eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobrońBudowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów



Ogłoszenie z dnia 2025-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9

1.5.2.) Miejscowość: Dobroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-082

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobron.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobron.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff93bbd7-0553-4792-859a-52e4d2a879fa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff93bbd7-0553-4792-859a-52e4d2a879fa

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223756

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048985/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa oswietlenia drogowego w miejscowości Orpelów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów.
2. Zamówienie realizowane jest w podziale na dwie części:
1) Część I (etap I) zamówienia – Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orpelów na działce nr 110 (9 słupów wraz z linią kablową 333 m) zgodnie z dokumentacja projektową w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Dobroń”,
2) Część II (etap II) zamówienia – Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orpelów na działce nr 91/43 (14 słupów wraz z linią kablową 563 m) zgodnie z dokumentacja projektową w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Dobroń”.
3. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami.
4. W ramach realizacji Części I oraz Części II zamówienia przewiduje się:
 dostawę i montaż kompozytowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami stalowymi,
 montaż opraw LED o parametrach technicznych zgodnych z dokumentacją projektową,
 budowę linii kablowych 0,4kV w systemie podziemnym z zachowaniem odpowiednich głębokości oraz zabezpieczeń,
 montaż uziemień i instalacji ochronnej.
5. Wymagania techniczne:
 Słupy oświetleniowe: kompozytowe, odporne na uderzenia, promieniowanie UV i wandalizm, wysokość 7m,
 Wysięgniki: stalowe, proste, jednoramienne o wysięgu 1m,
 Oprawy LED: oprawa oświetlenia drogowego w technologii LED (18W) z gniazdem Zhaga-D4i oraz systemem redukcji mocy.
 Linia kablowa: kabel układany na głębokości min. 70 cm, zabezpieczony folia ostrzegawczą i rurami ochronnymi w miejscach wymaganych.
 Zasilanie: realizowane ze złącza kablowo-pomiarowego 0,4kV do rozdzielnicy oświetlenia ulicznego z której będzie rozprowadzane do poszczególnych punktów oświetleniowych.
6. Wymagania wykonawcze:
 Roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem zasad bezpieczeństwa oraz minimalnych odległości od istniejących sieci.
 Montaż urządzeń powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
 Po zakończeniu prac należy przeprowadzić pomiary elektryczne, w tym pomiar rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia oraz rezystancji uziemienia.
 Przed rozpoczęciem prac należy przeprowadzić pielęgnację drzew w zakresie kolidującym z instalacją.
 Odtworzenie nawierzchni po zakończeniu prac powinno być zgodne ze stanem pierwotnym.
 Wykonać pomiary rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia oraz rezystancji uziemienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II, szczegółowo określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) organizację placu budowy,
2) pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
(1 kpl. wersja papierowa i 1 kpl. wersja elektroniczna) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
3) odtworzenie punktów poligonowych, w przypadku ich uszkodzenia w trakcie prowadzenia prac,
4) zabezpieczenia dojazdu do posesji na czas realizacji robót;
5) wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających Projekt budowlany i zgłoszenie budowy/wykonania robót budowlanych,
6) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),
7) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ,
a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,
8) wykonanie pomiarów elektrycznych zamontowanych urządzeń i uziemienia,
9) wykonanie powyższych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,
10) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót,
11) wykonanie pomiarów mocy biernej pojemnościowej w szafie oświetleniowej oraz w razie jej wystąpienia zainstalowanie układów kompensacji mocy biernej w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił za nią opłat.
12) złożenie w PGE Dystrybucja S.A. niezbędnych dokumentów do przyłączenia do sieci dystrybucyjnej,
13) uruchomienie oświetlenia,
14) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót.
15) dostarczenie Zamawiającemu certyfikatów, aprobat pozwalających na użytkowanie oświetlenia, pomiarów skuteczności uzerowania zamontowanego oświetlenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139310,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214515,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139310,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SODA sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262678988

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139310,29 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.