Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00405585/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00461478/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-19
- 2024/BZP 00502932/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00539362/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
- 2024/BZP 00586926/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-08
- 2024/BZP 00637686/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-06
- 2024/BZP 00653411/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-13
- 2024/BZP 00676458/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa infrastruktury społecznej na obszarze gminy Wisznice” realizowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wisznice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237753
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 35
1.5.2.) Miejscowość: Wisznice
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-580
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wisznice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wisznice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa infrastruktury społecznej na obszarze gminy Wisznice” realizowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c7ea1ca-6e31-42c6-b045-ea80079c3571
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298059
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013894/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa infrastruktury społecznej na obszarze gminy Wisznice realizowany z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405585
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IBMG-IV.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Budowę wolnostojącego parterowego budynku mieszkalnego jednorodzinnego – mieszkania komunalnego wraz z zagospodarowaniem terenu w miejscowości Wisznice. Budynek zaprojektowany w technologii drewnianej szkieletowej o wymiarach zewnętrznych rzutu 9,42x9,42m, powierzchni użytkowej 69,76m2. W ramach zamówienia w budynku zostaną wykonane instalacje wod-kan i elektryczna wraz z podłączeniem do sieci zbiorczych, instalacja c.o. zasilana powietrzną pompą ciepła oraz instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją. Zamówienie obejmują również utwardzenie terenu – dojazdu do budynku oraz zakup wyposażenia wskazanego w przedmiarze. Charakterystyczne parametry obiektu:
- wymiary - 9,42 x 942 m
- wysokość - 5,73 m
- powierzchnia użytkowa - 69,76 m2
- powierzchnia zabudowy - 88,74 m2
- kubatura -298,60 m3.
Rozbudowę Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego poprzez dobudowanie w technologii tradycyjnej murowo-żelbetowej dwukondygnacyjnego skrzydła o wymiarach rzutu 16,52x85,00m, powierzchni użytkowej 2 299,95m2, o dachu dwuspadowym krytym blachodachówką. W ramach zamówienia w budynku zostaną wykonane instalacje wod-kan i elektryczna wraz z podłączeniem do sieci zbiorczych, instalacja c.o. zasilana z istniejącej pompy ciepła, instalacja wentylacji mechanicznej z funkcją chłodzenia, instalacja tlenowa, przyzywowa, sygnalizacji pożaru, teletechniczna, RTV, oddymiania. Zamówienie obejmują również dostawę i montaż dwóch wind szpitalnych, rozbiórkę części istniejących oraz wykonanie nowych utwardzeń terenu – dojazdów, miejsc parkingowych, zagospodarowanie terenu.
UWAGA:
Dokumentacja projektowa jest na etapie uzyskiwania pozwolenia na budowę. Przewidywany termin uzyskania pozwolenia to wrzesień 2024.
Inwestycja objęta jest dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Roboty budowlane realizowane na całej inwestycji mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną, zasadami wiedzy technicznej, zgodnie z dokumentacją projektową oraz na warunkach określonych we wzorze umowy.
Do obowiązków wykonawcy należy wykonanie wszelkich uzgodnień z właściwymi organami administracji. Zamawiający wyda w tym celu właściwe umocowanie do działania w imieniu Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że udostępniane przedmiary robót mają charakter pomocniczy dla sporządzenia oferty. Wykonawca zobowiązany jest w ofercie uwzględnić wszystkie roboty niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Udostępnione przedmiary robót nie stanowią podstawy do wyceny ofert.
Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wraz ze zgłoszeniem do odbioru końcowego pozwolenia na użytkowanie.
Wykonawca zobowiązany jest także do opracowania dokumentacji powykonawczej, która obejmuje:
1) dokumentację budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót oraz geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, w tym geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oraz dokumentację geodezyjno-kartograficzną (jeżeli dotyczy);
2) oryginalne atesty i świadectwa potwierdzające dopuszczenie do stosowania użytych przy realizacji zamówienia materiałów budowlanych, elementów wykończenia stałego wyposażenia i technologii (jeżeli dotyczy);
3) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli dotyczy) oraz pozwolenia na użytkowanie;
4) instrukcje, opisy i kopie kart gwarancyjnych urządzeń zamontowanych w wyniku realizacji robót (jeżeli dotyczy)
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje sobie zaplecze budowy oraz dostawę mediów (energia elektryczna, woda, itp.), oraz przywróci teren po zapleczu budowy do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót.
Szczegółowy zakres rzeczowy inwestycji zawarty jest m.in. w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest także we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
Zamawiający wyjaśnia, że na dzień ogłoszenia postępowania nie dysponuje pełną dokumentacją projektową dotyczącą rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego.
Z uwagi jednak na utratę ważności promesy z BGK, Zamawiający zdecydował
o ogłoszeniu postępowania. Pełna dokumentacja zostanie udostępniona w możliwie najszybszym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych
45211300-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy domów
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45261213-0 - Kładzenie dachów metalowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45410000-4 - Tynkowanie
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45313100-5 - Instalowanie wind
45431200-9 - Kładzenie glazury
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13855764,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16842390,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13855764,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): PROGRES M.K.Smolinscy Spólka Jawna
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: DACH STYL M.K.SMOLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5381862680
7.3.3) Ulica: Wisznicka
7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 21-300
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRES M.K.SMOLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PROGRES M.K.SMOLIŃSCY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13855764,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI WISZNICE
więcej: przetargi WISZNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Ciepło i nowocześnie w szkole w Oporowie"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Manufaktura stylu"
- "Dostosowanie (przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania) części parteru budynku Szkoły Podstawowej w Trzciannem na utworzenie placówki opieki nad dziećmi do lat 3 - klubu dziecięcego"
- "Prace adaptacyjne w ZSPM w Łodzi" w ramach projektu pn.: "Studio mody"
- Rozbudowa i nadbudowa budynku garażowego wraz ze zmianą konstrukcji dachu
- "Nysa, Pałac Biskupi, XVII/XVIII w., - siedziba Muzeum. Prace konserwatorsko - rekonstrukcyjne i budowlane w zakresie zniszczeń spowodowanych powodzią w 2024r."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.