Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00143261/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie dodatkowych elementów wieży widokowej, w tym pomostu widokowego w ramach zadania pn.: budowa wieży widokowej wraz z zagospodarowaniem trenu wzgórza Skała”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181801
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 11
1.5.2.) Miejscowość: Chełmek
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-660
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33/844-90-42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelmek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b858e44-59fd-46a9-b258-81ce00ded38c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie dodatkowych elementów wieży widokowej, w tym pomostu widokowego w ramach zadania pn.: budowa wieży widokowej wraz z zagospodarowaniem trenu wzgórza Skała”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b858e44-59fd-46a9-b258-81ce00ded38c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221422
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047697/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie dodatkowych elementów wieży widokowej, w tym pomostu widokowego w ramach zadania pn.:– budowa wieży widokowej wraz z zagospodarowaniem trenu wzgórza Skała
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00143261
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu dodatkowych elementów wieży widokowej, w tym pomostu widokowego w ramach zadania pn.: „Najodważniejszy z odważnych – budowa wieży widokowej imienia Rotmistrza Witolda Pileckiego, jako miejsca pamięci wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą na wzgórzu Skała – budowa wieży widokowej wraz z zagospodarowaniem trenu wzgórza Skała”.
Lokalizacja inwestycji: Chełmek, ul. Na Skałce, działki nr 1201/10, 2572/5, 1147/5, 1432/6, 1430/3, 1433, 2568/4, 2568/5, 1435/18, 1435/14, 1435/16, 1201/12 obręb 0001 Chełmek, jednostka ewidencyjna 121303_4 Chełmek-miasto.
Zakres prac w zakresie przedmiotowego postępowania:
1. Wykonanie dodatkowego pomostu widokowego wraz z dodatkowymi schodami od poziomu wykonanej wieży około H = 17 m. W ramach prac należy wykonać również zmianę istniejącej balustrady na poziomie około H = 17 m wraz z dostosowaniem istniejących elementów schodów z nową częścią wskazaną w dokumentacji zamiennej.
2. Wykonanie furtki w miejscu wejścia na wieże widokową pozwalającej na zamknięcie dostępu do wieży (zamek, kłódka). Furtka nie została wykazana w dokumentacji projektowej. Furtka winna być dwuskrzydłowa z możliwością jej otwarcia w sposób równoległy do istniejącej balustrady schodów z możliwością trwałej blokady skrzydła w pozycji otwartej. Wymiary furtki szerokość około 200 cm i wysokości około 150 cm od poziomu posadzki. Kształt, kolorystyka, materiał, powłoki malarskie itp. furtki winny być dostosowane do istniejącej balustrady schodów.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawierają załączona dokumentacja projektowa zamienna. Przedmiot niniejszego zamówienia został przygotowany do realizacji na podstawie aktualnej decyzji pozwolenia na budowę, decyzja Starosty Oświęcimskiego nr 36/23 z dnia 30.01.2023 r., znak WAB.6740.1.514.2022.IS/APJ wraz zamienną dokumentacją stanowiącą nieistotną zmianę z punktu widzenia art. 36a ustawy Prawo budowlane.
Informacje dodatkowe:
1. Udostępnione przedmiary robót mają charakter pomocniczy i nie mogą być podstawą wyceny robót. Podstawą wyceny jest dokumentacja projektowa, w związku z tym w przypadku rozbieżności za podstawę wyceny należy wziąć pod uwagę dokumentację projektową, a nie przedmiar robót. W przedmiarze nie ujęto furtki, która ma być wykonana jako dodatkowy element z dostosowaniem jej do już wykonanej konstrukcji wieży widokowej i schodów.
2. Zadanie objęte jest dotacją ze środków budżetu państwa w ramach Oświęcimskiego Strategicznego Programu Rządowego.
3. Realizacja zadania będzie odbywała się na obecnie przekazanym placu budowy firmie BUD-TECH SYSTEM Sp. z o. o. z Żarek. Firma BUD-TECH System Sp. z o. o. oraz Aneta Pastor – Kierownik Budowy wyrażają zgodę na udostępnienie przekazanego w dniu 16 sierpnia 2023 r. placu budowy na czas realizacji dodatkowego podestu widokowego oraz furtki, pod warunkami:
a) Wykonawca dodatkowego podestu widokowego i furtki przedstawi do akceptacji szczegółowy harmonogram realizacji firmie BUD-TECH System w celu ustalenia prac w taki sposób, aby wzajemnie nie kolidowały ze sobą,
b) wszelkie szkody wyrządzone przez Wykonawcę dodatkowego podestu widokowego i furtki na realizowanych przez BUD-TECH System elementach Wykonawca ten usunie bez zbędnej zwłoki na swój koszt. W przypadku, gdy powyższe szkody będą miały wpływ na termin wykonania zadania głównego przez firmę BUD-TECH System Sp. z o. o., Wykonawca dodatkowego podestu poniesie wszelkie koszty z tym związane, w tym ewentualne kary umowne.
c) Wykonawca dodatkowego podestu widokowego i furtki ponosił będzie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników przebywających na terenie wykonywania prac oraz zobowiązany będzie wykonywać prace ze szczególnym uwzględnieniem zabezpieczeń i wymagań BHP w dostosowaniu do istniejącego stanu zaawansowania prac BUD-TECH System Sp. z o. o. .
d) Generalny Wykonawca BUD-TECH System Sp. z o. o. oraz Kierownik Budowy nie będą odpowiedzialni za sposób realizacji zabezpieczeń i wymagań BHP zastosowanych do wykonywania prac przez Wykonawcę dodatkowego podestu.
e) Wykonawca dodatkowego podestu zobowiązany będzie do zapoznania się, a następnie do stosowania wdrożonej przez Generalnego Wykonawcę BUD-TECH System Sp. z o. o. procedury dotyczącej organizacji i zarządzania BHP na budowie, w tym do zapoznania się i stosowania postanowień planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia obowiązującego na budowie.
f) Kierownik robót Wykonawcy dodatkowego podestu widokowego i furtki zobowiązany będzie do każdorazowego zgłaszania Kierownikowi Budowy wejścia na teren budowy swoich pracowników poprzez podanie listy obecności w dniu poprzedzającym ich wejście.
g) Kierownik robót Wykonawcy dodatkowego podestu zobowiązany będzie do każdorazowego zgłaszania Kierownikowi Budowy wjazdu samochodów poprzez podanie nr rejestracyjnego pojazdów w dniu poprzedzającym ich wjazd.
W ramach zadania i zaoferowanej ceny wykonawca jest zobowiązany przede wszystkim do:
1. Zabezpieczenia miejsca prowadzonych robót budowlanych, gromadzenia materiałów oraz odpadów powstających w trakcie prac przed dostępem osób postronnych.
2. Zaleca się, aby każdy z Wykonawców dokonał oględzin miejsca budowy na etapie sporządzania oferty celem sprawdzenia warunków realizacji zadania.
3. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
4. Zastosowane do realizacji zamówienia wyroby winne być o należytych właściwościach użytkowych, zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7.07.1994 r. ustawy Prawa budowlanego (Dz.U. z 2024 r., poz. 725 ze zm.), tj. wyroby wytworzone w celu zastosowania w obiekcie budowlanym w sposób trwały o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowlanym spełnienie podstawowych wymagań, można stosować przy wykonywaniu robót budowlanych wyłącznie, jeżeli wyroby te zostały wprowadzone do obrotu lub udostępnione na rynku krajowym zgodnie z przepisami odrębnymi, a w przypadku wyrobów budowlanych - również zgodnie z zamierzonym zastosowaniem.
5. Wszystkie dokumenty dotyczące zastosowanych wyrobów budowlanych wskazane
w punkcie 4 Wykonawca winien okazać na żądanie inspektora nadzoru oraz dołączyć do materiałów odbiorowych.
6. W cenie oferty Wykonawca winien ująć m. in.:
a) koszty robót budowlanych wraz z kosztami materiałów, robocizny, itp.,
b) koszty opracowania dokumentacji powykonawczej,
c) koszty związane z organizacją placu budowy i załatwieniem wszystkich formalności związanych z budową,
d) koszty wynikające z wszystkich załączonych uzgodnień branżowych, opinii, warunków i decyzji,
e) koszty ubezpieczenia budowy,
f) koszty zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, w tym związane ze skutkami wystąpienia opadów atmosferycznych,
g) wszelkich robót przygotowawczych, ewentualnych robót rozbiórkowych, wykończeniowych, odtworzeniowych, porządkowych (w szczególności uprzątnięcie terenu bezpośrednio przylegającego do prowadzonych robót, obszaru komunikacji i składowania materiałów a wykorzystanego do celu realizacji zadania), wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki,
h) koszty płatnych prób, badań, pomiarów i odbiorów technicznych,
i) koszty doprowadzenia terenu przyległego do stanu pierwotnego, w tym naprawy uszkodzonych elementów i powierzchni,
j) koszty utylizacji materiałów pochodzących z rozbiórki,
k) inne nie wymienione koszty niezbędne do poniesienia w celu prawidłowej realizacji zadania.
7. Zamawiający wymaga uprzedniego uzgodnienia materiałów wykończeniowych przewidzianych do zabudowania poprzez przedstawienie próbek proponowanych materiałów.
8. Do odbioru końcowego wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób i sprawdzeń, karty gwarancyjne użytych w budowie materiałów i inne dokumenty wymagane stosownymi przepisami należy złożyć w podziale na poszczególne branże, spięte w teczkę, ponumerowane, zatytułowane ze wskazaniem nazwy zadania i branży oraz ze spisem treści na stronie tytułowej (dwa egzemplarze). Każda strona winna być podpisana przez wykonawcę i kierownika budowy/robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 339500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348385,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 339500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TECH SYSTEM sp. z. o . o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387024443
7.3.3) Ulica: Boruty 9
7.3.4) Miejscowość: Żarki
7.3.5) Kod pocztowy: 32-593
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie dodatkowych elementów wieży widokowej
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 339500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





