eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KętyRozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty -projektuj i buduj - 3 CZĘŚCI



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty –projektuj i buduj – 3 CZĘŚCI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kęty

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181824

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 7

1.5.2.) Miejscowość: Kęty

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-650

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: +338447600

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kety.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugkety

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/193173/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozwój błękitno- zielonej infrastruktury na terenie gminy Kęty –projektuj i buduj – 3 CZĘŚCI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b32f4622-beb2-4db9-84e7-11332e17ca94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043636/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Rozwój błękitno-zielonej infrtastruktury na terenie gminy Kęty - III części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Rozwój błękitno-zielonej infrastruktury na terenie Gminy Kęty” współfinansowany w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00073887

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6656800,81 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5391376,71 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I: Modernizacja Alei Dębowej
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie - modernizacja Alei Dębowej w ramach Projektu pn. „Rozwój błękitno-zielonej infrastruktury na terenie Gminy Kęty” współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, typ projektu A. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną. Całość zadania realizowana będzie na terenie Alei Dębowej (działki nr 599/12, 599/13, 549/3, 666/5 obręb: Kęty Podlesie) i przewiduje uzupełnienie istniejącego terenu zielonego rozwiązaniami opartymi na przyrodzie zarówno w zakresie zielonej, jak i błękitnej infrastruktury oraz uzyskanie pożądanych efektów zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie jej i zatwierdzenie przez Zamawiającego, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i pozwoleń, wykonanie prac budowlanych i robót związanych z kształtowaniem terenów zieleni, uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowaniu (jeśli będzie wymagana) oraz przekazanie do użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy.
W/w zakres prac projektowych, a także robót budowlanych i nowych nasadzeń realizowany będzie zgodnie z warunkami opisanymi w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4.1, 4.1.1, 4.1.2-oraz 4.1.3-do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami (w skrócie PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 1212148,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II: Budowa Ogrodu Miodowego
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Ogrodu Miodowego w ramach Projektu pn. „Rozwój błękitno-zielonej infrastruktury na terenie Gminy Kęty” współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, typ projektu A. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną.
Całość zadania realizowana będzie na terenie Parku Lipowego (działka nr 6869/33, obręb: Kęty Północ) i przewiduje uzupełnienie istniejącego terenu zielonego rozwiązaniami opartymi na przyrodzie zarówno w zakresie zielonej, jak i błękitnej infrastruktury oraz uzyskanie pożądanych efektów zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie jej i zatwierdzenie przez Zamawiającego, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i pozwoleń, wykonanie prac budowlanych i robót związanych z kształtowaniem terenów zieleni, uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowaniu (jeśli będzie wymagana) oraz przekazanie do użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy.
W/w zakres prac projektowych, a także robót budowlanych i nowych nasadzeń realizowany będzie zgodnie z warunkami opisanymi w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4.2, 4.2.1, 4.2.2-oraz 4.2.3-do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami (w skrócie PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

4.5.5.) Wartość części: 2172808,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III: Budowa Tajemniczego Ogrodu
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Tajemniczego Ogrodu w rejonie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kętach w ramach Projektu pn. „Rozwój błękitno-zielonej infrastruktury na terenie Gminy Kęty” współfinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Priorytet 8 Fundusze europejskie dla sprawiedliwej transformacji Małopolski Zachodniej, Działanie 8.14 Transformacja klimatyczna, typ projektu A. Rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury w powiązaniu z rozwojem usług ekosystemowych i edukacją klimatyczną.
Całość zadania realizowana będzie na terenie zielonym pomiędzy Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, a obwodnicą miasta (działki nr dz. nr 2002/8, 2005/247, 2002/9, 2512/1, 2511/2, 2002/7, 2512/2 obręb ewidencyjny - 0004 Kęty Nowe Miasto, jedn. ewid - 121304_4 Kęty miasto) i przewiduje umożliwienie korzystania z trudnodostępnego dotychczas terenu zielonego poprzez uzupełnienie istniejącego terenu zielonego rozwiązaniami opartymi na przyrodzie zarówno w zakresie zielonej, jak i błękitnej infrastruktury oraz uzyskanie pożądanych efektów zgodnie z założeniami Programu Funkcjonalno-Użytkowego (PFU).
Do Wykonawcy należeć będzie wykonanie dokumentacji projektowej, uzgodnienie jej i zatwierdzenie przez Zamawiającego, uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień, decyzji i pozwoleń, wykonanie prac budowlanych i robót związanych z kształtowaniem terenów zieleni, uzyskanie decyzji o dopuszczeniu do użytkowaniu (jeśli będzie wymagana) oraz przekazanie do użytkowania obiektu będącego przedmiotem zamówienia.
Pełna odpowiedzialność za osiągnięcie zakładanych celów przedsięwzięcia i osiągnięcie parametrów gwarantowanych spoczywa na Wykonawcy.
W/w zakres prac projektowych, a także robót budowlanych i nowych nasadzeń realizowany będzie zgodnie z warunkami opisanymi w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Zamówienie będzie realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4.3, 4.3.1, 4.3.2-do SWZ tj. opis przedmiotu zamówienia oraz program funkcjonalno-użytkowy z załącznikami (w skrócie PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.5.) Wartość części: 2006420,43 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1234550,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1962055,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1300000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREEN GARDEN Robert Orda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5512260391

7.3.3) Ulica: Bachowice, ul. Na Wzgórzach 34

7.3.4) Miejscowość: Spytkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-116

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej: Firma Wielobranżowa ZOEN Architektura krajobrazu Paulina Cieślik


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1300000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie należy zrealizować w terminie: do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w terminie: do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.