesław, obszar części miejscowości Podlipie (część południowa i wschodnia)
Ogółem ok 78 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Kuziu
Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 12,3 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.
Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem czerwonym.
Wskazuje się proponowane miejsca włączenia projektowanej sieci do istniejącej/projektowanej na działce Świebodzin nr 111/1.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
A. Cena - 60%
B. Termin płatności wynagrodzenia - 40%,
Sposób obliczenie wartości punktowej kryteriów:
- Kryterium A cena brutto, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
C = Cnk/Cbo x 60
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (najtańsza)
Cbo – cena badanej oferty
W tym Kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt
- Kryterium B. Termin płatności wynagrodzenia
W kryterium Termin płatności wynagrodzenia punkty będą przyznawane w oparciu o podany w formularzu ofertowym termin płatności w następujący sposób:
Najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego, (warunek konieczny) 7 dni
Najdłuższy możliwy termin płatności uwzględniony do oceny przez Zamawiającego 30dni
T = Tbo/Tmax x 40
Tmax– termin płatności wynagrodzenia maksymalny (30 dni)
Tbo – termin płatności wynagrodzenia badanej oferty w dniach
W przypadku braku podania terminu płatności wynagrodzenia lub podanie krótszego terminu niż 7 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 7 dni.
W przypadku podania terminu płatności dłuższego niż 30 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 30 dni.
Ocena końcowa przyznana wykonawcy (P) będzie sumą punktów uzyskanych w obu kryteriach
P=C+T
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obszar części miejscowości Podlipie (pozostała część ), obszar części miejscowości Samocice.
Ogółem ok. 50 budynków w tym budynek OSP/Dom Ludowy w Podlipiu oraz budynek dawnego gimnazjum w Podlipiu.
Wg wstępnych założeń przewidziano konieczność wykonania łącznie ok. 9,0 km sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej. Założono konieczność zaprojektowania 2 szt. pompowni sieciowych (w przypadku stosowania pomp wirowych w pompowniach przydomowych) i wskazano ich orientacyjne lokalizacje.
Obszar do skanalizowania na załączonych mapach zaznaczono kolorem niebieskim.
Wskazuje się miejsca włączenia projektowanej sieci do projektowanej w m. Samocice dz.1389, 1387.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
A. Cena - 60%
B. Termin płatności wynagrodzenia - 40%,
Sposób obliczenie wartości punktowej kryteriów:
- Kryterium A cena brutto, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
C = Cnk/Cbo x 60
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (najtańsza)
Cbo – cena badanej oferty
W tym Kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt
- Kryterium B. Termin płatności wynagrodzenia
W kryterium Termin płatności wynagrodzenia punkty będą przyznawane w oparciu o podany w formularzu ofertowym termin płatności w następujący sposób:
Najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego, (warunek konieczny) 7 dni
Najdłuższy możliwy termin płatności uwzględniony do oceny przez Zamawiającego 30dni
T = Tbo/Tmax x 40
Tmax– termin płatności wynagrodzenia maksymalny (30 dni)
Tbo – termin płatności wynagrodzenia badanej oferty w dniach
W przypadku braku podania terminu płatności wynagrodzenia lub podanie krótszego terminu niż 7 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 7 dni.
W przypadku podania terminu płatności dłuższego niż 30 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 30 dni.
Ocena końcowa przyznana wykonawcy (P) będzie sumą punktów uzyskanych w obu kryteriach
P=C+T
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa istniejącej sieci do pojedynczych budynków – 12 szt. zakres określony przez Zamawiającego jako uzupełnienie istniejącej sieci kanalizacyjnej w Bolesławiu, Pawłowie, Samocicach i Strojcowie. Budynki te są na obszarze z funkcjonująca siecią ciśnieniową. Sieć na tym obszarze funkcjonuje w oparciu o pompy wirowe. Szacuje się że średnia odległość budynku od sieci kanalizacyjnej wynosi ok 25 m.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
71340000-3 - Zintegrowane usługi inżynieryjne
71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych do 20% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dotychczasowemu Wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na
powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba
rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia będą prace określone w specyfikacji technicznej załączonej do niniejszej SWZ. Zamówienia będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie z wolnej ręki. Zamówienia będą udzielane w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót stanowiących przedmiot zamówienia na skutek zaistnienia zmian w rozmiarze przedmiotowego zamówienia oraz wystąpienia nowych zadań gospodarczych lub
publicznych.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagami:
A. Cena - 60%
B. Termin płatności wynagrodzenia - 40%,
Sposób obliczenie wartości punktowej kryteriów:
- Kryterium A cena brutto, gdzie ilość punktów liczona będzie według wzoru:
C = Cnk/Cbo x 60
Cnk – cena najkorzystniejsza spośród złożonych ofert (najtańsza)
Cbo – cena badanej oferty
W tym Kryterium można uzyskać maksymalnie 60 pkt
- Kryterium B. Termin płatności wynagrodzenia
W kryterium Termin płatności wynagrodzenia punkty będą przyznawane w oparciu o podany w formularzu ofertowym termin płatności w następujący sposób:
Najkrótszy możliwy termin płatności wymagany przez Zamawiającego, (warunek konieczny) 7 dni
Najdłuższy możliwy termin płatności uwzględniony do oceny przez Zamawiającego 30dni
T = Tbo/Tmax x 40
Tmax– termin płatności wynagrodzenia maksymalny (30 dni)
Tbo – termin płatności wynagrodzenia badanej oferty w dniach
W przypadku braku podania terminu płatności wynagrodzenia lub podanie krótszego terminu niż 7 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 7 dni.
W przypadku podania terminu płatności dłuższego niż 30 dni- spowoduje przyjęcie do obliczeń 30 dni.
Ocena końcowa przyznana wykonawcy (P) będzie sumą punktów uzyskanych w obu kryteriach
P=C+T
Maksymalna łączna liczba punktów jaką może uzyskać Wykonawca wynosi – 100 pkt
Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert niepodlegających odrzuceniu
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności wynagrodzenia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:-nie podlegają wykluczeniu;
-spełniają warunki udziału w postępowaniu.
2. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
- nie dotyczy
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów;
- nie dotyczy
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
- nie dotyczy
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
W zakresie Części 1 i Części 2
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli:
a) wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej usługę dotyczącą wykonania projektu obejmującego sieć kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej o długości nie mniejszej niż 8 km z co najmniej 40 pompowniami..
b) dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim:
- minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ)
W zakresie Części 3
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli:
dysponuje osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia w tym przede wszystkim:
- minimum jedną osobą posiadająca uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zamawiający dokona oceny wstępnej spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia Wykonawcy (załącznik nr 2 do SWZ)
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości :Dla 1 części zamówienia: 2 000,00 zł ( dwa tysiące złotych 00/100)
Dla 2 części zamówienia: 1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100)
Dla 3 części zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla tej części zamówienia.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019r. poz.310, 836 i 1572)
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – nr rachunku 90 8589 0006 0070 0000 0013 0003
5. W tytule przelewu należy wskazać nr postępowania i nr części na jaką składana będzie oferta tj PZ 272.1.1.2025 Część nr XXX
6. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku bankowego zamawiającego.
7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wniesione w oryginale w postaci elektronicznej i musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązane wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Wadium należy załączyć do zaszyfrowanej zgodnie z zapisami pkt. 10 SWZ oferty wykonawcy. Zwrot wadium przetargowego nastąpi zgodnie z art. 98 ustawy Pzp.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z treścią art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
10.Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznymi osób upoważnionych do jego wystawienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
11.W celu uniknięcia wątpliwości Zamawiający informuje, iż sprzeczne z ww. wymogami będzie przesłanie skanu, sporządzonego w formie pisemnej, dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie innej niż pieniężna.
12. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego.
13. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego.
14.Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą.
15.Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert.
16. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z paragrafem nr 10 projektu umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Za posrednictwem Platformy e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-23 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI BOLESŁAW
- Projekt kanalizacji sanitarnej w gminie Bolesław - Etap VI
- Budowa budynku biurowo-socjalnego na działce 1043/11 w Bolesławiu ul. Wyzwolenia wraz z zagospodarowaniem terenu.
więcej: przetargi BOLESŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa ramp do odśnieżania samochodów ciężarowych na terenie MOP Skoszewy Zachód oraz Wschód przy autostradzie A1 woj. łódzkie
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wybuduj" montażu urządzeń transportu bliskiego: dwóch kompletów platform przyschodowych dla osób z niepełnosprawnościami oraz balustrady zabezpieczającej
- Modernizacja pomieszczeń w budynku OSA dla potrzeb rTWR Modlin
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1500E w miejscowości Pajęczno-Siedlec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.