Ogłoszenie z dnia 2025-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00165333/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy druków dla Jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewakield@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi poligraficzne w zakresie drukowania i dostawy druków dla Jednostek organizacyjnych Politechniki Gdańskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce4a4c00-757a-41e2-9b34-985a94b913e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00221169
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/42/055/U/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części:1) część I – druk i dostawa tzw. drobnej poligrafii:
a) Papier firmowy, dyplomy, świadectwa – format A4
b) Zaproszenia, ulotki – format A4
c) Kartki, zaproszenia – format 2/3 A4
d) Kartki, zaproszenia – format 1/3 A4
e) Ulotki – format 4/3 A4 składane do 1/3 A4
f) Wizytówki – format 55 mm × 90 mm
g) Karta wstępu mieszkańca/studenta 2024 – format 55 mm × 90 mm
h) Karta wstępu dla turystów, Akcja Lato 2024 – format 55 mm × 90 mm
i) Protokół przekazanie pokoju 50 bloczków – format A5
j) Karta meldunkowa 80 bloczków – format A6
k) Winietki stołowe – format 90 mm × 90 mm (składane na pół)
l) Ulotki – format A5 (możliwość złożenia i przycięcia)
m) Zakładki do książki – format 5 cm × 20 cm
n) Kartki, zaproszenia, ulotki – format B5
o) Identyfikatory – format A6
p) Kartki, zaproszenia – format A5 (możliwość złożenia i przycięcia)
q) EKO ulotki PG – format A5
r) EKO ulotki PG – format B5
s) EKO ulotki PG – format A4
t) Kartki, zaproszenia – format A6
u) Kartki, ulotki – format 444 × 210 – 3 × A5 składane
v) Kartki pocztowe – format B6
w) Kartki pocztowe EKO – format B6
x) Zaproszenie na inaugurację, karta świąteczna – format 150 mm × 150 mm
y) Program BFN – A2 składane do A5 lub A6
z) Miniprzewodnik po kampusie – A3 składane do A6
aa) Koperty białe – format A5
bb) Koperty białe – format B4 o wymiarach 250 mm × 353 mm
cc) Koperty białe – format C4 o wymiarach 229 mm × 324 mm
dd) Koperty białe – format C5 o wymiarach 162 mm × 229 mm
ee) Koperty białe – format C6 o wymiarach 114 mm × 162 mm
ff) Koperty białe – format DL o wymiarach 110 mm × 220 mm
gg) Koperty białe wymiary 170 mm × 170 mm
hh) Zeszyt ECO – format A4, 96 kartek
ii) Zeszyt ECO Bałtycki Festiwal Nauki – format A5, 32 kartek
jj) Zeszyt ECO Bałtycki Festiwal Nauki – format A5, 60 kartek
kk) Blok firmowy– format A4, 50 kartek
ll) Blok firmowy– format A5, 50 kartek
mm) Blok firmowy– format A6, 100 kartek
nn) Notatnik na spirali ECO – format A5, 100 kartek
oo) Naklejki podłogowe okrągłe o średnicy 100 cm
pp) Arkusz naklejek formatu A4
qq) Naklejka okrągłe o średnicy 4 cm
rr) Naklejka okrągła o średnicy 60 mm
ss) Książka wydawania/przyjmowania kluczy – format A4
tt) Książka służbowa – format A4
uu) Notatka z czynności legitymowania – format A5 (bloczek do wyrywania kartek)
vv) Teczki bez grzbietu ozdobne, wymiary po złożeniu 240 mm × 340 mm (możliwość przycięcia do wym. 220 mm × 310 mm)
ww) Teczki bez grzbietu, wymiary po złożeniu 240 mm × 340 mm (możliwość przycięcia do wym. 220 mm × 310 mm)
xx) Teczki z grzbietem onboardingowe, wymiary po złożeniu 220 mm × 310 mm × 5 mm
yy) Teczki z grzbietem, wymiary po złożeniu 310 mm × 220 mm × 5 mm, wykrojnik typowy
zz) Teczka uroczysta bez grzbietu, wymiary po złożeniu 240 mm × 340 mm
aaa) Teczka EKO bez grzbietu, wymiary po złożeniu 220 mm × 340 mm (możliwość przycięcia)
bbb) Teczka ofertowa z notatnikiem A5 (50 kartek klejonych wzdłuż bocznego (lewego) grzbietu), wymiary po złożeniu 222 mm × 165 mm × 8 mm
ccc) Okładki do dyplomów I i II stopnia (typ 2), format: ok. 220 mm × 310 mm (po złożeniu)
ddd) Okładka do legitymacji medalowej; format: ok. 75 mm × 110 mm (po złożeniu)
eee) Pismo PG – format A4 (przycięte do wymiarów 210 mm × 280 mm).
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzują formularze rzeczowo-cenowe:
a) dla części I – załącznik nr 1, pozycje 1–107.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79341000-6 - Usługi reklamowe
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 520124,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia został podzielony na części.część II – druk i dostawa posterów i banerów:
a) druk i dostawa posterów – wydruków wielkoformatowych o następujących wymiarach:
format A0,
format A1,
format A2,
format A3,
format B1,
format 30 cm × 100 cm,
b) drukowanie banerów reklamowych:
materiał tekstylny poliestrowy typu Airtex Greyback 320-350 g/m2 lub podobny;
materiał poliestrowy powlekany PCV 450/500 g/m2 typu Frontlight;
tkanina z przekładką 600 g/m2 typu Blockout.
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia precyzują formularze rzeczowo-cenowe
dla części II – załącznik nr 2, pozycje 1–19.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79811000-2 - Usługi drukowania cyfrowego
79341000-6 - Usługi reklamowe
79971100-2 - Usługi introligatorskie
4.5.5.) Wartość części: 26956,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22036151 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 752107,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 453474,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABAKUS Tomasz Brząkała
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991148681
7.3.4) Miejscowość: Oława
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 453474,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22226,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27995,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22226,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU OLEJNIK Piotr Olejnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271026043
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PHU "OLEJNIK" - PIOTR OLEJNIK; "OLEJNIK" S.C. - WSPÓLNIK S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22226,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- "Świadczenie usług ochrony fizycznej w obiektach zajmowanych przez Szkołę Podstawową nr 12 im. Przyjaciół Gdańska w Gdańsku"
- Modernizacja wentylacji wyciągowej wraz z montażem nowej centrali (w systemie zaprojektuj i wybuduj) w budynku obok Medycyny Sądowej GUMed w Gdańsku
- Dostawa przezcewnikowego systemu do wymiany zastawki mitralnej dla UCK
- Dostawa i montaż i konfiguracja urządzeń multimedialnych w 3 pomieszczeniach Wydziału Farmacji Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Dostawa krzeseł i biurek dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUG TECHNICZNYCH - OT, NAPRAW BIEŻĄCYCH POJAZDÓW SŁUŻBOWYCH UŻYTKOWANYCH PRZEZ KPP W CHOJNICACH, TCZEWIE, BYTOWIE I SZTUMIE PRZEZ PODMIOTY ZEWNĘTRZNE
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie do produkcji, w tym przygotowanie wizualizacji z oznaczeniem sposobu znakowania (nadruk/grawer/laser), produkcja i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych.
- Usługa druku i dostawa książki "Krakowska szkoła designu. Wizje, wyobrażenia jej mistrzów i nauczycieli" dla Wydziału Form Przemysłowych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- U/11/2025 Druk i dostawa albumu "Uniwersytet Opolski / Inny niż wszystkie" - 300 egz
- Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Druk i dostawa wydawnictw promujących ofertę turystyczną regionu.
więcej: Usługi reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.