Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00164235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobroń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934625
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 9
1.5.2.) Miejscowość: Dobroń
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-082
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dobron.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dobron.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff93bbd7-0553-4792-859a-52e4d2a879fa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff93bbd7-0553-4792-859a-52e4d2a879fa
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00223756
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048985/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa oswietlenia drogowego w miejscowości Orpelów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00164235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.1.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Orpelów.
2. Zamówienie realizowane jest w podziale na dwie części:
1) Część I (etap I) zamówienia – Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orpelów na działce nr 110 (9 słupów wraz z linią kablową 333 m) zgodnie z dokumentacja projektową w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Dobroń”,
2) Część II (etap II) zamówienia – Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Orpelów na działce nr 91/43 (14 słupów wraz z linią kablową 563 m) zgodnie z dokumentacja projektową w ramach zadania inwestycyjnego o nazwie „Budowa i rozbudowa oświetlenia na terenie gminy Dobroń”.
3. Zakres prac obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie oświetlenia ulicznego zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi normami.
4. W ramach realizacji Części I oraz Części II zamówienia przewiduje się:
dostawę i montaż kompozytowych słupów oświetleniowych z wysięgnikami stalowymi,
montaż opraw LED o parametrach technicznych zgodnych z dokumentacją projektową,
budowę linii kablowych 0,4kV w systemie podziemnym z zachowaniem odpowiednich głębokości oraz zabezpieczeń,
montaż uziemień i instalacji ochronnej.
5. Wymagania techniczne:
Słupy oświetleniowe: kompozytowe, odporne na uderzenia, promieniowanie UV i wandalizm, wysokość 7m,
Wysięgniki: stalowe, proste, jednoramienne o wysięgu 1m,
Oprawy LED: oprawa oświetlenia drogowego w technologii LED (18W) z gniazdem Zhaga-D4i oraz systemem redukcji mocy.
Linia kablowa: kabel układany na głębokości min. 70 cm, zabezpieczony folia ostrzegawczą i rurami ochronnymi w miejscach wymaganych.
Zasilanie: realizowane ze złącza kablowo-pomiarowego 0,4kV do rozdzielnicy oświetlenia ulicznego z której będzie rozprowadzane do poszczególnych punktów oświetleniowych.
6. Wymagania wykonawcze:
Roboty ziemne należy prowadzić z zachowaniem zasad bezpieczeństwa oraz minimalnych odległości od istniejących sieci.
Montaż urządzeń powinien zostać wykonany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.
Po zakończeniu prac należy przeprowadzić pomiary elektryczne, w tym pomiar rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia oraz rezystancji uziemienia.
Przed rozpoczęciem prac należy przeprowadzić pielęgnację drzew w zakresie kolidującym z instalacją.
Odtworzenie nawierzchni po zakończeniu prac powinno być zgodne ze stanem pierwotnym.
Wykonać pomiary rezystancji izolacji, impedancji pętli zwarcia oraz rezystancji uziemienia.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót do wykonania oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla Części I i Części II, szczegółowo określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna stanowiące załączniki do SWZ, które stanowią jej integralną część, umowa oraz warunki techniczne wykonania i odbioru robót.
8. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto:
1) organizację placu budowy,
2) pełną obsługę geodezyjną: tyczenie, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza
(1 kpl. wersja papierowa i 1 kpl. wersja elektroniczna) z klauzulą przyjęcia do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej,
3) odtworzenie punktów poligonowych, w przypadku ich uszkodzenia w trakcie prowadzenia prac,
4) zabezpieczenia dojazdu do posesji na czas realizacji robót;
5) wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentów uzgadniających Projekt budowlany i zgłoszenie budowy/wykonania robót budowlanych,
6) usuwanie z placu budowy zbędnych elementów i materiałów mogących stwarzać przeszkody lub utrudniać wykonywanie robót (gruz, elementy z rozbiórek),
7) uporządkowanie terenu po budowie oraz wszelkie inne prace nieobjęte w SWZ,
a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, bądź obowiązujące przepisy prawa,
8) wykonanie pomiarów elektrycznych zamontowanych urządzeń i uziemienia,
9) wykonanie powyższych prac zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi oraz na warunkach określonych umową,
10) wykonywanie wszelkich czynności dodatkowych wynikających z przyjętej technologii wykonania robót,
11) wykonanie pomiarów mocy biernej pojemnościowej w szafie oświetleniowej oraz w razie jej wystąpienia zainstalowanie układów kompensacji mocy biernej w taki sposób, aby Zamawiający nie ponosił za nią opłat.
12) złożenie w PGE Dystrybucja S.A. niezbędnych dokumentów do przyłączenia do sieci dystrybucyjnej,
13) uruchomienie oświetlenia,
14) doprowadzenie terenu po wykonaniu robót zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót.
15) dostarczenie Zamawiającemu certyfikatów, aprobat pozwalających na użytkowanie oświetlenia, pomiarów skuteczności uzerowania zamontowanego oświetlenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139310,29 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214515,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139310,29 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SODA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262678988
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139310,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI DOBROŃ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Remont świetlicy wiejskiej w Poleszynie na potrzeby społeczności lokalnej
- Przebudowa odcinka drogi gminnej nr 108069E w Chechle Pierwszym gm. Dobroń
więcej: przetargi DOBROŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizację pomieszczeń w obiekcie Centrum Rekreacyjno - Sportowego m.st Warszawy w Dzielnicy Bielany przy ul. Lindego 20.
- Remont wybranych pomieszczeń budynku Szkoły i Internatu ZSCKR w Bydgoszczy
- Rozbudowa istniejącej instalacji dźwiękowego systemu ostrzegawczego DSO w budynku Centrum Sztuki Mościce
- ,,Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Wągrowiec"
- Modernizacja sali gimnastycznej w Turzy
- Przebudowa drogi gminnej nr 270573W ulicy Gocłowskiej w miejscowości Augustówka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.