Ogłoszenie z dnia 2023-05-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00155832/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKASZANIU NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY NA TERENIE LOTNISKA W NOWYM GLINNIKU I LEŹNICY WIELKIEJ
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA POLEGAJĄCA NA WYKASZANIU NAWIERZCHNI DARNIOWYCH ORAZ ZEBRANIE WYKOSZONEJ TRAWY NA TERENIE LOTNISKA W NOWYM GLINNIKU I LEŹNICY WIELKIEJ2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-727fcfd5-ce14-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220916
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059573/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Naprawa nawierzchni darniowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155832
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 47/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106830,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykaszania nawierzchni darniowych oraz zebranie wykoszonej trawy na lotnisku w Nowym Glinniku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. 2. Wykaszanie terenów zielonych płaskich (nawierzchni darniowych) o ogólnej powierzchni 195 hektarów (ha) oraz 12 obwałowań (6 obwałowań typu Ui 6 obwałowań typu I). W obrębie oraz na wyżej wymienionych obwałowaniach - wycinka samosiewów. Po wykoszeniu nawierzchni wykonawca zobowiązany jest do zebrania i wywiezienia pokosu – w terminie nie później niż 3 dni od momentu skoszenia. Usługa każdorazowo (koszenie + zebranie trawy) musi zostać wykonana maksymalnie w ciągu 8 dni od jej rozpoczęcia. W przypadku braku możliwości realizacji umowy w wyznaczonym terminie (warunki atmosferyczne – ciągłe opady deszczu dłuższe niż 3 dni, względy organizacyjne Zamawiającego) czas ten może ulec wydłużeniu. Podstawą rozpatrzenia wniosku o wydłużenie terminu realizacji usługi wynikających z w/w przyczyn będzie notatka z informacją o przyczynach i skutkach opóźnienia. Notatka musi zostać podpisana przez obie strony. Maksymalny termin wydłużenia terminu wykonania usługi wynosi 5 dni od dnia ustania ciągłych opadów deszczu. Konieczność odsunięcia pokosów 50 m od sztucznych nawierzchni lotniskowych w uzgodnieniu z Użytkownikiem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 61722,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykaszania nawierzchni darniowych oraz zebranie wykoszonej trawy na lotnisku w Leźnicy Wielkiej.4.5.3.) Główny kod CPV: 77314000-4 - Usługi utrzymania gruntów
4.5.5.) Wartość części: 53654,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140400,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371801750
7.3.3) Ulica: Zalesie 10
7.3.4) Miejscowość: Brzozów Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 96-521
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-19Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34557,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sebastian Tomaszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8371801750
7.3.3) Ulica: Zalesie 10
7.3.4) Miejscowość: Brzozów Stary
7.3.5) Kod pocztowy: 96-521
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-05INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy, przebudowy i remontu przychodni specjalistycznej wraz z zagospodarowaniem terenu WSS w Zgierzu"
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Białej poprzez budowę sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i dydaktycznym wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową - pełnienie funkcji inspektora nadzoru
- REMONT BUDYNKU W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM W KUTNIE, REMONTY DWÓCH PRZEJAZDÓW KOLEJOWO - DROGOWYCH W NOWYM GLINNIKU
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony wraz z bieżącym utrzymaniem zbiorników ziemnych do nich przynależnych na terenie Miasta Gliwice"
- "Bieżące utrzymanie potoków komunalnych wraz z przynależnymi zbiornikami ziemnymi na terenie Miasta Gliwice oraz prace konserwacyjne wylotów na rzece Kłodnica oraz rzece Bytomka"
- Kompleksowe utrzymanie czystości ulic, poboczy, przystanków, chodników i ciągów pieszo-rowerowych na terenie Gminy Białe Błota
- usługi z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r.
więcej: Usługi utrzymania gruntów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.