Ogłoszenie z dnia 2025-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00358537/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania
z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Police”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POLICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Batorego 3
1.5.2.) Miejscowość: Police
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-010
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konrad.midzio@police.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6b88d16-cf70-47cf-b28c-6e46f46f744e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowaniaz zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Police”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6b88d16-cf70-47cf-b28c-6e46f46f744e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie w ramach części nr 1 realizowane jest z programu „Cyberbezpieczny Samorząd” dofinansowanego z programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00358537
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Police”., w tym jako:Część nr 1: Dostawa i konfiguracja sprzętu serwerowego zapewniającego cyberbezpieczną infrastrukturę IT Urzędu Miejskiego w Policach, w tym:
a) węzeł klastra zapewniającego bezpieczną infrastrukturę do ciągłości świadczenia usług,
b) serwer do wykonywania kopii zapasowych z mechanizmem deduplikacji danych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku SWZ nr 1a dla części nr 1, które stanowią Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Przedmiot zamówienia, obejmie w szczególności:
• zakup i dostawę Sprzętu,
• transport na koszt i ryzyko Wykonawcy,
• opakowanie, wyładunek, wniesienie, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy,
• instalację, wdrożenie, konfigurację oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania,
• zapewnienie Zamawiającemu wolnej od wad prawnych licencji w odniesieniu do tych elementów SPRZĘTU, które stosownie do postanowień Załącznika nr 1 SWZ wymagają wskazanego tam oprogramowania/innych programów komputerowych. Jeżeli treść Załącznika nr 1 SWZ nie stanowi w konkretnym przypadku inaczej zakres wymaganej licencji obejmuje licencję pełną i bezterminową;
• Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu SPRZĘT. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na SPRZĘT przez okres nie krótszy niż okres wskazany w Załączniku nr 1 SWZ.
4. Zamawiający wymaga, by sprzęt będący przedmiotem niniejszego postępowania był fabrycznie nowy, nie powystawowy, kompletny, nie używany do prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowany, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane zostały we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2a SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 377486,99 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, wdrożenie, konfiguracja oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa w ramach projektu: „Cyberbezpieczna Gmina Police”., w tym jako:Część nr 2: Dostawa i konfiguracja sprzętu sieciowego i macierzy na potrzeby Urzędu Miejskiego w Policach, w tym:
a) macierz dyskowa zapewniająca bezpieczną przestrzeń do gromadzenia danych usług,
b) przełączniki sieciowe zapewniające bezpieczną infrastrukturę do ciągłości świadczenia usług.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku SWZ nr 1b dla części nr 1, które stanowią Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).
3. Przedmiot zamówienia, obejmie w szczególności:
• zakup i dostawę Sprzętu,
• transport na koszt i ryzyko Wykonawcy,
• opakowanie, wyładunek, wniesienie, do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy,
• instalację, wdrożenie, konfigurację oraz utrzymanie urządzeń i oprogramowania,
• zapewnienie Zamawiającemu wolnej od wad prawnych licencji w odniesieniu do tych elementów SPRZĘTU, które stosownie do postanowień Załącznika nr 1 SWZ wymagają wskazanego tam oprogramowania/innych programów komputerowych. Jeżeli treść Załącznika nr 1 SWZ nie stanowi w konkretnym przypadku inaczej zakres wymaganej licencji obejmuje licencję pełną i bezterminową;
• Udzielenie Zamawiającemu gwarancji na zaoferowany, dostarczony i wydany Zamawiającemu SPRZĘT. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na SPRZĘT przez okres nie krótszy niż okres wskazany w Załączniku nr 1 SWZ.
4. Zamawiający wymaga, by sprzęt będący przedmiotem niniejszego postępowania był fabrycznie nowy, nie powystawowy, kompletny, nie używany do prezentacji, wolny od wad fizycznych i prawnych oraz oryginalnie zapakowany, w sposób zabezpieczający przed przypadkowym uszkodzeniem.
5. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia uregulowane zostały we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2b SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32422000-7 - Elementy składowe sieci
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 146341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369602,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369602,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552272267
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 5a
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369602,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 102 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163516,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179580 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163516,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT Serwis Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552272267
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 5a
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-210
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163516,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z POLIC
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Policach
- Świadczenie usług w zakresie ubezpieczeń mienia, odpowiedzialności cywilnej, OC członków władz (D&O), za szkody w środowisku oraz komunikacyjne pojazdów Spółki-OC i AC
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Wykonanie usługi przewozowej dla Zespołu Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach (z podziałem na części)
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Policach
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwera backupowego z dyskami, serwerowego zasilacza awaryjnego UPS, klastra UTM, oprogramowania klasy NAC
- Dostawa serwera, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z wdrożeniem na potrzeby PCPR w ramach zadania "Wzmocnienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Powiecie Kutnowskim"
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Apelacyjnego w Poznaniu
- Wdrożenie systemu backupu.
- Świadczenie usługi polegającej na udostępnianiu Zamawiającemu - na okres obowiązywania umowy - oprogramowania komputerowego do prowadzenia wielokanałowej sprzedaży biletów wstępu
- Dostawa sprzętu informatycznego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Sieraków"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





