Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00180141/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy
– etap III"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "DOLINA BARYCZY" - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020286417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle 35
1.5.2.) Miejscowość: Milicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkdolinabaryczy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkdolinabaryczy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10907211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy– etap III"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d077ccf3-13b9-48fb-b0a9-79e8a598e469
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy – etap III” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00180141
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-30/TP/PGK/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz, obejmująca działki nr 305, 192/25, 192/13 AM-1 obręb Sławoszowice, 2/8 AM-1 obręb Duchowo, o łącznej długości około 0,68 km, w tym:a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC SN8 DN200 mm w dz. 305 AM1 obr. Sławoszowice – ok. 25,3 mb (w tym przecisk w rurze osłonowej stalowej Dz 323.9x8 mm na odcinku 23,3 m) - koszt niekwalifikowalny;
b) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC SN8 DN200 mm – ok. 263,7 mb;
c) kanały boczne zakończone na granicy poszczególnych posesji PVC SN8 DN200 mm – ok. 5,9 mb;
d) kanały boczne zakończone na granicy poszczególnych posesji PVC SN8 DN160 mm – ok. 66,5 mb;
e) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEHD PE100 SDR 17 DN110mm – ok. 315,4 mb;
f) studnie prefabrykowane betonowe DN1000 mm – 8 szt.;
g) studnia prefabrykowana betonowa osadnikowa DN1200 mm – 1 szt.;
h) studnia rozprężna PEHD DN1000mm – 1 szt.;
i) przepompownia ścieków DN1500 mm z szafą sterowniczą wraz z konfiguracją, rozbudową systemu wizualizacji na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu i przesyłem danych oraz ułożenie kabla zasilającego od złącza pomiarowego do szafy sterowniczej – 1 kpl.
Przedmiot umowy obejmuje także roboty odtworzeniowe terenu do stanu pierwotnego, odbudowę nawierzchni dróg zgodnie z uzgodnieniem zarządcy drogi, prace geodezyjne, wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania i oddania robót do eksploatacji, a także dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie robót od właściwego organu administracji publicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1015529,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
B. Część II: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowości Stawiec, gm. Milicz, obejmująca działki nr 73/18, 73/20, 73/22, 69/7, 217/1 AM-1 obręb Stawiec, o łącznej długości około 0,56 km, w tym:a) sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej PVC SN8 DN200 mm – ok. 327,6 m;
b) sieć kanalizacji sanitarnej tłocznej PEHD PE100 SDR17 DN90 mm – ok. 194,3 m;
c) kanały boczne zakończone na granicy poszczególnych posesji PVC SN8 DN160 mm – ok. 37,7 mb;
d) studnie prefabrykowane betonowe DN1000 mm – 10 szt.;
e) studnia prefabrykowana betonowa osadnikowa DN1200 mm – 1 szt.;
f) przepompownia ścieków DN1500 z szafą sterowniczą wraz z konfiguracją, rozbudową systemu wizualizacji na Oczyszczalni Ścieków w Miliczu i przesyłem danych oraz ułożenie kabla zasilającego od złącza pomiarowego do szafy sterowniczej – 1 kpl.
Przedmiot umowy obejmuje także roboty odtworzeniowe terenu do stanu pierwotnego, odbudowę nawierzchni dróg zgodnie z uzgodnieniem zarządcy drogi, prace geodezyjne, wszelkie inne czynności niezbędne do wykonania i oddania robót do eksploatacji, a także dostarczenie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do uzyskania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie robót od właściwego organu administracji publicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.5.) Wartość części: 1390134,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. W związku z powyższym, iż wystąpiła podstawa opisana w art. 255 pkt 6 Ustawy PZP Zamawiający podaje uzasadnienie podstawy unieważnienia postępowania w zakresie Części I zamówienia w nawiązaniu do art. 281 ust. 4 Ustawy PZP – „Kwota wadium, o której mowa w ust. 2 pkt 10, nie może być większa niż 1,5 % wartości zamówienia.” W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w zakresie Części I zamówienia, Zamawiający omyłkowo określił kwotę wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100), która to kwota przekracza 1,5% wartości zamówienia. Zamawiający stwierdził powyższą nieprawidłowość dopiero po otwarciu ofert. W związku z tym, na tym etapie postępowania nie ma możliwości zmiany lub skorygowania wysokości wadium. Wada ta ma charakter niemożliwy do usunięcia. W związku z powyższym zachodzi sytuacja opisana w art. 255 pkt 6 Ustawy PZP tj. postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z tym postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie Części I podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dostawa laparoskopu - toru wizyjnego 4K z funkcją obrazowania fluorescencyjnego ICG oraz dostawa narzędzi laparoskopowych w podziale na dwa zadania
- Remont i przebudowa w zakresie ocieplenia budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Miliczu
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego na plaży w Gąsawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej im. Stanisława Staszica w Krzczonowie
- Roboty budowlane polegające na remoncie przejścia podziemnego prowadzącego na strzelnicę biatlonową w Dusznikach-Zdroju
- Wykonanie robót budowlanych w MUZEUM PRZYRODY - DWÓR LUTOSŁAWSKICH w Drozdowie w ramach realizacji zadania pn. "PRZYWRACANIE DAWNEGO BLASKU DWOROWI LUTOSŁAWSKICH - ETAP IV"
- "Wykonanie prac adaptacyjno-modernizacyjnych w ramach inwestycji pn. "Modernizacja, przebudowa, doposażenie SOR oraz pracowni diagnostycznych współpracujących z SOR w SPZOZ w Krasnymstawie."
- Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego oraz utworzenie oddziału geriatrycznego w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.