Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00172757/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Remont zespołu boisk sportowych – zadanie pod nazwą – „ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 10 – Inspektor Nadzoru.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA JAROSŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900520
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@um.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastojaroslaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_jaroslaw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu boisk sportowych – zadanie pod nazwą – „ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 10 – Inspektor Nadzoru.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8611275-add2-4889-9dfe-cf264730a722
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00068704/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Remont zespołu boisk sportowych - zadanie pod nazwa- "ORLIK 2012" przy Szkole Podstawowej nr 10 - Inspektor Nadzoru
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00172757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8098,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie Nadzoru Inwestycyjnego nad inwestycją remont zespołu boisk sportowych zadanie pod nazwą „ORLIK 2012” przy Szkole Podstawowej nr 10”. Zadanie inwestycyjne dofinansowane przez Ministra Sportu i Turystyki w ramach programu „Modernizacji Kompleksów Sportowych ‘Orlik ’2024”.
Zadanie obejmuje wykonanie remontu boiska do piłki nożnej, boiska wielofunkcyjnego oraz rozbieg i zeskocznię w dal.
Budynek Szkoły nie jest objęty ochroną konserwatorską. Teren objęty inwestycją to działką Inwestora, o numerach ewid. gr. 3102 przy osiedlu Słoneczne 7, obręb nr 4 – miasto Jarosław.
W ramach zadania wykonane będzie:
- boisko do piłki nożnej o wymiarach 62,0x30,0 m. W chwili obecnej boisko posiada nawierzchnie z trawy syntetycznej na podbudowie tłuczniowej z warstwą wyrównawczą z miału kamiennego. Nawierzchnia była wypełniana piaskiem kwarcowym i granulatem EPDM. Wykonać należy zdjęcie istniejącej trawy syntetycznej, wyrównanie i uzupełnienie podłoża z zagęszczeniem, ułożenie maty absorbującej z pianki poliuretanowej wtórnie spienianej grubości 10 mm pasami o szerokości 1,0 m z około 2 cm odstępami pomiędzy pasami. Na tak przygotowanej powierzchni układamy trawę bez zasypową 4 generacji - i wklejamy linie boiska. Wykonaną nawierzchnie należy wypełnić piaskiem kwarcowym płukanym i suszonym w ilości 5-8 kg/m2, w celu ustabilizowania nawierzchni. Trawa powinna posiadać atest higieniczny PZH oraz dopuszczenia do stosowania na boiskach piłkarskich;
- boisko wielofunkcyjne do koszykówki i piłki siatkowej o wymiarach 32,60 x 19,10 m posiada nawierzchnię poliuretanowa dwuwarstwowa z wierzchnia warstwą natryskową na podbudowie tłuczniowej. Projektuje się dokładne oczyszczenie poprzez zmycie ciśnieniowe i wykonanie nowej nawierzchni (górnej warstwy użytkowej) dwuwarstwowej grubości 3 mm z mieszanki kleju poliuretanowego i granulatu EPDM oraz wymalowanie linii boisk. Wykonawca nawierzchni powinien posiadać pełną wersję aprobaty technicznej ITB lub rekomendacji technicznej ITB, lub kartę techniczną producenta zawierającą parametry nawierzchni, atest higieniczny PZH, autoryzację producenta oferowanej nawierzchni sportowej;
- skocznia w dal – projektuje się nawierzchnię rozbiegu poliuretanową dwuwarstwową. Dolna warstwa stabilizująca grubości 35 mm z użyciem SBR oraz warstwa górna grubości 10 mm wykonanej z EPDM z wyłożeniem na obrzeża. Podbudowa z chudego betonu RM=9,0 MPa grubości 12 cm na warstwie z piasku grubości 23,5 cm. Obramowanie z obrzeży betonowych 6x20 cm „wtopione” na ławie betonowej z betonu C8/10. W odległości 1,0 m od skrzyni zeskoczni zamontowana będzie skrzynka do deski odbicia wraz z atestowana deska. Skrzynia piaskownicy zeskoczni ze struganych bali nasyconych 5x25 cm. W środku piaskownicy dół chłonny w kształcie odwróconego stożka ściętego (1,0x1,0/0,50x0,50 m) głębokości 50 cm wypełnionego żwirem 16-31,5 mm. Wypełnienie skrzyni piaskiem grubości 40 cm.
Wszystkie materiały użyte do remontu „Orlika” powinny mieć stosowne atesty lub dopuszczenia do stosowania.
„Projekt remontu” – remont zespołu boisk sportowych „Orliku 2012” przy Szkole Podstawowej nr 10 w Jarosławiu.
Wszystkie wybrane rozwiązania muszą mieć zastosowane materiały i wyroby budowlane oraz urządzenia posiadające odpowiednie atesty, certyfikaty i odpowiadać obowiązującym normom. Zamawiający zastrzega sobie prawo do systematycznego sprawdzania postępu prac z realizacji inwestycji.
W zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego dla inwestycji.
Lokalizacja inwestycji:
Inwestycja zlokalizowana jest w Jarosławiu na działce o nr ewid. gr. 3102 – obręb 4, dotyczy budynku Szkoły Podstawowej nr 10 im. Wojska Polskiego na osiedlu Słoneczne 7.
Szczegółowy zakres zamówienia określa:
• niniejszy opis przedmiotu zamówienia,
• wzór umowy.
W ramach inwestycji zakres prac obejmuje:
Prowadzenie ogólnego nadzoru nad realizacją inwestycji i jej finansowaniem wraz z faktycznym potwierdzeniem wykonanych robót, a także kontrolowania rozliczeń budowy wraz z podpisaniem końcowego protokołu odbioru robót.
Nadzór nad terminowością realizacji robót budowlanych, a w szczególności w zakresie dotrzymania terminu ich zakończenia.
Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do wykonania obowiązków jakie ciążą na Inwestorze (Zamawiającym).
Uwaga!
• Inspektor Nadzoru podczas prowadzenia prac budowlanych zobowiązany będzie do ścisłej współpracy z kierownictwem placówki.
• Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie koszty związane z prawidłowym i bezpiecznym pełnieniem nadzoru nad wykonaniem zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6932,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13215,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6932,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis sp. z o.o. S2 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191673374
7.3.3) Ulica: Słoneczna 47
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARKADIS SP. Z O.O. S2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ARKADIS SP. Z O.O. S2 SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6932,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 126 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa rękawic jednorazowych, z tworzyw sztucznych oraz chirurgicznych.
- Modernizacja Budynku nr 2 - parter, II piętro
- Zakup oleju napędowego do samochodów służbowych Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
- Dostawa odczynników, krwinek wzorcowych, materiałów zużywalnych do badań immunohematologicznych w systemie mikrokolumnowym z dzierżawą,instalacją do syst. AMMS aut. analiz. immun. i wirówko-czytnika
- Przebudowa łazienek na Oddziale Neurologicznym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu- powtórka.
- Przebudowa sal chorych i łazienek na Oddziale Dziecięcym Szpitala Centrum Opieki Medycznej w Jarosławiu.
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego podczas realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Rewaloryzacja, konserwacja i rozszerzenie publicznych funkcji Muzeum Zamek w Dębnie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad rob. bud. podczas realizacji zadania pn. Remont pomieszczeń w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Syreny 18 w Warszawie - nr postęp.: 44/ZP/25.
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.