Ogłoszenie z dnia 2025-10-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366860/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00379755/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-18
- 2025/BZP 00388014/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Szarytek 2 w Środzie Wlkp. w celu utworzenia miejsca udzielania świadczeń z zakresu AOS i POZ.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Średzki Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 10
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612854031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalsredzki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_sredzki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa z rozbudową budynku przy ul. Szarytek 2 w Środzie Wlkp. w celu utworzenia miejsca udzielania świadczeń z zakresu AOS i POZ.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-287b3e03-3736-4b25-bf16-8efbf9993cd3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00469861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności komponent D „Efektywność, dostępność i jakość systemu ochrony zdrowia” Inwestycja D1.1.1 „Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 1 do Specyfikacji w zakresie rozbudowy, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku zlokalizowanego przy ul. Szarytek 2 w Środzie Wielkopolskiej z przeznaczeniem dla poradni specjalistycznych (poradnie onkologiczna, chirurgiczna i ginekologiczna) oraz podstawowej opieki zdrowotnej.
2. Jako uzupełnienie dokumentacji projektowej Zamawiający w załączniku nr 2 do Specyfikacji umieścił przedmiary robót. Mają one wyłącznie charakter pomocniczy, gdyż dla postępowania przyjmuje się cenę ryczałtową. W załączniku nr 3 do Specyfikacji umieszczona została Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
3. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności, Inwestycji D1.1.1 Rozwój i modernizacja infrastruktury centrów opieki wysokospecjalistycznej i innych podmiotów leczniczych, w ramach projektu pn. „Modernizacja wraz z rozbudową oraz doposażenie Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o. w celu poprawy jakości, dostępności, kompleksowości i skuteczności diagnostyki i leczenia onkologicznego na terenie powiatu średzkiego" (projekt nr: KPOD.07.02-IP.10-0246, Umowa o Objęcie Wsparciem nr KPOD.07.02-IP.10-0246/24/KPO/592/2025/155).
4. Okres rękojmi za wady i gwarancji ustala się na 60 miesięcy, liczone od daty protokolarnego odbioru robót.
5. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie (kopia, oryginał do wglądu).
6. Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach budowlanych.
7. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany jest przed zawarciem umowy przedłożyć Zamawiającemu kosztorys ofertowy oraz harmonogram rzeczowo-finansowy robót uwzględniający zapisy projektu umowy.
8. Przy realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasady DNSH (zasada nieczynienia znaczącej szkody środowisku) oraz przestrzegania wymogów związanych z ochroną środowiska.
Wykonawca zobowiązany jest:
- przekazywać karty generowanych odpadów uprawnionym podmiotom oraz każdorazowo Zamawiającemu,
- przekazywać każdorazowo Zamawiającemu dowody utylizacji odpadów, dowody postąpienia z odpadami,
- posiadać numer rejestrowy w BDO (baza danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarowania odpadami),
- opracować charakterystykę energetyczną budynku objętego przedsięwzięciem, która wskaże m. in. na prośrodowiskowe efekty wykonanego zadania,
- wydzielić na terenie inwestycji odpowiednio oznaczone i odgrodzone miejsce składowania odpadów związanych z realizowanymi pracami, z wyznaczeniem pojemników do segregacji i recyklingu,
- zapewnić, że modernizowane węzły sanitarne zostaną wyposażone w armaturę sanitarną wyposażoną w nowoczesne systemy zarządzania zużyciem wody, tak oby możliwie ograniczyć niepotrzebne jej wykorzystanie,
- wykonać prace budowlane w miarę technicznych i ekonomicznych możliwości, przy zastosowaniu trwałych i łatwych do recyklingu materiałów,
- zapewnić, że elementy budynków i materiały budowlane wykorzystane przy planowanych modernizacjach i rozbudowach obiektów, z którymi mieszkańcy Środy Wielkopolskiej mogą mieć kontakt, będą emitować mniej niż 0,06 mg formaldehydu na m3 materiału lub elementu na podstawie badania zgodnie z warunkami określonymi w załączniku XVII do rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 oraz mniej niż 0,001 mg innych rakotwórczych lotnych związków organicznych kategorii 1A i 1B na m3 materiału lub elementu, co zostanie ustalone w ramach badań przeprowadzonych zgodnie z normą CEN/EN 16516 i ISO 16000-3:2011 lub innymi równoważnymi znormalizowanymi warunkami badania i metodami oznaczania,
- zapewnić środki i urządzenia służące redukcji emisji hałasu, kurzu i zanieczyszczeń w trakcie planowanych do przeprowadzenia robót budowlanych.
Weryfikacja realizacji powyższego celu nastąpi poprzez przedstawienie odpowiednich kart materiałowych na etapie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5365188,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7742840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5365188,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Ewa Błaszczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7861186949
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 42
7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Wartą
7.3.5) Kod pocztowy: 63-040
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE Ewa Błaszczyk
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE Ewa Błaszczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5365188,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalistycznego z zamontowaną śmieciarką 22m3"
- Dostawa nowego sprzętu medycznego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjalistycznej oraz rehabilitacji ambulatoryjnej.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej, obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług przesyłania i dystrybucji energii elektrycznej
- Zakup samochodu ratowniczo- gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Środzie Wielkopolskiej
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Ośrodka Kultury im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Środzie Wielkopolskiej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w m. Nieczatów - Kozinki
- Kompleksowa termomodernizacja budynku wielorodzinnego w msc. Krukowo 6 - Pilotaż Modernizacji Energetycznej Budynków Popegeerowskich
- Wykonanie robót budowalnych polegających na remoncie dachu budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Przebudowa i rozbudowa wraz ze zmianą przeznaczenia internatu (bursa) na Ośrodek Szkolno - Wychowawczy im. ks. Jana Twardowskiego"
- Wykonanie remontu budynku C w tutejszym Domu
- "Rewaloryzacja Alei Romera w Parku Grabiszyńskim". Zadanie realizowane w ramach Programu "Zielona rewolucja".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.