Ogłoszenie z dnia 2025-06-26
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn.: Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Żukowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675095
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska 52
1.5.2.) Miejscowość: Żukowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-330
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugzukowo@zukowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zukowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego
nad realizacją zadania pn.: Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d13b3c3f-9b44-418b-81cd-dfe8cc7e3e17
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00294938
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039079/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Budowa Szkoły Podstawowej w Leźnie ( w formule zaprojektuj i wybuduj)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11195453.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1119545
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zob. rozdział XIII-XIV SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zob. rozdział II SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zob. rozdział II SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.27.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: Budowa Szkoły Podstawowej
w Leźnie (w formule zaprojektuj i wybuduj).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunek w tym zakresie, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o kwalifikacjach zawodowych:
1) inspektor nadzoru branży konstrukcyjno – budowlanej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzorowania / kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej konstrukcyjno – budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej będzie pełnił funkcję koordynatora nadzoru inwestorskiego tj. będzie koordynował pracę inspektorów nadzoru wszystkich branż,
2) inspektor nadzoru branży sanitarnej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzorowania / kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3) inspektor nadzoru branży elektrycznej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzorowania / kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
4) inspektor nadzoru branży telekomunikacyjnej (teletechnicznej) – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzorowania / kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
5) inspektor nadzoru branży drogowej – co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie nadzorowania / kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia jednej osobie pełnienia więcej niż jednej funkcji podczas realizacji zamówienia pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawień.
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do ww. ustawy. Dopuszcza się ważne i odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
W zakresie uprawnień budowlanych zamawiający dopuszcza kwalifikacje zawodowe nabyte w innych niż Rzeczpospolita Polska państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – na zasadach określonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane – z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego (Załącznik nr 9 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób (Załącznik nr 6 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składają się:1) wypełniony formularz ofertowy (OFERTA) sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
2) dokumenty / informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa (o ile dotyczy),
3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ,
4) pełnomocnictwo (o ile dotyczy),
5) zobowiązania podmiotów udostępniających zasoby – Załącznik nr 7 do SWZ
(o ile dotyczy),
6) oświadczenie dot. realizacji zamówienia przez wykonawców wspólnie ubiegających się udzielenie zamówienia – Załącznik nr 8 do SWZ (o ile dotyczy);
7) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 5 do SWZ (o ile dotyczy).
8) wadium (jeżeli jest wnoszone w formie niepieniężnej).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).Zob. rozdział XVI SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy,
2) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.
Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu poszczególnych wykonawców.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w Rozdziale IX SWZ,
2) warunki udziału w postępowaniu określone w Rozdziale VIII SWZ winien spełniać co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
4. Oświadczenie z wykorzystaniem formularza - Załącznik nr 4 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie zamawiającego złożyć aktualne na dzień złożenia podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale X SWZ, przy czym:
1) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 1 i 2 składa każdy z nich,
2) podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 4 pkt 3 i 4 składa odpowiednio wykonawca / wykonawcy, który / którzy wykazują spełnienie warunku w zakresie i na zasadach opisanych w Rozdziale VIII SWZ.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
7. Spółki cywilne traktowane są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zob. zał. nr 2 do SWZ - Projekt umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1119545
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych:1) w art. 108 ust. 1 ustawy PZP,
2) w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP,
3) w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514), tj.:
a) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
b) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 644) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
c) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 z późn. zm.) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
INNE PRZETARGI ŻUKOWO
- Zakup i dostawa podłogi interaktywnej do realizacji zajęć dla uczniów z SPE w 4 szkołach podstawowych w Gminie Żukowo.
- Remont drogi gminnej (nawierzchnia bitumiczna) w Glinczu na ul. Brzozowej
- Prace remontowo-adaptacyjne węzła sanitarnego, szatni oraz pomieszczeń towarzyszących w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Żukowie
więcej: przetargi ŻUKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pn.: "EW Pilchowice I Modernizacja Obiektów Zbiornika Wodnego"
- PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją robót drogowych.
- ZP-22/25 Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla cz. II piętra Segm. A dla potrzeb Pracowni Endoskopii i Kolonoskopii SSM sp. z o.o w restrukturyzacji,
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: ,,Termomodernizacja i poprawa efektywności energetycznej budynków szkół Powiatu Hrubieszowskiego - etap I"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży drogowej przy realizacji zadania inwestycyjnego
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej przy realizacji zadania inwestycyjnego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.