eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JaraczewoRemont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo



Og³oszenie z dnia 2022-06-20


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SZYD£OWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791247

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaraczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-930

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 211 55 11

1.5.8.) Numer faksu: 67 216 12 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@szydlowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szydlowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-264352cf-f07c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00215074

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00040591/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.8 Budowa drogi os. Zacisze w Szyd³owie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://bip.szydlowo.pl/zamowienia-publiczna.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal; inwestycje@szydlowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania
i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich u¿yciu, opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostêpnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) - Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., zwanego dalej „RODO”, informujê, ¿e:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest zamawiaj±cy, e-mail: urzad@szydlowo.pl; dane kontaktowe inspektora ochrony danych: e-mail: inspektor@cbi24.pl;
b) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiaj±cego w trybie przetargu nieograniczonego;
c) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy;
d) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
e) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
f) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
g) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
h) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.

3. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

4. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.45.2022-I

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na remoncie nawierzchni dróg gminnych na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo.

2. Projektowana inwestycja po³o¿ona jest na dzia³kach ewidencyjnych nr 302/1, 157/3 na osiedlu Zacisze w m. Szyd³owo. Istniej±ca droga pe³ni funkcjê obs³ugi komunikacyjnej istniej±cego osiedla mieszkaniowego. Planowana inwestycja sk³ada siê z dwóch elementów – trasa „A” bêd±ca po³±czeniem istniej±cego osiedla z drog± wojewódzk± nr 179, oraz siêgacza – trasa „B” stanowi±ca dojazd do istniej±cej zabudowy jednorodzinnej. Istniej±ca droga posiada nawierzchniê z mieszanki ¿u¿la paleniskowego, przekruszonego gruzu betonowego, kruszywa ³amanego oraz piasku. Szeroko¶æ istniej±cej jezdni zawiera siê w przedziale 3,50 – 5,50 m. Odwodnienie istniej±cej drogi odbywa siê powierzchniowo w przyleg³y teren. Istniej±ca nawierzchnia jest w z³ym stanie technicznym. Brak jest prawid³owego odwodnienia oraz wystêpuj± liczne uszkodzenia, nierówno¶ci oraz ubytki.

3. Przedmiot zamówienia stanowi± dwa odcinki - trasa „A” 0+075,00 – 0+187,78 o d³ugo¶ci 112,78 m, oraz trasa „B” 0+000,00 – 0+109,20 o d³ugo¶ci 109,20 m pe³ni±ca funkcjê dojazdu do istniej±cych posesji. £±czna d³ugo¶æ projektowanych dróg wynosi 221,98 m. Geometriê projektowanej trasy maksymalnie wpisano w jej istniej±cy przebieg wprowadzaj±c jedynie drobne korekty maj±ce na celu poprawê p³ynno¶ci projektowanej drogi. Szeroko¶æ projektowanej jezdni przyjêto 4,00 m, natomiast poboczy 2 x 0,75 m. Na koñcowym odcinku trasy „B” w miejscu projektowanego placu manewrowego przyjêto jezdniê szeroko¶ci 10,00 m. Nawierzchniê jezdni zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8 cm. Koñcowy odcinek trasy „B” zaprojektowano jako nawierzchniê drena¿ow± z p³yt a¿urowych o wym. 60x40x10 cm. Pobocza jezdni zaprojektowano z kruszywa ³amanego 0/31,5 mm gr. 10 cm. Obramowanie projektowanych jezdni zaprojektowano z oporników betonowych o wym. 12x25 cm ustawionych na ³awie z betonu C 12/15. Na koñcowym odcinku trasy „B” zaprojektowano wymianê gruntu na przepuszczaln± pospó³kê, która pe³ni³a bêdzie funkcjê warstwy ods±czaj±cej. Na odcinku trasy „A” w km 0+098,00 – 0+187,78 za³o¿ono odtworzenie rowów odwadniaj±cych. Dno projektowanych rowów nale¿y umocniæ narzutem kamiennym, a skarpy rowów i nasypów obsypaæ humusem oraz obsiaæ nasionami traw. Odwodnienie projektowanej drogi zaprojektowano jako powierzchniowe przy pomocy projektowanych spadków pod³u¿nych i poprzecznych w pobocza, rowy oraz w przyleg³y teren w granicach dzia³ek inwestora. Projektowane odwodnienie nie powoduje negatywnego oddzia³ywania na warunki gruntowo – wodne przyleg³ych dzia³ek. W ramach planowanej inwestycji (w miejscach gdzie bêdzie to niezbêdne) za³o¿ono tak¿e wyrównanie istniej±cych zjazdów przy u¿yciu kruszywa ³amanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm. W ramach planowanej inwestycji za³o¿ono tak¿e przestawienie jednej latarni ulicznej poza obszar projektowanego rowu odwadniaj±cego. Na terenie projektowanej inwestycji wystêpuj± liczne elementy infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2. W miejscu planowanej inwestycji wystêpuje o¶wietlenie uliczne oraz liczne elementy podziemnej infrastruktury technicznej zgodnie z projektem zagospodarowania terenu – rysunek nr 2.

4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia zosta³ opisany za pomoc± dokumentacji projektowej, z wy³±czeniem przedmiaru robót, oraz za pomoc± specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowi±cych za³±cznik nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej „SWZ”. Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 5 do SWZ (projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

5. 5. Powodem niedokonania podzia³u zamówienia na czê¶ci jest charakter przedmiotu zamówienia oraz technologia jego wykonywania.

Przedmiot zamówienia stanowi spójny, liniowy i zwarty obiekt budowlany sk³adaj±cy siê z wielu elementów, które s± ze sob± ¶ci¶le powi±zane, przenikaj± siê i musz± byæ wykonane kompletnie w okre¶lonym re¿imie technologicznym. Przy podziale zamówienia na czê¶ci istnieje ryzyko braku wyboru wykonawcy. Ze wzglêdu na spójno¶æ robót budowlanych na obiekcie, brak wyboru wykonawcy nawet jednej czê¶ci, skutkowa³by niemo¿liwo¶ci± wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia.

Nie bez znaczenia jest tak¿e okoliczno¶æ, i¿ wykonywanie przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcê, chocia¿by z powodu sta³ych kosztów utrzymania jednego terenu budowy, znacznych ilo¶ci zamawianych materia³ów budowlanych, a przez to po ni¿szych cenach, skutkuje mniejszym kosztem wykonania przedmiotu zamówienia.

Ponadto potrzeba skoordynowania dzia³añ ró¿nych wykonawców realizuj±cych poszczególne czê¶ci zamówienia mog³aby powa¿nie zagroziæ w³a¶ciwemu wykonaniu zamówienia.

Podzia³ przedmiotu zamówienia na wiele czê¶ci niesie tak¿e znaczne ryzyko powstania trudno¶ci i przeszkód w ustaleniu wykonawcy odpowiedzialnego za nienale¿yte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym w ramach rêkojmi za wady czy te¿ odpowiedzialno¶ci na podstawie art. 471 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. Wykonanie ka¿dego z zakresów robót budowlanych ma wp³yw na kolejny zakres wynikaj±cy z technologii wykonywania robót budowlanych. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia przez jednego wykonawcê, odpowiedzialno¶æ za ca³y proces budowlany, w jego wykonawczym aspekcie, bezspornie ponosi jeden wykonawca.

Niedokonanie podzia³u zamówienia na czê¶ci, z uwagi na jego niewielki zakres i rozmiar, nie utrudni konkurencji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie
poni¿szych kryteriów: 1) cena 2)okres rêkojmi za wady obiektu

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres rêkojmi za wady obiektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. W odniesieniu do zdolno¶ci technicznej zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy dysponowali:
1) co najmniej jedn± osob±, która bêdzie skierowana przez wykonawcê do kierowania robotami budowlanymi (bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy), posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej bez ograniczeñ;

2. W odniesieniu do zdolno¶ci zawodowej zamawiaj±cy wymaga aby wykonawcy nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykonali nale¿ycie (zakoñczyli; rozpoczêcie mog³o nast±piæ wcze¶niej),
1) co najmniej dwie roboty budowlane polegaj±ce na budowie lub przebudowie drogi w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych o warto¶ci co najmniej 100.000,00 z³otych (brutto) ka¿da robota budowlana.

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

W przypadku, gdy wykonawca w celu potwierdzenia spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej polega, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, na zdolno¶ciach zawodowych innych podmiotów, zamawiaj±cy okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z tych podmiotów wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dy z podmiotów, na których zdolno¶ciach zawodowych polega wykonawca.

3. W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca powy¿szych warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, zamawiaj±cy przeliczy tê warto¶æ w oparciu o ¶redni kurs walut Narodowego Banku Polskiego dla danej waluty z dnia, w którym nast±pi postêpowaniu publikacja przedmiotowego postêpowania. Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs Narodowego Banku Polskiego, zamawiaj±cy przyjmie ¶redni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 3 do SWZ – wykaz osób);
2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 4 do SWZ – wykaz robót budowlanych).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Oferta oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy (zamawiaj±cy zaleca wykorzystanie za³±cznika nr 1 do SWZ – formularz oferty), sk³adana jest, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. (przy wykorzystaniu ogólnie dostêpnych formatów danych, w
szczególno¶ci w formatach: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt.), przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej opisanych w rozdziale VII SWZ. 2. Pe³nomocnictwo - gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci 4.000,00 z³.

2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy.

3. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy zamawiaj±cego numer: 95 8937 0007 0000 1674 2000 0040 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na roboty budowlane polegaj±ce na remoncie drogi os. Zacisze w Szyd³owie. Skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu nast±pi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiaj±cego zostanie uznana (zaksiêgowana) przed up³ywem terminu sk³adania ofert (ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z okresem rozliczeñ miêdzybankowych zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem).

4. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 ustawy, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej poprzez wczytanie na skrytkê zamawiaj±cego e-PUAP.

5. Wadium wnoszone w formie, o której mowa w ust. 4 musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert± oraz odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce zatrzymanie wadium, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub porêczenie musi zawieraæ w swojej tre¶ci nieodwo³alne i bezwarunkowe zobowi±zanie wystawcy dokumentu do zap³aty, na pierwsze ¿±danie, na rzecz zamawiaj±cego kwoty wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy, na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy, okre¶la, i¿ dokonuj±c oceny spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci zawodowej uzna, ¿e warunek zosta³ spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wyka¿e samodzielne spe³nianie tego warunku. Zamawiaj±cy tym samym nie dopuszcza ³±czenia (sumowania) do¶wiadczenia zdobytego osobno przez ka¿dego z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art.454-455 ustawy oraz postanowieñ Projektu Umowy. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-11 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-11 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-09

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.