Ogłoszenie z dnia 2021-10-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00163002/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
- 2021/BZP 00170015/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00173051/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWA INFORMACJA SKARBOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366063511
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Teodora Sixta 17
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 472 79 00
1.5.8.) Numer faksu: 33 472 79 04
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.kis@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kis.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kis.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef272d8d-0721-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00219679
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00068085/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona osób i mienia oraz całodobowy monitoring zewnętrzny w budynkach Krajowej Informacji Skarbowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00163002/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZKP-2/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 419226,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.Lokalizacja:
- Krajowa Informacja Skarbowa, ul. Warszawska 5, 43-300 Bielsko-Biała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 208846,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Bielsku-Białej, ul. Traugutta 2a, 43-300 Bielsko-Biała.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 94070,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Lesznie, ul. Dekana 6, 64-100 Leszno.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 23026,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz całodobowego monitoringu zewnętrznego sygnalizacji włamania i napadu, sygnalizacji ppoż. przy udziale grupy interwencyjnej z wykorzystaniem elektronicznych systemów (SSWiN, telewizji przemysłowej, sygnalizacji ppoż.) polegające m.in. na zapewnieniu bezpieczeństwa osób i mienia znajdujących się w chronionym obiekcie, podejmowaniu interwencji związanych z zadziałaniem systemów zabezpieczenia elektronicznego, strzeżenia mienia przed nieuprawnionym działaniem osób trzecich oraz konserwacji systemów alarmowych.Lokalizacja:
- Delegatura Krajowej Informacji Skarbowej w Toruniu, ul. św. Jakuba 20, 87-100 Toruń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
50610000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
4.5.5.) Wartość części: 93284,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214461,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292015,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214461,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Outsourcing Polska Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272766386
7.3.3) Ulica: Chorzowska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa Interwencyjna
JUSTUS C.M.A. Sp. z.o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214461,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-30 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97824,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 151568,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97824,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Team Outsourcing Polska Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6272766386
7.3.3) Ulica: Chorzowska
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-605
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa Interwencyjna
JUSTUS C.M.A. Sp. z.o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97824,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-30 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28044,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28044,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia LION Grzegorz Jerzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851602808
7.3.3) Ulica: Brzechwy
7.3.4) Miejscowość: Śrem
7.3.5) Kod pocztowy: 63-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Grupa Interwencyjna
Agencja Ochrony "PEWNOŚĆ" Sp. z.o.o.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28044,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-30 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82164,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82164,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Osób i Mienia JAG Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9671232937
7.3.3) Ulica: K. Gotowskiego
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-030
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82164,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-30 do 2022-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I DROBNEGO JEDNORAZOWEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO, WRAZ Z DZIERŻAWĄ APARATÓW
- Budowa szklarni na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Utrzymanie oświetlenia ulicznego, stanowiącego własność Gminy Bielsko-Biała, w pełnej sprawności technicznej, zapewniającej oświetlenie w okresie od zmroku do świtu.
- Opracowanie i wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla lokali mieszkalnych (pustostanów) nr 1, 4, 4a, 6, 6a, 7 i 8 w budynku przy ul. Komorowickiej 21 w Bielsku - Białej.
- "Świadczenie usług polegających na wytwarzaniu i dostarczaniu całodziennych posiłków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej "Hospicjum" w Bielsku- Białej na okres II Półrocza w 2024 roku".
- Dostawa samochodu patrolowego dla Straży Miejskiej w Bielsku Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- Dostawa, montaż, uruchomienie i konfiguracja monitoringu wizyjnego CCTV IP w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód przy ul. Francuskiej 70a w Katowicach
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.