eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrójecDostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu



Ogłoszenie z dnia 2025-05-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Grójecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223149

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Józefa Piłsudskiego 59

1.5.2.) Miejscowość: Grójec

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 665 11 00

1.5.8.) Numer faksu: 48 665 11 47

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@grojec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grojec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef332eef-02e2-4163-af20-2e822bf0de90

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00229709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016322/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup sprzętu i systemów teleinformatycznych w ramach projektu pn. Wzmocnienie odporności cyfrowej w Powiecie Grójeckim

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zamówienie realizowane w ramach projektu pn. Wzmocnienie odporności cyfrowej w Powiecie Grójeckim współfinansowanego z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z zastrzeżeniem pkt 6.
Więcej szczegółów w tym zakresie znajduje się w Roz. XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osob. jest Starosta Grójecki którego siedziba mieści się przy ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec; nr tel. 48 665 11 00.
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl
3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu zw. z postępowaniem prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.).
4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 01.01 roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
5. Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
6. Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osob. i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa czł. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewn. na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osob. - dostawcy usług poczty mailowej, BIP, dostawcy usług inf. w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osob. bezpośrednio Pani/Pana dot. jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27.08.2009 r. o finansach publ. zw. z udziałem w post.; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
- dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
- w przyp. gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
9. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
- na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.
10. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
12. Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
Więcej szczegółów w tym zakresie znajduje się w Roz. XXIV. Klauzula informacyjna dotycząca RODO SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZPiRP.272.31.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla Starostwa Powiatowego w Grójcu w celu stworzenia bezpiecznego, zintegrowanego i wydajnego środowiska informatycznego, które zapewni ciągłość działania, ochronę danych oraz szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych zasobów informacyjnych. Główne aspekty środowiska obejmą zabezpieczenie sieci przed zagrożeniami, monitorowanie incydentów, zarządzanie dostępem do zasobów oraz ochronę przed wyciekiem danych, co umożliwi skuteczne funkcjonowanie oraz zapewni ochronę przed cyberatakami, jak również umożliwi monitorowanie i zarządzanie infrastrukturą w czasie rzeczywistym oraz zagwarantuje bezpieczeństwo krytycznych danych obywateli i urzędu.
Zakres dostawy obejmuje zakup i wdrożenie tj. instalację i konfigurację, implementację, integrację i uruchomienie, testowanie i optymalizację urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki.
Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
Rozwiązania równoważne.
1) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż Zamawiający opisał materiały, urządzenia, technologie czy dostawy ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych. Kryterium równoważności stosowanym w celu oceny równoważności zaoferowanych rozwiązań jest spełnienie przez zaoferowane rozwiązania, co najmniej takich samych lub lepszych parametrów technicznych i funkcjonalnych, nie obniżających określonych standardów, niż te które wynikają z opisu przedmiotu zamówienia. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne obowiązany jest udowodnić na etapie składania oferty, że oferowane rozwiązanie posiada parametry i cechy, o których mowa w zdaniu poprzednim.
2) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SWZ – zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 Ustawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

48820000-2 - Serwery

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48761000-0 - Pakiety oprogramowania antywirusowego

48614000-5 - System pozyskiwania danych

48219100-7 - Pakiety oprogramowania bramowego

48731000-1 - Pakiety oprogramowania zabezpieczajacego pliki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert dokonana zostanie według następujących kryteriów:
Kryteria którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest:
Kryterium oceny Waga
Cena 100 %
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty według zasady, że 1% = 1 punkt.
Oferta z najniższą ceną otrzyma max. 100 punktów.
Pozostałe oferty otrzymają punkty proporcjonalnie mniej według wzoru określonego.
Obliczenia dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
3. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; − Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
4. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
5. warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej
1) w zakresie wykonanych dostaw (doświadczenie)

Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:
• co najmniej 2 dostawy (w ramach odrębnych zamówień, umów) wraz z wdrożeniem o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia obejmujące swym zakresem zakup i wdrożenie tj. instalację i konfigurację, implementację, integrację i uruchomienie, testowanie i optymalizację urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki na kwotę co najmniej 350.000,00 zł brutto każda
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw zgodnie z załącznikiem nr 4 (na wezwanie Zamawiającego) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz, którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Jeżeli dokumenty potwierdzające spełnienie warunków będą określały wartość w walucie obcej to Zamawiający przeliczy tą wartość na PLN wg średniego kursu NBP na dzień, do którego określona wartość się odnosi.
2) dysponowania osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego, tj.: osobę/osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w realizacji projektów o tożsamym lub podobnym charakterze co przedmiot zamówienia obejmujące swym zakresem zakup i wdrożenie tj. instalację i konfigurację, implementację, integrację i uruchomienie, testowanie i optymalizację urządzeń i oprogramowania stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki w tym:
2.1 osoba/y posiadająca/e aktualny certyfikat producenta oferowanego rozwiązania potwierdzający niezbędną wiedzę techniczną i technologiczną do przeprowadzenia szkoleń dla rozwiązań pn. Serwer NAS, Oprogramowanie do backupu, System do zbierania i analizy logów, Oprogramowanie do zarzadzania siecią, Oprogramowanie antywirusowe
2.2. jedna osoba posiadająca aktywne certyfikaty producenta oferowanego rozwiązania w zakresie wdrożenia krytycznych rozwiązań zamówienia pn. UTM poświadczające specjalistyczną wiedzę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia celem zagwarantowania wysokiej jakości, niezawodności i gwarancji wdrożenia bezpiecznego, zintegrowanego i wydajnego środowiska informatycznego, które zapewni ciągłość działania, ochronę danych oraz szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych zasobów informacyjnych. Zakres aktywnych certyfikatów ma obejmować co najmniej:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci (NS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa (SO)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu na Krawędzi Sieci (SASE)

Zamawiający dopuszcza skierowanie jednej osoby, która łącznie spełnia wszystkie wymagane wyżej warunki kwalifikacji i doświadczenia.
Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób/kwalifikacji zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (na wezwanie Zamawiającego).
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej opisane doświadczenie musi spełniać samodzielnie co najmniej jeden z tych wykonawców.
UWAGA!
Zamawiający wymaga, w przypadku wykazania kwalifikacji osobowych, że wskazana osoba/y będą brały bezpośredni udział w realizacji zamówienia w całym okresie jego trwania.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny certyfikat producenta oferowanego rozwiązania potwierdzający niezbędną wiedzę techniczną i technologiczną do przeprowadzenia szkoleń dla rozwiązań pn. Serwer NAS, Oprogramowanie do backupu, System do zbierania i analizy logów, Oprogramowanie do zarządzania siecią, Oprogramowanie antywirusowe
4. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne certyfikaty producenta oferowanego rozwiązania w zakresie wdrożenia krytycznych rozwiązań zamówienia pn. UTM poświadczające specjalistyczną wiedzę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia celem zagwarantowania wysokiej jakości, niezawodności i gwarancji wdrożenia bezpiecznego, zintegrowanego i wydajnego środowiska informatycznego, które zapewni ciągłość działania, ochronę danych oraz szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych zasobów informacyjnych. Zakres aktywnych certyfikatów ma obejmować co najmniej:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci (NS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa (SO)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu na Krawędzi Sieci (SASE)
5. Dla rozwiązań UTM Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadane aktywne specjalizacje w zakresie
• Operacji Bezpieczeństwa (SO)
• Dostępu Zero Trust (ZTNA)
• Zdefiniowanej Programowo Sieci Rozległej (SD-WAN)
• Bezpieczna Łączność (SC-LAN)
• Technologii Operacyjnej (OT)
• Krawędzi Usługi Bezpiecznego Dostępu (SASE)
• Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
6. Dla rozwiązania Biblioteka Taśmowa Wykonawca składa wraz z ofertą certyfikat techniczny producenta urządzenia wystawiony dla osoby, która będzie zajmowała się wdrożeniem i konfiguracją rozwiązania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku przesłanek wykluczenia oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ).
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualny certyfikat producenta oferowanego rozwiązania potwierdzający niezbędną wiedzę techniczną i technologiczną do przeprowadzenia szkoleń dla rozwiązań pn. Serwer NAS, Oprogramowanie do backupu, System do zbierania i analizy logów, Oprogramowanie do zarzadzania siecią, Oprogramowanie antywirusowe
4. Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne certyfikaty producenta oferowanego rozwiązania w zakresie wdrożenia krytycznych rozwiązań zamówienia pn. UTM poświadczające specjalistyczną wiedzę w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia celem zagwarantowania wysokiej jakości, niezawodności i gwarancji wdrożenia bezpiecznego, zintegrowanego i wydajnego środowiska informatycznego, które zapewni ciągłość działania, ochronę danych oraz szybki i bezpieczny dostęp do kluczowych zasobów informacyjnych. Zakres aktywnych certyfikatów ma obejmować co najmniej:
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Sieci (NS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Operacji Bezpieczeństwa (SO)
• Certyfikowany Specjalista w zakresie Dostępu na Krawędzi Sieci (SASE)
5. Dla rozwiązań UTM Wykonawca składa wraz z ofertą dokumenty potwierdzające posiadane aktywne specjalizacje w zakresie
• Operacji Bezpieczeństwa (SO)
• Dostępu Zero Trust (ZTNA)
• Zdefiniowanej Programowo Sieci Rozległej (SD-WAN)
• Bezpieczna Łączność (SC-LAN)
• Technologii Operacyjnej (OT)
• Krawędzi Usługi Bezpiecznego Dostępu (SASE)
• Bezpieczeństwa Chmury Publicznej (PCS)
6. Dla rozwiązania Biblioteka Taśmowa Wykonawca składa wraz z ofertą certyfikat techniczny producenta urządzenia wystawiony dla osoby, która będzie zajmowała się wdrożeniem i konfiguracją rozwiązania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w Roz. VIII. Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą Specyfikacji Warunków Zamówienia.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Szczegółowe informacje w tym zakresie zostały zawarte w Roz. VIII. Przedmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą Specyfikacji Warunków Zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółki cywilne):
1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum) ustanawiają pełnomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania oraz dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenia zamówienia wszelka korespondencja oraz rozliczenia będą dokonywane z pełnomocnikiem (Liderem).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (załącznik nr 8 do SWZ).
5) Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.3a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.1) zastępuje się je odpowiednio w całości lub części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgom lub jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgom, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed ich złożeniem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://spgrojec.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-26 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.