Ogłoszenie z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
(13B) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO DOLINA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191680713
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Parku Krajobrazowego 99
1.5.2.) Miejscowość: Łężyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-207
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: +48 58 672 50 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 58 672 74 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ekodolina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ekodolina.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(13B) Dostawa i wymiana granulatu odsiarczającego w reaktorze nr 3 Instalacji odsiarczania biogazu wysypiskowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b98c2a63-f60a-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229701
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez negocjacji nie złożono żadnej oferty .
W związku z powyższym Zamawiający wszczął postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy PZP i w dniu 19.05.2023 przystąpił do negocjacji.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-8691f593-ea4c-11ed-9355-06954b8c6cb9
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP-K/13B/2023/wymiana złoża
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Jednorazową dostawę granulatu odsiarczającego do zasypania jednego reaktora odsiarczającego w łącznej ilości 17 ton
(ilość dostarczonego granulatu zostanie zważona na wadze Zamawiającego) – granulat będzie dostarczony w Big-bagach o
pojemności co najmniej 1 m3;
2. Zapewnienie transportu materiału do siedziby Zamawiającego (w celu prawidłowego rozładunku samochód będzie miał
uchylne burty) – właścicielem granulatu pozostaje Wykonawca do momentu odbioru końcowego;
3. Do pasywacji zużytego złoża zostanie wykorzystany azot techniczny 4.0 w ilości nie mniej niż 7 butli o pojemności nie
mniejszej niż 10 m3 każda przy ciśnieniu 200 bar;
4. Nadzór nad wymianą złoża przez uprawnionego pracownika Wykonawcy – nadzór obejmować będzie m.in.:
4.1. organizację pracy Wykonawcy;
4.2. pasywację złoża;
4.3. nadzór nad czyszczeniem reaktora z zużytego złoża;
4.4. przekazanie Zamawiającemu zużytego złoża do czasowego jego składowania – w celu obniżenia jego temperatury;
4.5. Nadzór nad prawidłowym zasypem reaktora nowym granulatem odsiarczającym;
4.6. Uruchomienie reaktora do pracy - eksploatacji;
4.7. Potwierdzenie efektu jego prawidłowej pracy*
4.8. Przekazanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia do eksploatacji.
*Uwaga: Prawidłowość działania reaktora odsiarczającego po wymianie granulatu zostanie potwierdzona trzykrotnymi
pomiarami zawartości siarkowodoru H2S na wyjściu z reaktora. Pomiary te rozpoczną się co najmniej po trzech godzinach
od włączenia reaktora do eksploatacji i będą wykonywane w odstępach co trzy godziny. Pomiary wykonane zostaną
analizatorem biogazu Biogas 5000 SN – G503704 będącego w posiadaniu Zamawiającego. Analizator ten posiada aktualny
dokument kalibracyjny numer G503704_2/32077 z dnia 30 stycznia 2023. Pomiary skuteczności odsiarczania przeprowadzi
przedstawiciel Zamawiającego w obecności Wykonawcy.
5. Wyłączenie z eksploatacji reaktora przewidzianego do wymiany złoża poprzez zamkniecie przepustnic odcinających
reaktora odsiarczającego nr 3 na jego wlocie i wylocie;
6. Pasywacja zużytego złoża gazem obojętnym - azotem technicznym 4.0;
7. Czyszczenie wolnostojącego zbiornika reaktora odsiarczającego zlokalizowanego na terenie zakładu zagospodarowania
odpadów prowadzonego przez Zamawiającego w Łężycach gm. Wejherowo za pomocą ładowarki próżniowej;
8. W przypadku stwierdzenia zestalenia złoża - ręczne usunięcie zalegającego w zbiorniku granulatu;
9. Zasypanie reaktora nowym granulatem;
10. Uruchomienie reaktora i włączenie do eksploatacji – poprzez otwarcie przepustnicy na wylocie biogazu z reaktora oraz
stopniowe (co 5 °/3 h) otwieranie przepustnicy na wejściu zasiarczonego biogazu do reaktora – wg. oznaczeń na obudowie
przepustnicy;
11. Utylizacja zużytego złoża – po stronie Zamawiającego.
Obowiązki Zamawiającego:
b. Dokonanie rozładunku dostarczonego przez Wykonawcę Granulatu;
c. Przechowanie Granulatu do czasu jego wymiany – nie dłużej niż 3 dni – granulat będzie przechowany w zadaszonym
pomieszczeniu;
d. Szkolenie pracowników Wykonawcy w zakresie potencjalnych zagrożeń pod względem BHP i p.poż – szkolenie
przeprowadzi upoważniony przedstawiciel Zamawiającego;
e. Przekazanie protokolarnie Wykonawcy miejsca wykonywania czyszczenia;
f. Zamawiający nie udostępnia Wykonawcy zaplecza w postaci szatni, umywalni:
g. Wskazanie Wykonawcy: miejsc dostępu do wody oraz miejsca do składowania zużytego granulatu
h. Przeprowadzanie czynności odbiorowych – jeden odbiór, płatność 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo
wystawionej faktury.;
i. Zagospodarowanie powstających odpadów we własnym zakresie i na własny koszt.
Uwaga:
Zamawiający przewiduje przeprowadzenie wizji lokalnej. Nie stanowi ona warunku koniecznego do złożenia oferty w
postępowaniu.
Inne wymagania:
1. Termin wykonania – 21 dni od daty podpisania umowy;
2. Czas wykonania czyszczenia reaktora – nie dłużej niż dwa dni robocze;
3. Czas zasypania reaktora nowym granulatem – nie dłużej niż jeden dzień roboczy:
4. Uruchomienie reaktora do pełnej zdolności eksploatacyjnej – nie dłużej niż 72 godziny ciągłej jego pracy.
5. Media niezbędne dla prawidłowego wykonania prac będą dostarczone Wykonawcy nieodpłatnie.
6. Kryterium oceny ofert – całkowity koszt przedmiotu umowy.
Parametry reaktora typu Sulfax SFA 03:
1. Długość reaktora – 8,2 m;
2. Szerokość reaktora – 2,2 m;
3. Wysokość reaktora – 2,3 m;
4. Ilość granulatu – 17 Mg.
Ponadto reaktor wyposażony jest w pięć otworów rewizyjnych o średnicy 60 cm każdy na jego stropie umożliwiający wejście
do jego wnętrza.
Wymagania co do jakości granulatu:
1. Zawartość H2S na wejściu do reaktora nie więcej niż 3 500 ppm H2S;
2. Zawartość H2S na wyjściu z reaktora nie więcej niż 100 ppm H2S;
3. Żywotność złoża – nie mniej niż 180 dni ciągłej pracy;
4. Przepływ biogazu do 400 Nm3/h.
Wymagania co do parametrów technicznych granulatu odsiarczającego:
1. Ilość granulatu – 17 000 kg;
2.Gęstość nasypowa granulatu – 700 – 850 kg/m3
UWAGA:
W czasie wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, ppoż. jak i regulaminów
obowiązujących w miejscu spełnienia świadczenia m.in. wymogów związanych z systemem zarządzania środowiskowego
PN-EN ISO 14001:2015, które są dostępne w biurze Zamawiającego na terenie jego zakładu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42514000-2 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania gazów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIGA-TECH sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6821774125
7.3.3) Ulica: Ul. Krakowska 477
7.3.4) Miejscowość: Maszków
7.3.5) Kod pocztowy: 32-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI ŁĘŻYCE
- (21) Dostosowanie istniejących boksów do magazynowania odpadów przed poddaniem ich procesowi mechaniczno-biologicznemu przetwarzania w instalacji na terenie zakładu "Eko Dolina" Sp. z o. o.
- (06A) Wymiana wagi samochodowej wyjazdowej na nową wraz z optymalizacją systemów komunikacji i ważenia
więcej: przetargi ŁĘŻYCE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.