Ogłoszenie z dnia 2025-10-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w siedzibie GBL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GŁÓWNA BIBLIOTEKA LEKARSKA IM.STANISŁAWA KONOPKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Główna Biblioteka Lekarska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000289319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chocimska 22
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-791
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@gbl.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gbl.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w siedzibie GBL
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d660737c-66cc-4580-a4f8-9b818e040265
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469796
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00412814/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zamówienie na usługi ochrony mienia i osób
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d660737c-66cc-4580-a4f8-9b818e0402653.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GBL.DA.26.226.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i dostawa nowego systemu monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w siedzibie Głównej Biblioteki Lekarskiej im. Stanisława Konopki w Warszawie,
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo
35121700-5 - Systemy alarmowe
32330000-5 - Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo
32333200-8 - Kamery wideo
42961100-1 - System kontroli dostępu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania modernizacji i dostawy systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1 Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej:Wykonawca winien posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej tj. ważną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na prowadzenie działalności w zakresie objętym zamówieniem. Zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2018 r. poz. 2142, ze zm.). Należy załączyć do oferty, w przypadku braku ważnej koncesji zostanie oceniony jako niespełnianie warunku, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
2.2 Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu ryzyka w prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.3. Zdolność techniczna i zawodowa:
2.3.1 Wykonawca zobowiązany jest wykazać że wykonał z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług modernizacji i dostawy systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego, każda trwająca minimum 6 kolejnych miesięcy i każda o wartości minimum 150.000,00 zł brutto w skali roku, zawarta na okres minimum 12 miesięcy - należy wypełnić załącznik nr 4 do oferty.
Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że każda z tych usług została wykonana lub jest wykonywana należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, w tym certyfikat potwierdzający jakość świadczonych usług, tj. ISO 9001:2015 lub równoważny
b) jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji z powodu wystąpienia uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wtedy przedstawia oświadczenie własne,
c) w przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Brak wykazu lub dowodów potwierdzającego należyte wykonanie usługi ocenione zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
2.3.2. Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ma obejmować co najmniej 3 pracowników ochrony fizycznej Każdy z zatrudnionych pracowników musi posiadać min. 12 miesięczny staż pracy w świadczeniu usług ochrony osób i mienia w budynkach – należy wypełnić załącznik nr 5 do oferty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) Karty techniczne lub karty katalogowe lub inne dokument specyfikacyjne potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry urządzeń wchodzących w skład systemów.b) Koncesja na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia
w przedmiotowym postępowaniu.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) Karty techniczne lub karty katalogowe lub inne dokument specyfikacyjne potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry urządzeń wchodzących w skład systemów.b) Koncesja na ochronę osób i mienia w zakresie i formie zgodnej z charakterem zamówienia
w przedmiotowym postępowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-20 10:30
8.2.) Miejsce składania ofert: E-ZAMOWIENIA
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-20 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa opieki serwisowej infrastruktury serwerowej
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowy oraz ich ewentualnych zwrotów - listy zwykłe i listy polecone
- Transport, montaż, uruchomienie, kompleksowa obsługa i demontaż sztucznego lodowiska sezonowego wraz z wynajmem zadaszenia, zlokalizowanego przy ul. Gubinowskiej 28/30 w Warszawie.
- Dostawy umundurowania i wyposażenia dla osób kierujących pojazdami służbowymi.
- Usługa cateringowa na 200 osób podczas Gali finałowej konkursu plastycznego dla osób z niepełnosprawnościami "Odkrywamy talenty", która odbędzie się 19 listopada 2025 r.
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla szkół i placówek oświatowych z terenu Dzielnicy Targówek m. st. Warszawy w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w siedzibie GBL
- Prace związane z zagospodarowaniem terenu nieruchomości przy ul. Stawki 27 w Warszawie
- Zakup (dostawa i montaż) sprzętu nagłośnieniowego oraz oświetleniowego, ekranu z projektorem oraz sprzętu do audiodeskrypcji i pętli indukcyjnej (wraz z instruktażem/ szkoleniem)
- Świadczenie usług ochrony mienia i budynku przy ul. Grębałowskiej 23/25 z przyległym terenem w Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy, w systemie całodobowym (24 godziny/dobę) przez 1 osobę
- Ochrona fizyczna osób i mienia na Targowisku Namysłowska oraz Bazarze Różyckiego
- Usługa ochrony fizycznej budynku i posesji; monitorowanie systemów alarmowych o zagrożeniach; konserwacja systemów alarmowych i telewizji dozorowej oraz kontroli dostępu
więcej: Aparatura do nagrywania i powielania dźwięku i obrazu wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.