Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238549/01 - Wynik z dnia 2025-05-20
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku radomskiego centrum sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W RADOMIU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146989199
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 9 lokal 1
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 385 10 00/01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@mosir.radom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.radom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku radomskiego centrum sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-503e4b7d-415b-4ab0-8e68-252caacf3479
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215857
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-503e4b7d-415b-4ab0-8e68-252caacf34793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: informacje zawarte są w §16 i §17 SWZ
https://ezamowienia.gov.pl/pl/.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: informacje zawarte są w §16 i §17 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): informacje zawarte są w §33 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): informacje zawarte są w §33 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 8/2025/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem inwestycji są prace remontowe związane z aranżacją istniejącego pomieszczenia w budynku Radomskiego Centrum Sportu zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Struga 63 na działce nr ew. 78/2 zgodnie z wymaganiami opisanymi w SWZ oraz w załączonych do SWZ dokumentach w szczególności dokumentacji projektowej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Zamawiający przewidział w przedmiotowym postępowaniu wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie przedmiotu zamówienia, w związku z czym załączony do SWZ przedmiar robót ma charakter jedynie pomocniczy ułatwiający wykonawcy przygotowanie oferty.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na zasadach określonych w § 25 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji jakości
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:. Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku wykazanie przez Wykonawcę, że ten:
a) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji n/w osoby:
- kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych
- kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji urządzeń cieplnych i wentylacyjnych
– wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:
a) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy –sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji -
wykonawca nie jest jednak zobowiązany do złożenia tych dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał dostarczenia:
a) Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 8 ust.1 pkt 1.4. lit. a) SWZ – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowi zał. do SWZ.2. Wraz z ofertą Wykonawca składa:
2.1. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 w związku z art. 273 ustawy Pzp stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu –Wzory oświadczeń stanowią załączniki do SWZ.
2.2. Oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1. stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca przystępujący do postępowania – składający ofertę jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert,wnieść wadium w kwocie: 5.000,00
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 PZP),2. Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
3. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, który w imieniu Wykonawców występujących wspólnie złoży ofertę w systemie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) oświadczenia o których mowa w §10 ust. 2 pkt. 2.1. SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia to potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu.
5. Oświadczenia winny być aktualne na dzień składania ofert. Dopuszczalne jest złożenie podpisu z datą późniejszą niż dzień składania ofert – podpis taki będzie traktowany jako potwierdzający aktualność poszczególnych oświadczeń i deklaracji zarówno na dzień ich złożenia, jak i na dzień w którym upłynął ostateczny termin składania ofert.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą oni polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w projekcie Umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-20 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Informacje zawarte są w §18, §19 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-20 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-18
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Dostawa sprzętu gospodarstwa domowego dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu w 2025 r.
- Dostawa profesjonalnej chemii kuchennej oraz środków do utrzymania czystości dla 42 BLSz Radom w 2025 r. oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu.
- Zakup i dostawa dwóch jednakowych urządzeń Email Secure Gateway wraz z pakietem szkolenia w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Najem samoobsługowych urządzeń płatniczych i usług dodatkowych do Sądu Okręgowego w Radomiu, Sądu Rejonowego w Lipsku,Sądu Rejonowego w Przysusze,Sądu Rejonowego w Szydłowcu,Sądu Rejonowego w Zwoleniu
- Sukcesywne dostawy wędlin wieprzowych i wołowych oraz wędlin drobiowych do Aresztu Śledczego w Radomiu
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Technologii Eksploatacji
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa parteru w budynku Szkoły Podstawowej im. Marii Wójcik w Krępcu
- Termomodernizacja budynku Domu Zdrojowego wraz z instalacją OZE
- Remont szatni, korytarza parteru szkoły, świetlicy i strefy relaksu parteru szkoły
- Kompleksowa modernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Świekatowie - etap II
- PSP nr 32 - wymiana pokrycia dachowego
- "Rozbudowa zaplecza kuchennego Bistro u Koziołka poprzez zabudowę części tarasu na poziomie I piętra"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.